- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo iedereen, ik richt me tot de enkele leden die in Opwijk, Merchtem, Buggenhout en omstreken wonen; Ik ben van de firma Sodexo en ik reed gisteren in mijn bestelbus rond 16u30 op de Vinkoorstraat (straat je van Buggenhout naar Opwijk). Een man die duidelijk mentaal geretardeerd is kwam van de andere kant aangekacheld met een gangetje van 30 km/u. Levensgevaarlijk natuurlijk om zo traag te rijden. Waarschijnlijk had ie ook iets aan z'n schouders en naar ik hoorde was het z'n 45e rit na zijn operatie (kan ook de 44e zijn geweest) want hij lag helemaal scheef in zijn stoel en kon het stuur niet recht vasthouden. Ook droeg hij een soort kniebandage aan één knie, geen idee waarom. Afijn, zijn dochter en vrouw zaten ook in de wagen. Ik moest natuurlijk snel bij mijn volgende klant zijn, aangezien ik een baan heb (mijn tegenligger waarschijnlijk niet) en ik vond dus dat ik het recht had voorrang te nemen, aangezien dit figuur zo liep te treuzelen. Het moet ook maar eens gedaan zijn met dat traagrijdende sluipverkeer op die weg. De tegenligger had ruim de tijd om de berm in te duiken maar had minstens 150 seconden reageertijd nodig. Naderhand slingerde de betreffende man al schreeuwend als een aapje uit zijn auto en sloeg hij mij met een paar quotes uit de koran om de oren, die hij vervolgens weer terug nam omdat hij iets van christopher hitchens had gelezen, of weet ik veel wat. Ik ben snel verder gereden toen de man begon te dreigen met negatieve karma en forumbans. Alle info is welkom. Er is reeds aangifte gedaan bij de politie en morgen contacteer ik zijn uitkeringsinstantie. Ik eis het stopzetten van zijn uitkering of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen. Alle info is welkom.
Yasmine, ben je nu al eindelijk eens naar de psycholoog geweest?
Lag er, heel toevallig, een skippy bal tot atlas stone gevormd object in zijn achterbak?

Tymboo, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
Tymboo, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.
Hallo iedereen,
ik richt me tot de enkele leden die in Opwijk, Merchtem, Buggenhout en omstreken wonen;
Ik ben van de firma Sodexo en ik reed gisteren in mijn bestelbus rond 16u30 op de Vinkoorstraat (straat je van Buggenhout naar Opwijk). Een man die duidelijk mentaal geretardeerd is kwam van de andere kant aangekacheld met een gangetje van 30 km/u. Levensgevaarlijk natuurlijk om zo traag te rijden. Waarschijnlijk had ie ook iets aan z'n schouders en naar ik hoorde was het z'n 45e rit na zijn operatie (kan ook de 44e zijn geweest) want hij lag helemaal scheef in zijn stoel en kon het stuur niet recht vasthouden. Ook droeg hij een soort kniebandage aan één knie, geen idee waarom. Afijn, zijn dochter en vrouw zaten ook in de wagen. Ik moest natuurlijk snel bij mijn volgende klant zijn, aangezien ik een baan heb (mijn tegenligger waarschijnlijk niet) en ik vond dus dat ik het recht had voorrang te nemen, aangezien dit figuur zo liep te treuzelen. Het moet ook maar eens gedaan zijn met dat traagrijdende sluipverkeer op die weg. De tegenligger had ruim de tijd om de berm in te duiken maar had minstens 150 seconden reageertijd nodig. Naderhand slingerde de betreffende man al schreeuwend als een aapje uit zijn auto en sloeg hij mij met een paar quotes uit de koran om de oren, die hij vervolgens weer terug nam omdat hij iets van christopher hitchens had gelezen, of weet ik veel wat. Ik ben snel verder gereden toen de man begon te dreigen met negatieve karma en forumbans.
Alle info is welkom. Er is reeds aangifte gedaan bij de politie en morgen contacteer ik zijn uitkeringsinstantie. Ik eis het stopzetten van zijn uitkering of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.
Alle info is welkom.

Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he neeIk vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet
yasmine is universitair opgelijd jullie snappen hem gewoon niet laaggelijde mensen hij spreekt ook 10 talen vloeiend.
en hij is expert in het ontwikkelen van nieuwe topics en discussies.
Andere vergelijking.waargebeurd
Door een fout van een werknemer bij een betonbedrijf, knalde een vrachtwagen met zijn beton lading tegen een betonnen viaduct. De brokstukken van beton vlogen overal heen, zo ook op mijn auto.
SCHANDALIGGGGGG, wat nou als een stuk door mijn voorruit ging, zo op mij? Dan was ik wel dood geweest ja!
Had ik die werknemers daar moeten opsporen om ze te laten ontslaan?
Of overdrijf ik dan? Aangezien alleen de auto schade had en ik verder niet (wat overigens gewoon dmv verzekering is opgelost verder), lijkt het me onnodig om die mensen dan nog op te sporen want ik had dood KUNNEN zijn.
Gangster, jammer dat je met je piep stemmetje niet zo stoer over komt.
Maar ff serieus, vind je het niet een beetje overdreven voor een bijna ongeluk.
Heb ik zo vaak man.
Inb4 jij kan ook niet rijden
Hallo iedereen,
ik richt me tot de enkele leden die in Opwijk, Merchtem, Buggenhout en omstreken wonen;
Ik ben van de firma Sodexo en ik reed gisteren in mijn bestelbus rond 16u30 op de Vinkoorstraat (straat je van Buggenhout naar Opwijk). Een man die duidelijk mentaal geretardeerd is kwam van de andere kant aangekacheld met een gangetje van 30 km/u. Levensgevaarlijk natuurlijk om zo traag te rijden. Waarschijnlijk had ie ook iets aan z'n schouders en naar ik hoorde was het z'n 45e rit na zijn operatie (kan ook de 44e zijn geweest) want hij lag helemaal scheef in zijn stoel en kon het stuur niet recht vasthouden. Ook droeg hij een soort kniebandage aan één knie, geen idee waarom. Afijn, zijn dochter en vrouw zaten ook in de wagen. Ik moest natuurlijk snel bij mijn volgende klant zijn, aangezien ik een baan heb (mijn tegenligger waarschijnlijk niet) en ik vond dus dat ik het recht had voorrang te nemen, aangezien dit figuur zo liep te treuzelen. Het moet ook maar eens gedaan zijn met dat traagrijdende sluipverkeer op die weg. De tegenligger had ruim de tijd om de berm in te duiken maar had minstens 150 seconden reageertijd nodig. Naderhand slingerde de betreffende man al schreeuwend als een aapje uit zijn auto en sloeg hij mij met een paar quotes uit de koran om de oren, die hij vervolgens weer terug nam omdat hij iets van christopher hitchens had gelezen, of weet ik veel wat. Ik ben snel verder gereden toen de man begon te dreigen met negatieve karma en forumbans.
Alle info is welkom. Er is reeds aangifte gedaan bij de politie en morgen contacteer ik zijn uitkeringsinstantie. Ik eis het stopzetten van zijn uitkering of er volgen juridische stappen. Leidt dit tot niets, dan ondernemen we iets minder prettige maatregelen.
Alle info is welkom.
Het getroll was een tijdje minder maar Tymboo en zijn potvriendjes vinden het blijkbaar stoer.

Wat. Die quote is van jou van een paar maanden terug naar mij gericht![]()
En dan aan andere mensen vragen of ze mentaal uitgedaagd zijn
!!!