Fitness Seller

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

Je ontwijkt alle vragen.
Ik herlees mijn post niet dus je zin is niet juist.

Geef je dan nu antwoord?

In je post stelde je een vraag, die ik heb beantwoord.

Wat jij had moeten doen in jouw gevaarlijke situatie is voor mij onmogelijk te weten omdat ik er niet was en er onvoldoende details zijn.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Alsof hij elk moment van elke dag zo rijd...
Echt beetje kort door de bocht Jasmijntje.

"... er waren reeds drie meldingen...."

Beetje aandachtiger lezen.
 
In je post stelde je een vraag, die ik heb beantwoord.

Wat jij had moeten doen in jouw gevaarlijke situatie is voor mij onmogelijk te weten omdat ik er niet was en er onvoldoende details zijn.

Welke details moet je weten? Het was levensgevaarlijk IK HAD DOOD KUNNEN ZIJN. Brb ff aangifte doen en die persoon opsporen :o
 
Na zijn ontslag trok hij met een uzi de Turnhoutsebaan op in A'pen en maaide iedereen neer met een niet bleke huidskleur.
3 miljoen bespaard aan uitkeringen

"... waarna er wraakacties kwamen en de 3de wereldoorlog begon. Toen namen de Cyborgs het over en werd de mensheid vernietigd".

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Welke details moet je weten? Het was levensgevaarlijk IK HAD DOOD KUNNEN ZIJN. Brb ff aangifte doen en die persoon opsporen :o

Dat je geen aangifte hebt gedaan is jouw keuze.
 
"... waarna er wraakacties kwamen en de 3de wereldoorlog begon. Toen namen de Cyborgs het over en werd de mensheid vernietigd".


dit lijkt me redelijk onwaarschijnlijk
 
"... waarna er wraakacties kwamen en de 3de wereldoorlog begon. Toen namen de Cyborgs het over en werd de mensheid vernietigd".

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------



Dat je geen aangifte hebt gedaan is jouw keuze.

Aangifte doen van roekeloos rijden?
Waarom zou ik, alsof ze er iets mee kunnen doen :')

Nu geef je weer geen antwoord op mijn vraag he
 
Zal ik nog maar een keer serieus reageren dan, heb toch weinig beters te doen.

Ik denk dat iedereen het er misschien wel over eens is dat ze over de zeik waren geweest als ze in jou positie hadden gestaan. Echter om er vervolgens een topic over te maken op een bodybuilding forum, ja Yasmine dan vraag je echt weer om getroll, buiten dat ben je al een gemakkelijk doelwit om te trollen omdat je simpelweg overal intrapt en buitengewoon grappig reageert, ook al is het in jou ogen heel serieus (begrijp ik). Om de een of andere reden zie je dit niet in, als je dit niet verwacht had bij het maken van dit topic moet je misschien eens wat meer in de Allerlei sectie lezen bijvoorbeeld. Alles en iedereen reporten zal dit niet beter gaan maken, welkom op het internet 2015 AD.

Gewoon mijn stukje taart.

Nu ga ik trainen, kusjes Aron
 
Aangifte doen van roekeloos rijden?
Waarom zou ik, alsof ze er iets mee kunnen doen :')

Nu geef je weer geen antwoord op mijn vraag he

Als meerdere mensen de politie bellen dat er op de autosnelweg een gek met nummerplaat xxx-.... rondrijdt, dan zal die aangepakt worden. Informele sociale controle, in samenwerking met formele, politiële controle.
 
Als meerdere mensen de politie bellen dat er op de autosnelweg een gek met nummerplaat xxx-.... rondrijdt, dan zal die aangepakt worden. Informele sociale controle, in samenwerking met formele, politiële controle.

Autosnelweg? Mis ik iets?
 
Ik eis zijn ontslag of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.

yasmine hou je rustig (swt)
mashallah

mvg cxlbv

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Autosnelweg? Mis ik iets?
Juah we hebben ook voetgangsersnelwegen en fietsnelwegen tegenwoordig...onder welke steen leef jij.
Kom is onder skyblazer vandaan
mvg
 
yasmine hou je rustig (swt)
mashallah

mvg cxlbv

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------


Juah we hebben ook voetgangsersnelwegen en fietsnelwegen tegenwoordig...onder welke steen leef jij.
Kom is onder skyblazer vandaan
mvg

eens* niet is :mad:
En daar ben ik allang onder vandaan, jij leeft onder een steen blijkbaar.

My point is..
Hij heeft het nu ineens over een autosnelweg, terwijl hij in zijn verhaaltje zegt dat hij 30 km/per uur reed.
Dus ik snap de overgang van zijn verhaal naar autosnelweg niet :)
 
eens* niet is :mad:
En daar ben ik allang onder vandaan, jij leeft onder een steen blijkbaar.

My point is..
Hij heeft het nu ineens over een autosnelweg, terwijl hij in zijn verhaaltje zegt dat hij 30 km/per uur reed.
Dus ik snap de overgang van zijn verhaal naar autosnelweg niet :)
Oh meen je niet, keertje daten dan? Kzoek nog een sidechick:D
 
Oh meen je niet, keertje daten dan? Kzoek nog een sidechick:D

:roflol:

How+About+No.jpg
 
Als je zo goed weet te vertellen dat de andere bestuurder 70 km/per uur reed, waarom week je dan niet eerder uit?

Ik probeer het nog een keer met een ander voorbeeld dan.

Ik was met 110 km per uur (waar je 90 mag, dus ik reed al te hard) aan het inhalen, op het moment dat ik net op het punt was dat ik voorbij de eerste auto was en de auto daarvoor zou gaan inhalen (daar konden max 2 auto's tussen), komt er een debiel aangestormt met grote lichten en ik wilde naar rechts (gaf ook richting aan en ging al), maar dat kon niet want die man was zó snel dat hij mij al rechts voorbij ging, tussen die twee auto's door.

Wat had ik hier moeten doen? Ik had wel dood kunnen zijn!

eens* niet is :mad:
En daar ben ik allang onder vandaan, jij leeft onder een steen blijkbaar.

My point is..
Hij heeft het nu ineens over een autosnelweg, terwijl hij in zijn verhaaltje zegt dat hij 30 km/per uur reed.
Dus ik snap de overgang van zijn verhaal naar autosnelweg niet :)
Je verwart je verhaal met het mijne. Drink much?


IK veronderstelde dat het hier om een autosnelweg ging.
 
Als je zo goed weet te vertellen dat de andere bestuurder 70 km/per uur reed, waarom week je dan niet eerder uit?

Ik probeer het nog een keer met een ander voorbeeld dan.

Ik was met 110 km per uur (waar je 90 mag, dus ik reed al te hard) aan het inhalen, op het moment dat ik net op het punt was dat ik voorbij de eerste auto was en de auto daarvoor zou gaan inhalen (daar konden max 2 auto's tussen), komt er een debiel aangestormt met grote lichten en ik wilde naar rechts (gaf ook richting aan en ging al), maar dat kon niet want die man was zó snel dat hij mij al rechts voorbij ging, tussen die twee auto's door.

Wat had ik hier moeten doen? Ik had wel dood kunnen zijn!

je had een topic moeten aanmaken op DBB dat er psychopaat rond rijd die elke dag mensen probeert te vermoorden en dat je wraak gaat nemen door hem te laten ontslaan. Daarna 14 pagina's lang janken dat iedereen loopt te trollen in je belachelijke topic en niemand je serieus neemt.
 
Back
Naar boven