MuscleMeat

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

Als je daar 50 rijdt ben je dus levensgevaarlijk bezig?

En kwam hij uit de bocht, of recht aan?

Kan me best voorstellen dat t redelijk aso was. Zelfs dat je een klacht indient. Maar onstlag eisen, of " Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen."

Dan ben je toch niet helemaal goed? Je zegt dus: Ik eis onstlag. Gebeurt dit niet, ga ik naar de rechter. Als de rechter mij in het ongelijk stelt, dan trap ik hem in elkaar, omdat hij een bijna-ongeluk veroorzaakte???
 
Tja, heel diep, als je dat in Pyreneeën zegt dan kan je inbeelden dat de "heel diep" tientallen meters is.
In ons vlakke land zou je moeten begrijpen dat heel diep minstens 1 meter is. Met een wagen van de baan geramd worden en dan nog eens 1,5 meter de gracht ingestampt worden, op je zijkant, waar mijn dochertje zat, had inderdaad erge gevolgen kunnen hebben. HEt feit dat jullie dit incident maar trachten te minimaliseren ipv toe te geven dat de beelden aantonen dat het vies had kunnen aflopen toont aan dat jullie intellectueel oneerlijk zijn. Trietig hoe dit forum aan het evolueren is de afgelopen jaren.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------


Als je half frontaal aan 70 km per uur geramd wordt en daardoor nog eens in de gracht vliegt dan kan het inderdaad heel slecht aflopen.
Ongelooflijk hoe sommige mensen dit trachten te minimaliseren door de argumenten en feiten gewoonweg bewust te negeren of fout te interpreteren. Walgelijk.

Half frontaal :roflol:
 
Als je daar 50 rijdt ben je dus levensgevaarlijk bezig?

Hoe kom je tot die conclusie?
Je kan daar gerust 50 rijden, als je vertraagt aan de blinde bocht, dan in de verte kijkt of je een tegenligger hebt. Zo ja, dan rijd je tot je een tegenligger de straat ziet inrijden. En dan beslis je om te wachten aan de eerste uitsparing, zodat de tegenligger, die de uitsparing aan zijn kant heeft, daar langs je heen kan.
Het is echt niet moeilijk. Tenzij je een gek bent die met een firmawagen, peugeot Boxer, vliegt aan 70 km per uur en beslist de allerlaatste uitsparing niet te gebruiken en de tegenligger 10 meter verder van de baan te rammen.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Half frontaal :roflol:


Voor de troll der trolls:

https://www.youtube.com/watch?v=KeTizNY0zDA
 
Wat zijn er toch een hoop enge obsessieve mensen met een verknipte vergeldingsdrang.

Maar dan bedoel ik niet iemand persoonlijk, alleen de mensen die lopen te trollen.
 
Hoe kom je tot die conclusie?
Je kan daar gerust 50 rijden, als je vertraagt aan de blinde bocht, dan in de verte kijkt of je een tegenligger hebt. Zo ja, dan rijd je tot je een tegenligger de straat ziet inrijden. En dan beslis je om te wachten aan de eerste uitsparing, zodat de tegenligger, die de uitsparing aan zijn kant heeft, daar langs je heen kan.
Het is echt niet moeilijk. Tenzij je een gek bent die met een firmawagen, peugeot Boxer, vliegt aan 70 km per uur en beslist de allerlaatste uitsparing niet te gebruiken en de tegenligger 10 meter verder van de baan te rammen.



Het is een zeer smalle landweg op het platteland met veel bochten en blinde hoeken. Meer dan dertig daar rijden is gevaarlijk. Meer dan vijftig rijden is schandalig . Meer dan 70 _rijden en iemand van de baan rammen is zowat classificeerbaar als poging tot doodslag.

..
 

Sneller dan dertig kan gevaarlijk zijn als je geen rekening houdt met de uitsparingen. Hoe hoger de snelheid , hoe groter de schade bij eventuele botsingen.
 
Al updates eigenlijk? Bedrijf gesproken / dude ontslagen of heb je hem iets minder prettigs aangedaan?
 
Al updates eigenlijk? Bedrijf gesproken / dude ontslagen of heb je hem iets minder prettigs aangedaan?

Concentratiestoornis? Leesprobleem?
 
Wat een ophef.. ja je schrok, ja die tegenligger is een klootzak, ff vloeken en door rijden, ja het kon verkeerd aflopen, maar dat deed het niet.. get over with it...
Is mij ook zovaak overkomen, ook terwijl ik in een Opel Vivaro reed, die wat breder is..
 
Laatst bewerkt:
Concentratiestoornis? Leesprobleem?

