Fitness Seller

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Nee maar zo krijg je lekker veel aandacht, daar draait het om.

• Topic Starter Topic Starter
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

[/COLOR]

"... een keer te hard rijdt''??? Lees jij wel wat er is gebeurd? Begrijpend lezen is een kunst, niet waar?

Het verhaal is heel duidelijk. Jij rijd op een smalle weg. Er komt een tegenligger aan. Jij wil niet aan de kant. De tegenligger ook niet. Op het laatste moment poep je in je broek en kies je ervoor om de berm in te rijden. Door je kleine piemeltje heb je een enorm minderwaardigheid complex wat je probeert te compenseren door wraak te nemen op deze man.[/QUOTE]

De smalle weg daar is door de gemeente aangepast en er zijn twee uitsparingen gemaakt waar de mensen die van Buggenhout naar Opwijk rijden (zoals deze man deed) gebruik moet van maken. Hij kwam net aan de laatste uitsparing en ik was er 15 meter van verwijderd. De regel ddaar is dan dat hij zich begeeft naar de uitsparing, maar wat de gek deed was doorracen waardoor ik verrast de berm in moest rijden; De berm is maar 50 cm breed en heeft daarnaast een diepe gracht. Dit had dus heel vies kunnen aflopen, De rest van je onzin zijn beledigingen en aannames en zullen dus gemeld worden.

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Ik heb me gisteravond kostelijk vermaakt door dit topic. Yasmine, je hebt echt issues gast. Als het mij was overkomen was ik ook pissed geweest over wat had kunnen gebeuren (heb zelf 3 kinderen). Maar om dan op een forum zo kansloos los te gaan, man man man.

Had gewoon aangifte gedaan en zijn werkgever gebeld, klaar. Niks eisen of wat ook, laat de betreffende mensen dat zelf bepalen. Ik weet onder andere van managers bij bijv busbedrijven dat ze misdragingen in het verkeer van hun personeel graag te horen krijgen.

Ik ging hier helemaal niet los, ik kwam info vragen om meer info aan de politie te kunnen geven. Dit ontspoorde hier door het getroll.

Je weet toch onderhand wel dat als je met zo'n topic komt er getrold gaat worden. En toch doe je het. A man doesn't do the same thing time after time unless he gets some satisfaction from it

Het verhaal is heel duidelijk. Jij rijd op een smalle weg. Er komt een tegenligger aan. Jij wil niet aan de kant. De tegenligger ook niet. Op het laatste moment poep je in je broek en kies je ervoor om de berm in te rijden. Door je kleine piemeltje heb je een enorm minderwaardigheid complex wat je probeert te compenseren door wraak te nemen op deze man.
De smalle weg daar is door de gemeente aangepast en er zijn twee uitsparingen gemaakt waar de mensen die van Buggenhout naar Opwijk rijden (zoals deze man deed) gebruik moet van maken. Hij kwam net aan de laatste uitsparing en ik was er 15 meter van verwijderd. De regel ddaar is dan dat hij zich begeeft naar de uitsparing, maar wat de gek deed was doorracen waardoor ik verrast de berm in moest rijden; De berm is maar 50 cm breed en heeft daarnaast een diepe gracht. Dit had dus heel vies kunnen aflopen, De rest van je onzin zijn beledigingen en aannames en zullen dus gemeld worden. ---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ---------- Ik ging hier helemaal niet los, ik kwam info vragen om meer info aan de politie te kunnen geven. Dit ontspoorde hier door het getroll.[/QUOTE]

precies wat ik dacht, jij kan er niet tegen dat die man je geen voorrang gaf en daarom bracht je je vrouw en kind in gevaar door niet optijd uit te wijken. En nu probeer je iedereen te laten geloven dat die man een of andere psychopaat is die er op uit is om iedereen te vermoorden.

Dat jij op zon overdreven manier reageert als je een keer geen voorrang krijgt, misbruik maakt van je werk om persoonlijke gegevens van mensen te achterhalen voor je belachelijke wraakacties en iedereen rapporteert hier op het forum die iets zegt wat jij niet aan staat zegt genoeg over wat voor persoon jij bent.

Ik kon niet uitwijken want er zijn geen uitsparingen aan mijn kant. De uitsparingen zijn beiden aan de kant van de gek, met een afstand van ongeveer 100 meter; Het gaat hier niet om voorrang maar een gek die dacht dat ik geen recht had deze weg te gebruiken en dus maar besloot me van de weg te rammen.

2i94bkh.jpg

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

wjjarm.jpg

Laatst bewerkt:
Duidelijke presentatie, hier zijn ook veel van die smalle baantjes. Normale mensen beseffen hoe je moet rijden, je had te maken met een cowboy.

Bedankt voor het beeldmateriaal. Heb je dit al aan de politie laten zien?

