XXL Nutrition

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Bezoekers in dit topic

Potvriendje heb ik van de lagere school geleden niet meer gehoord, prachtig ! :roflol:

Als mensen zich gedragen als kinderen, dan zal ik dan maar de woordenschat uit onze kindertijd gebruiken, nietwaar.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ja ga dan naar de allerlei daar is dat voor.

Neen, "humor en geouwehoer",
 
"er zijn geen getuigen dus we gaan weinig kunnen doen", zei de politie;

As always;

Ok, maar ontslag eisen vind ik wel ver gaan. Bedrijf op de hoogte brengen van z'n gedrag is wel een goede, noodzakelijke actie.
 
Ok, maar ontslag eisen vind ik wel ver gaan. Bedrijf op de hoogte brengen van z'n gedrag is wel een goede, noodzakelijke actie.

Dat zei mijn vrouw ook. Maar daar ben ik het niet mee eens. Deze kerel is voor zijn werk 8 iuur per dag op de baan. Als die zo rijdt dan is het slechts een kwestie van tijd dat die iemand doodrijdt;
 
dus dan zouden wij eigenlijk ook jou ban moeten eisen aangezien jij hier alleen maar onzin en full retardisme post.
 
dus dan zouden wij eigenlijk ook jou ban moeten eisen aangezien jij hier alleen maar onzin en full retardisme post.

Beledigingen zijn tegen de regels, alsook provocaties.
Misschien moet Big T maar eens de regels aanpassen en getroll enkel toe moeten staan in bepaalde delen van het forum.
 
Misschien had je iets in het Arabisch moeten zeggen?

Dat doe ik enkel als het om iemand gaat die het kan verstaan. Die kijken dan altijd vreemd op.
 
Misschien moeten ze ook eens topics van pretentieuze semi-intellectuele moraalridders wat binnen de perken gaan houden.
 
Een klein groepje verziekt het hele forum voor iedereen. Willen jullie grappen, trollen; provoceren, beledigen ga dan naar een ander deel van het forum.

jonge alsof ik naar jou ga luisteren

met je 5 posts per dag

7a033e6f3bb31fe674ed73657c197feb5a36fa6e6cf211ff27ff7fd10b2e8779.jpg
 
Je voelde je blijkbaar aangesproken?

yasmine volgende

1.. aangifte gedaan ?
2.. bedijf gebeld en verhaal verteld ??
3 .. ontslag geëist werknemer ??

en als de werkgever zegt oke ik geef hem ontslag hoe denk jij dit ooit te weten ??? gaan ze jou zijn ontslag op papier toesturen ??
of ga je elke dag voor de poort staan of hij er nog werkt ??

en zo ja dan komt jou knokploeg in actie zoals je in het begin al aangaf

opa
 
Yasmine zou je niet beter je energie in je 150 bench steken?
 
Dat zei mijn vrouw ook. Maar daar ben ik het niet mee eens. Deze kerel is voor zijn werk 8 iuur per dag op de baan. Als die zo rijdt dan is het slechts een kwestie van tijd dat die iemand doodrijdt;

Wie zegt dat die man altijd zo rijd? Daar wel eens aan gedacht.
Is een moment opname droplul, kan je zo moeilijk over doen als je wilt, maar het slaat nergens op.
 
Lijkt me leuk als zo'n momentopname je platwalst.
 
Back
Naar boven