MuscleMeat

gevormde borsten ?

• Topic Starter Topic Starter
nou als ik het zo bekijk , staan er op eenzelfde plek 2 soortn spieren de chest en die ander . nou ik twijfel ook maar ik zie het al is toch de borst spier.. als ik het zo voel..maar als je naar dat plaatje kijkt twijfel je dus, ik tenminste

jshmpw.jpg

maar het is toch dat oranje gedeelte die ik bedoel, maar tja als je je schouder trained train je dat toch ook mee lijkt mij ?

Je neemt hem wel mee ja. Tijdens het zwemmen train je die spieren ook heel veel...

Ja, je pakt je borstspier een beetje mee met sommige schouderoefeningen. Ik heb zelf ook dat ik de pecs aanspan met hele andere oefeningen (triceps, biceps) waardoor als ik op massa train ik voor borst genoeg heb aan totaal 8 sets. ( 4 oef; 2x8) waar een hoop het dubbele doen.

@miracle als in het begin van je "trainingscarriere" je lichaam verandert lijkt het voor jezelf een wereld van verschil hoe het eerst was, en vallen dit soort dingen erg op. Wellicht is dat het bij jou ook het geval en valt het verandering van de ronding van je borsten relatief gezien best wel mee.
Bij mijn vriendin worden haar borsten (echt de borsten zelf)juist steviger als ze traint.

nou als ik het zo bekijk , staan er op eenzelfde plek 2 soortn spieren de chest en die ander . nou ik twijfel ook maar ik zie het al is toch de borst spier.. als ik het zo voel..maar als je naar dat plaatje kijkt twijfel je dus, ik tenminste

jshmpw.jpg

maar het is toch dat oranje gedeelte die ik bedoel, maar tja als je je schouder trained train je dat toch ook mee lijkt mij ?

Doe anders eens de oefeningen met 1 hand en dan voel met de andere hand welke spieren zich aanspannen. Maar vooralsnog denk ik dat het meer in je hoofd zit dat je vormen veranderd zijn of heb je het vastgelegd en zie je dus daadwerkelijk het verschil ?

Hoi Miracle
Ik zou me niet te veel zorgen maken.
In zo een korte tijd ontwikkelen je spieren niet zo extreem dat je borsten straks helemaal anders er uit gaan zien.
Als jij zo snel zo blijven ontwikkelen dan ben je binnen een jaar miss olympia en dat zie ik zelf niet zo snel gebeuren.
Het is een feit dat je nu diverse spiergroepen traint die ook sterker en strakker worden. hierdoor kan je lichaam iets gaan veranderen.
het kan ook een andere reden hebben, bijvoorbeeld afvallen of vochtverlies.
Als je afvalt dan is dat in het begin een combi van vet en vocht, en in je borsten zit nu eenmaal veel vet. Maar meestal gaat het vet er als eerste af waar het 't laatste bijgekomen is. (meestal bij vrouwen de billen of heupen - bij mannen de zwemband)
Ik denk gewoon dat je houding aan het veranderen is. Doordat je sterkere rugspieren krijg sta je misschien wel rechter en met je schouder iets naar achteren waardoor je borst strakker staat en daardoor ook je borsten anders hangen (klinkt raar maar zo is het wel). Als je niet te snel wil groeien en toch wil afvallen en wat strakker in je vel wil komen dan moet je veel herhalingen doen (minimaal 20) met een gewicht waarmee je de laatste (20e) herhaling net haalt. Gewoon dus lekker blijven trainen alleen lichter gewicht en meer herhalingen. ;)

MEnsen hardstikke bedankt !!!!!!

idd of ik heb het te veel in mijn hoofd... of ik ben anders gaan staan enzo.. ik merk trouwens wel dat ik nu rechtop loop met een beetje mijn armen uitelkaar :D haha maar wel stoer.. gaatvanzelf..

alleen ik heb nu, na al die been oefeningen, weer(soms meer) last van mijn onderrug..

vandaag heb ik dus maar allleen mijn rug en buik getrained.. en cardio natuurlijk.. maar ik denk dat ik voorlopig even mijn billen en benen niet ga trainen. volgens mij is mijn rug er nog even te zwak voor... :(

Billen en benen dan tijdens het cardio maar extra aanpakken :)

super website!! zit ook op hun bodyspace trouwens!!

Ik weet niet hoor, je borst niet trainen maar wel je rug. Worden je schouderbladen enzo dan niet uit balans getrokken?

