- Lid geworden
- 12 apr 2009
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 89kg
+1 een grote plakboelik kreeg mijn 2 potten vandaag binnen en maakte 1 pot open om ff te kijken, maar het poeder zat ook vast aan elkaar, 1 grote massa is het![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
+1 een grote plakboelik kreeg mijn 2 potten vandaag binnen en maakte 1 pot open om ff te kijken, maar het poeder zat ook vast aan elkaar, 1 grote massa is het![]()
Heb ik gedaan. Trek gewoon de tanden van de vork scheefProbeer anders effe met een vork er doorheen roeren
Heb ik gedaan. Trek gewoon de tanden van de vork scheef. Blijven harde korrels in zitten. Maar bon , morgen test ik hem is voor de training. Zolang het maar werkt
dat is het belangrijkste...
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!
Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.
Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.
Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.
Zit er dan 1,3dim in? Daar reageer ik namelijk ook slecht op (crash, slechte slaap).
Heb net gekeken, maar dat zit er niet in. Het is een heftig product, maar ook met vrij heftige bijwerkingen.
---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 02:14 ----------
Vreemd dat veel mensen aangeven dat het plakt. Blijkbaar ligt het aan het product zelf.
Bij mij heeft roeren geen zin meer. Het is keihard, net uitgedroogde kauwgom.
is zoiets aangeraden voor iemand van 16/17 ?
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!
Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.
Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.
Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:45 ----------
Body en Fitshop,
Hoeveel koolhydraten zitten er in die pannenkoeken per stuk trouwens? Ik zit namelijk op low-carb.
Als jullie goed lezen staat er ook helemaal onder aan op de site van b en f dat sommige keihard zijn. Zijn heus niet zomaar zo goedkoop![]()