MuscleMeat

gevormde borsten ?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is de spier die je traint als je je schouders traint en je borst . Doe je incline oefeningen ofzo ? Of shoulder raises / presses ?

ik googlede even ''shoulder press'' en idd die doe ik ook, alleen heb ik het in mijn schema anders genoemd denk ik..

maar omdat ik mijn rug train, moest ik dat ook bij de fysio doen hiervoor.. mijn schouders ook verstevigen samen met mijn rug en buik..

zou ik deze dan achterwege moeten laten ofzo???

Maak gewoon heel veel herhalingen met een licht gewicht . Dan gaat die spier echt niet veel groter worden . Ik zeg maar wat ... Euh ,3 keer 20 keer 3 kg ofzo .

Maak gewoon heel veel herhalingen met een licht gewicht . Dan gaat die spier echt niet veel groter worden . Ik zeg maar wat ... Euh ,3 keer 20 keer 3 kg ofzo .

maar dan ontwikkelt mijn schouder toch ook minder..?

trouwens weten jullie welke trainingen ik achterwege kan laten die in mijn schema staan?

ps": t kan toch ook komen doordat ik een oefening verkeerd train, wat dus andere spieren trained? bij welke kan dát dan zijn?

zou het niet helpen moest je je borst zelf eens beginnen trainen??

ik heb er geen idee van hoor het is maar een voorstel

Ik weet niet hoor, je borst niet trainen maar wel je rug. Worden je schouderbladen enzo dan niet uit balans getrokken?

Ik weet niet hoor, je borst niet trainen maar wel je rug. Worden je schouderbladen enzo dan niet uit balans getrokken?

Je hoort wel eens over van die gasten die heel veel hun borst trainen en weinig hun rug, dat ze naar voren worden getrokken ofzo iets. Doordat het uit evenwicht is.

Weet niet of het waar is, maar als het waar is, kan het natuurlijk zo zijn dat in dit geval spraken is van het tegenovergestelde.

Je hoort wel eens over van die gasten die heel veel hun borst trainen en weinig hun rug, dat ze naar voren worden getrokken ofzo iets. Doordat het uit evenwicht is.

Weet niet of het waar is, maar als het waar is, kan het natuurlijk zo zijn dat in dit geval spraken is van het tegenovergestelde.

ja klopt dit is wel waar, kijk maar eens naar die zwaargewicht bankdrukkers, schouders en armen staan helemaal naar voren...

Maar Miracle, hoeveel gewicht gebruik je eigenlijk met de oefeningen en hoeveel herhalingen?

Ik raad je aan eens te beginnen met te leren welke oefeningen welke spieren trainen.
Dit is een goede website om te beginnen:
Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!

hey bedankt voor de site, maar je wilt niet weten hoeveel sites ik heb bezocht inclusief video.. maar ik kom er gewoon niet uit..

ik zal een voorbeeld geven, voor de straight -arm pulldown [Afbeelding niet meer beschikbaar]
die dus ook doe, wordt op deze site aangegeven dat de ''lats'' getrained worden en verder geen ander spier.. terwijl het (ik weet 't site niet meer) dat het je schouder en tricep trained.. en dan weer ergens anders t voorste gedeelte van je schouder...

ik kom er zo echt niet uit hoor..

bij veel oefeningen trainen natuurlijk andere delen ook mee, maar dat weet ik niet zo 123 uit mijn hoofd. tja kan ik het wel opzoeken, maar dan staat het weer tig keer eens wat anders....

Het is belangrijk om te weten welke spieren je bij welke oefeningen traint zodat je je focus kan leggen op die bepaalde spiergroep . Het klinkt vreemd maar doordat je weet welke spier je dient te gebruiken heb je gewoon meer controle over de oefening en voer je ze goed uit . Je moet je concentreren op dat bepaald deel van de spier en/of spiergroep . Lees dus wat meer over de oefeningen die je doet i.p.v. informatie op te zoeken over het probleem dat je nu hebt . Gaat je veel verder helpen !

MiRacLe, dat vleugeltje is je voorste schouderkop die spiermassa heeft ontwikkeld, alsmede je borstspieren. Ik vraag me echt af of het zo drastisch is aangezien je dan als vrouw nietsvermoedend teveel massa hebt gekweekd. Is een zeldzame prestatie als spiermassa er is voordat je het echt doorhebt.

Maar ik snap je punt, mooie borsten zijn de kroon voor een vrouw op haar lichaam. Mooi is relatief, maar de linkse tekening wordt als 'meer vrouwelijk' geinterpreteerd.

Het lijkt er dus op dat je voorkant goed getraind is, alleen moet je idd weten of je dat wilt. Veel mannen vinden het overigens stiekem toch seksueelprikkelend.

Maar dat terzijde, train je lichaam zoals je het zelf wilt hebben, info is al gepost.

ik train ze niet en alsnog dit! wat moet ik dan doen, is er geen ander alternatief?? jeetje zoals je ziet (gele pijlen) lopen mijn borsten naar mijn armen toe en tis daar best stevig.. ik kan het goed spannen , bewegen en zelf mijn borsten iets laten bewegen.. ik heb ze dus echt getrained...
Ben je toevallig ook niet wat afgevallen? Lagere bf zorgt namelijk ook voor dit effect.

Post eens een foto!

MiRacLe, dat vleugeltje is je voorste schouderkop die spiermassa heeft ontwikkeld, alsmede je borstspieren. Ik vraag me echt af of het zo drastisch is aangezien je dan als vrouw nietsvermoedend teveel massa hebt gekweekd. Is een zeldzame prestatie als spiermassa er is voordat je het echt doorhebt.

Maar ik snap je punt, mooie borsten zijn de kroon voor een vrouw op haar lichaam. Mooi is relatief, maar de linkse tekening wordt als 'meer vrouwelijk' geinterpreteerd.

Het lijkt er dus op dat je voorkant goed getraind is, alleen moet je idd weten of je dat wilt. Veel mannen vinden het overigens stiekem toch seksueelprikkelend.

Maar dat terzijde, train je lichaam zoals je het zelf wilt hebben, info is al gepost.

uhm voorste schouderkop? Volgens mij gaat het hier toch echt gewoon om de borstspieren.

anatomy2.jpg

uhm voorste schouderkop? Volgens mij gaat het hier toch echt gewoon om de borstspieren.

tja tis lijkt mij ook nu ik naar dat plaatje kijk idd de voorsteschouderkop..begin deel boven je borst zeg maar..anterior head en een laatse stukje van de borst..

en goed duidelijk plaatje van de spieren trouwens.. zocht al lang naar zo'n plaatje :)

Ook ik raak steeds benieuwder naar jou bouw. Het plaatje dat jezelf postte geeft een borstspier aan, en nu twijfel je ofdat het mss je schouder is?

Terug
Naar boven