Eigenlijk gewoon geen zin om 12 pagina's van jouw onzin te lezen. Rare vogel ben jij zeg. Maar dat wist je vast al.
 
Als je zo goed weet te vertellen dat de andere bestuurder 70 km/per uur reed, waarom week je dan niet eerder uit?

Ik probeer het nog een keer met een ander voorbeeld dan.

Ik was met 110 km per uur (waar je 90 mag, dus ik reed al te hard) aan het inhalen, op het moment dat ik net op het punt was dat ik voorbij de eerste auto was en de auto daarvoor zou gaan inhalen (daar konden max 2 auto's tussen), komt er een debiel aangestormt met grote lichten en ik wilde naar rechts (gaf ook richting aan en ging al), maar dat kon niet want die man was zó snel dat hij mij al rechts voorbij ging, tussen die twee auto's door.

Wat had ik hier moeten doen? Ik had wel dood kunnen zijn!
 
Misschien begrijp ik iets verkeerd uit je verhaal, maar deze man reed 70, staat ineens stil om je uit te schelden, en rijdt dan weer verder.. Iets zegt me dat hij dan geen 70 reed..

Misschien leek het allemaal iets sneller en spannender omdat je bijna een aanrijding had maar volgens mij valt je verhaal wel mee..
 
Misschien begrijp ik iets verkeerd uit je verhaal, maar deze man reed 70, staat ineens stil om je uit te schelden, en rijdt dan weer verder.. Iets zegt me dat hij dan geen 70 reed..

Misschien leek het allemaal iets sneller en spannender omdat je bijna een aanrijding had maar volgens mij valt je verhaal wel mee..

Hij is terug achteruit gereden tot aan mijn raam.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Als je zo goed weet te vertellen dat de andere bestuurder 70 km/per uur reed, waarom week je dan niet eerder uit?

Ik probeer het nog een keer met een ander voorbeeld dan.

Ik was met 110 km per uur (waar je 90 mag, dus ik reed al te hard) aan het inhalen, op het moment dat ik net op het punt was dat ik voorbij de eerste auto was en de auto daarvoor zou gaan inhalen (daar konden max 2 auto's tussen), komt er een debiel aangestormt met grote lichten en ik wilde naar rechts (gaf ook richting aan en ging al), maar dat kon niet want die man was zó snel dat hij mij al rechts voorbij ging, tussen die twee auto's door.

Wat had ik hier moeten doen? Ik had wel dood kunnen zijn!

De weg is zeer smal, er is geen uitwijkmogelijkheid, wel voor de tegenligger. Die mogelijkheid nam hij niet en besloot verder te racen en me twintig meter voorbij zijn uitsparing van de baan te rammen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Eigenlijk gewoon geen zin om 12 pagina's van jouw onzin te lezen. Rare vogel ben jij zeg. Maar dat wist je vast al.

Dus je vindt dat ik onzin vertel, je wil geen onzin lezen maar wel mijn antwoorden lezen. Besef je wel hoe dom dat klinkt?
 
Hé Yasmine, vertel nog eens wat over die ene keer dat je bijna een wellicht fataal ongemak met gemak kon ontwijken!
 
Wat een ophef.. ja je schrok, ja die tegenligger is een klootzak, ff vloeken en door rijden, ja het kon verkeerd aflopen, maar dat deed het niet.. get over with it...
Is mij ook zovaak overkomen, ook terwijl ik in een Opel Vivaro reed, die wat breder is..

Effe vloeken inderdaad. Maar de man reed achteruit en zocht dus de confrontatie. En ik was met mijn vrouw en dochtertje van zes.
Was ik alleen geweest, had hij onmiddellijk gewoon doorgereden, dan zou ik inderdaad serieus gevloekt hebben en doorgereden zijn naar huis. Maar het ging anders.
 
Eigenlijk gewoon geen zin om 12 pagina's van jouw onzin te lezen. Rare vogel ben jij zeg. Maar dat wist je vast al.
Noem hem geen rare vogel, strax doet ie je reporten.
Hé Yasmine, vertel nog eens wat over die ene keer dat je bijna een wellicht fataal ongemak met gemak kon ontwijken!
:roflol::roflol: Ja vertel nog eens over die man die waarschijnlijk gewoon een inschattingsfout maakte omdat hij misschien iets te hard reed omdat hij waarschijnlijk haast had, en toen een tikkeltje aso reageerde.
Wat vind je dochtertje er overigens van?
Word ze niet moe van je?
Wilt ze niet een echte vader?
Eentje met ballen zeg maar?
 
Back
Naar boven