MuscleMeat

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

Wat is een potvriendje
 
yoo kben op zoek kan iemand mij helpen ---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ---------- k kom uit den haag,... kn naar jou toe komen of regio den haaag,... mij mannetje neemtniet op haha

ja zeg het maar friend.
 
Je kan het toch ook omdraaien?

Misschien is Yasmine jullie wel aan het trollen :o?
 
yoo kben op zoek kan iemand mij helpen ---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ---------- k kom uit den haag,... kn naar jou toe komen of regio den haaag,... mij mannetje neemtniet op haha
hallo hier het mannetje van de radio
 
yoo kben op zoek kan iemand mij helpen

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

k kom uit den haag,... kn naar jou toe komen of regio den haaag,... mij mannetje neemtniet op haha

hoi
 
yoo kben op zoek kan iemand mij helpen ---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ---------- k kom uit den haag,... kn naar jou toe komen of regio den haaag,... mij mannetje neemtniet op haha

welkom op dbb

wat zijn je doelen
 
Harry Homoter

huh???????
 
Potvriendje heb ik van de lagere school geleden niet meer gehoord, prachtig ! :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
mfw ik blijkbaar een potvriendje van tymboo ben

mfw ik niet weet wat een potvriendje is

mfw ik geen gezicht heb
 
mfw ik blijkbaar een potvriendje van tymboo ben

mfw ik niet weet wat een potvriendje is

mfw ik geen gezicht heb

haha

alsof jij vrienden hebt

en alsof ik vrienden heb
 
De sneren die worden afgevuurd in dit topic zijn nog dodelijker dan welke frontale botsing dan ook.
 
Een klein groepje verziekt het hele forum voor iedereen. Willen jullie grappen, trollen; provoceren, beledigen ga dan naar een ander deel van het forum.
 
Back
Naar boven