Je moet inderdaad alle spiergroepen trainen. Niet alleen goed voor de verhouding én houding. mannen trainen vaak boven lichaam en hebben spillebenen! Sorry guy's but it's true .
Wanneer ik borsten train doe ik benchpress (grote borstspieren), incline benchpress (bovenkant borstspieren) en cable crossovers (onderkant borstspieren) en flyes voor extra killer workout. Ik varieer ook in oefeningen. ipv benchpress, doe ik dumbbells, chestpress-machine etc.

ik heb vroeger ook veel last gehad van mijn onderrug. (holle rug én grote billen) als je je core (onderrug en buik) goed trained krijg je minder last van. je buikspieren nemen de last over van je rug.

En tja over je borsten. Ik kon ook de foto's niet zien, maar dat is normaal. Borsten bestaan voornamelijk uit vetweefsels. Dus als je afvalt, worden zij ook kleiner. :(

super website!! zit ook op hun bodyspace trouwens!!

Je moet inderdaad alle spiergroepen trainen. Niet alleen goed voor de verhouding én houding. mannen trainen vaak boven lichaam en hebben spillebenen! Sorry guy's but it's true .
Wanneer ik borsten train doe ik benchpress (grote borstspieren), incline benchpress (bovenkant borstspieren) en cable crossovers (onderkant borstspieren) en flyes voor extra killer workout. Ik varieer ook in oefeningen. ipv benchpress, doe ik dumbbells, chestpress-machine etc.

ik heb vroeger ook veel last gehad van mijn onderrug. (holle rug én grote billen) als je je core (onderrug en buik) goed trained krijg je minder last van. je buikspieren nemen de last over van je rug.

En tja over je borsten. Ik kon ook de foto's niet zien, maar dat is normaal. Borsten bestaan voornamelijk uit vetweefsels. Dus als je afvalt, worden zij ook kleiner. :(

ja je hebt gelijk.. maar als ik mijn benen of billen train heb ik langer last van mijn onderrug (iets boven mijn bil zeg maar dat si gewricht ofzo ) maar ik train zowiezo mijn schouder rug boven en onder en buik .. nu even.. en als deze stevig zijn, oftewel ik er minder last van begin te krijgen, begin ik binnenkort met Alles.. alleen ben steeds bang dat als ik bijv. benchpress ga doen of andere oefeningen ben ik bang dat mijn bortsten ook verder gaan vervormen (want mischien is het wel niet zo dat het kleiner wordt maar vervormd is het zeker wel)..

Laatst bewerkt:

Is niet altijd waar. Het vet wat vlak onder de huid zit, kan wel met je gewicht mee schommelen, het vet tussen de klieren is blijvend.

bump:

en als je al een lage BF heb en je traint je borsten? Dan slinkt het hopelijk toch niet erger? Ik dacht juist dat het gewoon steviger werd nl..

Alsof je borstpieren zo hard groeien sophiej:P

:roflol: hoop kan je hebben :o

misschien is het een idee om toch gewoon je borstspieren te trainen.
ikzelf heb precies het tegenover gestelde effekt gekregen nu ik ook aan bankdrukken doe en de schuine borstspier train met de schuine press.

mijn borsten zijn juist voller en ronder geworden en mijn borstSPIEREN gegroeid.....
misschien is het gewoon persoonlijk?

berti

bump:

en als je al een lage BF heb en je traint je borsten? Dan slinkt het hopelijk toch niet erger? Ik dacht juist dat het gewoon steviger werd nl..

Is gewoon niet te voorspellen, je kan mager zijn met een B-cup en precies daar je ene kilo vetverlies hebben zitten en naar een AAcup gaan, je kan ook mollig zijn met een H cup en 20 kilo afvallen en dan slank zijn met een H cup.

Het is wel zo dat iemand die traint naar een zeer laag vetpercentage traint vaak ook weinig borst overhoud. Als je bijna al je vet aftraint komen de borsten vaak wel aan de beurt, of dat nou als eerste of als laatste is.

ik lijk wel een puber telkens dat ik het word borsten zie denk ik aan ...... van alles joh! maar het is wel zonde als je als dame het geen weg traint wat juist zo mooi is.

zal idd komen door incline schouderoefeningen, haal die uit je programma en ga decline borstoefening toevoegen om te compenseren. succes.

d

Terug
Naar boven