Je weet toch onderhand wel dat als je met zo'n topic komt er getrold gaat worden. En toch doe je het. A man doesn't do the same thing time after time unless he gets some satisfaction from it

Ik dacht dat ernstige gevaarlijke situaties met iets meer ernst zou worden behandeld; maar een bepaald soort eikels hier op dit forum, vindt het nodig in elk topic te trollen. Ik krijg tientallen pm's dat mensen het getroll op deze site kotsbeu zijn.

Ik dacht dat ernstige gevaarlijke situaties met iets meer ernst zou worden behandeld; maar een bepaald soort eikels hier op dit forum, vindt het nodig in elk topic te trollen. Ik krijg tientallen pm's dat mensen het getroll op deze site kotsbeu zijn.

Sorry maar heb je daar ook beelden van? En heb je die al aan de politie laten zien?

Ik ben toch echt wel heel benieuwd wie dat dat zijn :roflol:. Ik geloof er namelijk geen fl**ker van.

Bedankt voor het beeldmateriaal. Heb je dit al aan de politie laten zien?

JA, via de smartphone. En is ook naar de werkgever gestuurd.

De werkgever heeft me reeds een antwoord gestuurd:
"Geachte heer XXXX,

wij zullen het PV en de bijhorende beelden grondig analyseren. Onze medewerkers weten dat ze zich correct moeten gedragen op de openbare weg, temeer omdat zij ons uithangsbord zijn. Er staat niet voor niks publiciteit op de wagens. We gaan de heer XXX confronteren met het PV en de beelden en houden u op de hoogte. Dit is de derde melding, echter is deze van een iets extremer kaliber.
We wensen u reeds te bedanken voor uw proactiviteit en ons tevens te verontschuldigen daar wij van al onze chauffeurs verwachten dat ze zich hoffelijk en vooral ongevaarlijk gedragen op de openbare weg. Indien hier niet wordt aan voldaan, dan zullen wij de nodige, en enig mogelijke maatregel treffen.

Wij houden u op de hoogte.

Hoogachtend,

XXX
HR manager"

gerapporteerd voor belediging

JA, via de smartphone. En is ook naar de werkgever gestuurd.

De werkgever heeft me reeds een antwoord gestuurd:
"Geachte heer XXXX,

wij zullen het PV en de bijhorende beelden grondig analyseren. Onze medewerkers weten dat ze zich correct moeten gedragen op de openbare weg, temeer omdat zij ons uithangsbord zijn. Er staat niet voor niks publiciteit op de wagens. We gaan de heer XXX confronteren met het PV en de beelden en houden u op de hoogte. Dit is de derde melding, echter is deze van een iets extremer kaliber.
We wensen u reeds te bedanken voor uw proactiviteit en ons tevens te verontschuldigen daar wij van al onze chauffeurs verwachten dat ze zich hoffelijk en vooral ongevaarlijk gedragen op de openbare weg. Indien hier niet wordt aan voldaan, dan zullen wij de nodige, en enig mogelijke maatregel treffen.

Wij houden u op de hoogte.

Hoogachtend,

XXX
HR manager"

Triest...

gerapporteerd voor belediging

Ik richtte me niet persoonlijk tot jou, dus je rapportering zal falen. Ik richt me tot de trolls. Tenzij je zelf toegeeft dat je trollt en dus provoceert, en dus ook een kaart mag verwachten.

Heeeeeele diepe gracht :roflol:

Vraag me ook daadwerkelijk nu af hoe heeeeeeel gek die man gereden heeft.

Tja, heel diep, als je dat in Pyreneeën zegt dan kan je inbeelden dat de "heel diep" tientallen meters is.
In ons vlakke land zou je moeten begrijpen dat heel diep minstens 1 meter is. Met een wagen van de baan geramd worden en dan nog eens 1,5 meter de gracht ingestampt worden, op je zijkant, waar mijn dochertje zat, had inderdaad erge gevolgen kunnen hebben. HEt feit dat jullie dit incident maar trachten te minimaliseren ipv toe te geven dat de beelden aantonen dat het vies had kunnen aflopen toont aan dat jullie intellectueel oneerlijk zijn. Trietig hoe dit forum aan het evolueren is de afgelopen jaren.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

30 per uur weilandje in rollen, had wel dood kunnen zijn.
Als je half frontaal aan 70 km per uur geramd wordt en daardoor nog eens in de gracht vliegt dan kan het inderdaad heel slecht aflopen.
Ongelooflijk hoe sommige mensen dit trachten te minimaliseren door de argumenten en feiten gewoonweg bewust te negeren of fout te interpreteren. Walgelijk.

Ik richtte me niet persoonlijk tot jou, dus je rapportering zal falen. Ik richt me tot de trolls. Tenzij je zelf toegeeft dat je trollt en dus provoceert, en dus ook een kaart mag verwachten.

ze zouden mensen kaarten moeten geven die het forum vervuilen met onzinnige en zwaar overdreven topics zoals deze.

Terug
Naar boven