*zucht*
@ Lobstar, ik begin ook steeds nieuwschierig te worden. Als ik zo bij mezelf kijk is het inderdaad de borstspier die ze bedoeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou als ik het zo bekijk , staan er op eenzelfde plek 2 soortn spieren de chest en die ander . nou ik twijfel ook maar ik zie het al is toch de borst spier.. als ik het zo voel..maar als je naar dat plaatje kijkt twijfel je dus, ik tenminste
![]()
maar het is toch dat oranje gedeelte die ik bedoel, maar tja als je je schouder trained train je dat toch ook mee lijkt mij ?

haha maar wel stoer.. gaatvanzelf..
Dit is een goede website om te beginnen:
Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!
Ik weet niet hoor, je borst niet trainen maar wel je rug. Worden je schouderbladen enzo dan niet uit balans getrokken?

super website!! zit ook op hun bodyspace trouwens!!
Je moet inderdaad alle spiergroepen trainen. Niet alleen goed voor de verhouding én houding. mannen trainen vaak boven lichaam en hebben spillebenen! Sorry guy's but it's true .
Wanneer ik borsten train doe ik benchpress (grote borstspieren), incline benchpress (bovenkant borstspieren) en cable crossovers (onderkant borstspieren) en flyes voor extra killer workout. Ik varieer ook in oefeningen. ipv benchpress, doe ik dumbbells, chestpress-machine etc.
ik heb vroeger ook veel last gehad van mijn onderrug. (holle rug én grote billen) als je je core (onderrug en buik) goed trained krijg je minder last van. je buikspieren nemen de last over van je rug.
En tja over je borsten. Ik kon ook de foto's niet zien, maar dat is normaal. Borsten bestaan voornamelijk uit vetweefsels. Dus als je afvalt, worden zij ook kleiner.![]()
En tja over je borsten. Ik kon ook de foto's niet zien, maar dat is normaal. Borsten bestaan voornamelijk uit vetweefsels. Dus als je afvalt, worden zij ook kleiner.![]()
bump:
en als je al een lage BF heb en je traint je borsten? Dan slinkt het hopelijk toch niet erger? Ik dacht juist dat het gewoon steviger werd nl..