XXL Nutrition

Breaking News Gevonden in de loods; nu supplementen tegen scherpe prijzen!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
We zijn net verhuisd naar een grotere opslagruimte en zoals bij elke verhuizing zijn wij ook spullen tegengekomen waarvan we niet meer dachten dat we ze hadden!:p

Het gaat om producten met of een korte houdbaarheidsdatum of oude verpakkingslabels. Alle producten zijn nog zeker bruikbaar, geseald en koel bewaard. Verpakkingen zijn onbeschadigd. De houdbaarheidsdata staan vermeld.

Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten. Bestellen kan alleen via info@sportfood.nl en betalingen via overschrijving op onze bankrekening Van een hoop producten hebben we maar een paar potten, dus op= ook echt op!.

Doe je voordeel zou ik zeggen!

AANGEPAST!

Mammoth weightgainer, 2,2kg, choco THT 06-2013 van €22,50 voor €17,50 (2,2kg potten zijn uit ons assortiment)

Syntha 6 banaan, 1320 gram, THT 10-2011 van €32,95 voor €19,90 (houdbaarheidsdatum verstrijkt over een maand)

4kg RAW IRON Professional Whey
, aardbei (09-2012) en banaan(12-2012) van €63,90 voor €53,90 (4kg emmers zijn uit het assortiment)

Best Body L-Glutamine, 250 gram, THT 03-2013 van €12,50 voor €9,90 (verdwijnt uit ons assortiment)

Interactive Mass-tadon weightgainer, 2,27kg, aardbei, THT 03-2013 van €39,90 voor €29,90 (verdwijnt uit ons assortiment)

Best Body Fat burn V10, 100 capsules, THT 04-2013, van €29,90 voor €19,90 (verdwijnt uit ons assortiment)

Scivation showtime vochtafdrijver, 70 capsules, THT 11-2012, van €17,95 voor €12,95 (verdwijnt uit ons assortiment)

Body experience Zero, vetverbrandingsgel (uitwendig gebruik), van €44,90 voor €24,90

2,1 kg RAW IRON Professional Weightgainer banaan THT 11-2013 van €27,50 voor €22.90 (pot nog goed, etiket niet mooi meer)

Laatst bewerkt:
:eek::eek::eek:
Ga ik lekker tegen de andere boardsponsers zeggen die de laagste prijs garanderen :p
Krijg ik lekker nog meer korting :p

Just kidding.. ;)
Had nou eerder gekomen daarmee... Nu heb ik de eerste 2 maanden niets meer nodig :(

• Topic Starter Topic Starter
:eek::eek::eek:
Ga ik lekker tegen de andere boardsponsers zeggen die de laagste prijs garanderen :p
Krijg ik lekker nog meer korting :p

Just kidding.. ;)
Had nou eerder gekomen daarmee... Nu heb ik de eerste 2 maanden niets meer nodig :(

Daar zullen ze blij mee zijn, maar dit soort acties tellen niet mee voor laagste prijsgaranties!:p Bestel gewoon hier in het voren zou ik zeggen!;)

Ik heb een mailtje gestuurd, over de syntha cookies and cream

Zit er creatine in die Gaspari Superpump? Hoeveel gram is 1 dosering (maw: hoe lang doe je met één pot?)

Zit er creatine in die Gaspari Superpump? Hoeveel gram is 1 dosering (maw: hoe lang doe je met één pot?)

Er zit Creatine in maar ik kan helaas niet terugvinden hoeveel gram in 1 dosering.

Er zit 800 gram poeder in de pot en je moet 20-60 gram per workout nemen. De meesten hebben aan 40 gram meer dan genoeg, dus 1 pot is goed voor 20 trainingen.:)

Nog eentje voor de liefhebbers:

2,1 kg RAW IRON Professional Weightgainer
banaan THT 11-2013 van €27,50 voor €22.90, geen verzendkosten.;)

En nog een:

BSN Nitrix, 180 tabs THT 09-2011 van €44,90 voor €19,90 UITVERKOCHT

Laatst bewerkt:
De voorraad wordt erg laag(meeste producten nog maar 1 of 2 potten), dus voor degenen die nog interesse heeft...!:)

Ik ben best wel geintereseerd in die bsn nitrix , hoeveel potjes hebben jullie er nog ? en wat zijn de precieze ingredienten ?

Ik ben best wel geintereseerd in die bsn nitrix , hoeveel potjes hebben jullie er nog ? en wat zijn de precieze ingredienten ?

He Nick,

Nog 1 potje BSN Nitrix over.
Dit zijn de ingredienten:

Vitamin B9
L-Arginine AKG, L-Arginine Ethyl Ester, L-Citrulline

CRTS2 (Controlled Release Technology & Support System) - 1565mg
Methocel™ (Micro-Polymer Hydrophilic Methylcellulose Ether Matrix)
AVPT (Advanced Volumizing & Performance Technology)
Creatine Ethyl Ester-Beta-Alanine Dual Action Composite (CarnoSyn®), Sodium Creatine Phosphate Matrix, Creatinol-O-Phosphate-Malic Acid Interfusion, Creatine ABB™ (Creatine Alpha Amino-N-Butyrate)
Phosphoplexx
Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate, & Sodium Phosphate
NAD (Nicotinamide Adenine Dinucleotide)
Magnesium Stearate, And Stearic Acid.

:)

hoeveel voor de bsn nitrix en hoe bestel ik die ?

Damn wat een prijzen :O

waarom verdwijnt die vochtafdrijver uit jullie asortiment? :)

Ik had jullie gemaild over nitrix en kreeg ook bevesteging dat ik meost overmaken maar zie hier dat ie uitverkocht is. Betekend dit dat ik hem nu krijg of is iemand mij voor?
Wilde net overmaken namelijk

Is syntha 6 banaan ook zo extreem lekker?

Terug
Naar boven