XXL Nutrition

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Hij is terug achteruit gereden tot aan mijn raam.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

De weg is zeer smal, er is geen uitwijkmogelijkheid, wel voor de tegenligger. Die mogelijkheid nam hij niet en besloot verder te racen en me twintig meter voorbij zijn uitsparing van de baan te rammen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Dus je vindt dat ik onzin vertel, je wil geen onzin lezen maar wel mijn antwoorden lezen. Besef je wel hoe dom dat klinkt?

Ik vroeg wat ik had moeten doen, niet hoe gevaarlijk jouw situatie was.

Beter ff Alberto inlichten of anders Petertje, die weten hier wel raad mee, tuig! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
En dan tegen mensen zeggen dat ze Nederlands moeten leren typen...

Ja, ik vond het woord er al vreemd uitzien, maar was te lui het even te checken.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Ook in het Vlaams is dit grammaticaal incorrect.

Verklaar u nader. Tja, nu we toch door het tgetroll compleet off topic zijn.

srs Yasmine als ik elke dag iemand waar ik me een stoor in het verkeer het leven zuur ga maken heb ik er een nieuwe baan bij, je gaat toch niet iemands ontslag eisen

Als ze haar post reeds een paar keer gelezen heeft dan klopt het wat ik zei.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

srs Yasmine als ik elke dag iemand waar ik me een stoor in het verkeer het leven zuur ga maken heb ik er een nieuwe baan bij, je gaat toch niet iemands ontslag eisen

f**k man, het gaat hier om meer dan "iemand die me even stoorde " he!!! Ik heb het al in het lang en het breed uitgelegd.

Ja, ik vond het woord er al vreemd uitzien, maar was te lui het even te checken.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Verklaar u nader. Tja, nu we toch door het tgetroll compleet off topic zijn.

Het is "Herlees je post" of "Lees je post nog maar eens".

Als ze haar post reeds een paar keer gelezen heeft dan klopt het wat ik zei.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

f**k man, het gaat hier om meer dan "iemand die me even stoorde " he!!! Ik heb het al in het lang en het breed uitgelegd.

nja zelfs na je uitleg vind ik het nog wel allemaal meevallen

maar wellicht heb ik al te veel ongevallen gezien en ben ik niet meer zo snel onder de indruk

Ik ken de persoon in kwestie.
Deze man heeft heel veel stress en moeite om zijn deadlines te kunnen behalen.
Hij heeft al een keer op het randje van ontslag gezeten, maar wegens zijn thuis situatie hebben ze hem nog een kans gegeven.
De man heeft zware schulden, zijn vrouw had namelijk een affaire met een nogal crimineel persoon, hierdoor is er heel veel geld hem afgenomen en zit hij diep in de schulden.
Zijn vrouw is recent overleden en nu zit hij met 6 kinderen waarvan 1 zwaar lichamelijk en verstandelijk gehandicapt plus zijn demente 79 jarige moeder waar hij voor moet zorgen.
Maar zijn ontslag zal hem wel leren eens goed over z'n fouten na te denken.

Ik ken de persoon in kwestie.
Deze man heeft heel veel stress en moeite om zijn deadlines te kunnen behalen.
Hij heeft al een keer op het randje van ontslag gezeten, maar wegens zijn thuis situatie hebben ze hem nog een kans gegeven.
De man heeft zware schulden, zijn vrouw had namelijk een affaire met een nogal crimineel persoon, hierdoor is er heel veel geld hem afgenomen en zit hij diep in de schulden.
Zijn vrouw is recent overleden en nu zit hij met 6 kinderen waarvan 1 zwaar lichamelijk en verstandelijk gehandicapt plus zijn demente 79 jarige moeder waar hij voor moet zorgen.
Maar zijn ontslag zal hem wel leren eens goed over z'n fouten na te denken.

"... maar door zijn ontslag reed hij de volgende dag geen schoolbus van de brug". 30 levens gered.

"... maar door zijn ontslag reed hij de volgende dag geen schoolbus van de brug". 30 levens gered.

Na zijn ontslag trok hij met een uzi de Turnhoutsebaan op in A'pen en maaide iedereen neer met een niet bleke huidskleur.
3 miljoen bespaard aan uitkeringen

dat escaleerde snel

Terug
Naar boven