XXL Nutrition

Getting stared

Thorsten

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Mijn naam is ''Thorsten'' 22 jaar oud woonachtig in N-H, lees hier op DBB forum inconstant over de afgelopen twee jaar zo nu en dan op het forum. Mijn training ervaring is niet zo lang ik heb twee keer eerder zo'n 4-6maanden getraind in de laatste drie jaar. Maar in de tussen tijd ook in het buitenland twee zomers gewerkt 8weken beide keren met als effect dat ik een keer 13.5kg aan spiermassa kwijtraakte en de andere keer 9kg. Kwam deze zomer terug in Nederland met een gewicht van nog maar 74.8kg, ben sinds september weer hard aan de slag gegaan! Het resultaat:

Foto's worden geblocked klaarblijkelijk als je ze direct probeerd te bekijken vanuit dbb: kopieer ze in browser en ze doen het wel vreemd genoeg mijn excuses voor het ongemak!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal heel eerlijk zijn ik ben nogal een incomplete trainer want ik train mijn benen amper tot niet (sinds deze maand 1x per week weer net als buikspieren). Mijn vetpercentage ligt alleen wel stukke lager als deze foto's doen suggereren, dit komt doordat ik zelf geen fatsoenlijke camera heb en op de dag dat iemand die wel had was het aan het einde van de avond en was ik wat pafferig.:D Zal veel lachende reactie's krijgen op mijn benen stats en dat is ook hilarisch slecht.

Stats koud:

B.benen: 54.6
Kuiten: 38
Biceps: 40.5
Rug: heb het opgemeten geen idee of het klopt maar rondom van oksel tot oksel was 118cm bij een taille van 65cm.

BP: 6x90 10x85 (langzame uitvoering)
DL: net pas mee begonnen wil eerst techniek onder de knie krijgen voor gewichten
Squat: nodig mee beginnen maar zonder begeleiding begin ik er niet aan ivm rug.

Zal nog bewijs van lager vetpercentage laten zien binnenkort en nog foto's van: abs, triceps, biceps, borst. Benen zijn chickenlegs zoals de stats al zeggen daar moet HEEL hard aangewerkt worden.

Streefgewicht heb ik niet echt maar 100kg zou niet verkeerd zijn.

Oei die beentjes zijn inderdaad wel dun! Upload op tinypic;)

• Topic Starter Topic Starter
Staat er nu op met uploadplaatjes, thanks!:D

nog even aan die benen gaan werken en dan kom je er wel (Y)

Terug
Naar boven