Fitness Seller

geweldig fysiek

Mooi dit zeg! Kwaliteitsmassa! Zou 'm idd zwaarder schatten. Zo zie je maar, dat... OF veel mensen liegen over hun gewicht/vet%, OF dat gewicht echt niets zegt :D

heel mooi dit, het is toch wel de bedoeling dat ik zoiets ga halen eigenlijk.....5kilo boven je lengte min 100 en dan kk ripped staan....heel misch gaat het lukken..

dit is trouwens kane volgens mij, word gesponsord door controlled labs....je kunt filmpjes vinden op youtube "train insane with kane" kerel traind echt kanker bruut...

heeft idd kwaliteitsmassa, maar ik vind fysieken zoals bv AronW en Jeppe toch nog stukken mooier, meer echt BB

iedereen die zegt dat hij groter mag...
als hij zijn bf iets hoger had was hij huge geweest...
hij staat er nu echt kurkdroog

werd dit natuurlijk verwezenlijkt ??

is dit meer een kwestie van gwn goed eten of is dit gwn een kwestie van geluksgenen?

ps.ik heb het over de droogheid.zou die middelen gebruiken voor de droogheid zoals clen en/of t3?

eerder een combo van tren/var/winny

iedereen die zegt dat hij groter mag...
als hij zijn bf iets hoger had was hij huge geweest...
hij staat er nu echt kurkdroog

en Aron W stond op zijn wedstrijd niet kurkdroog zeker?
Ik keur het zeker niet af, is erg goed, maar gaat meer naar erg atletisch gespierd, ik zie liever de typische BB wedstrijdfysiek

Ik zind jeppe's fysiek mooier, maar ik vind eht echt een prestatie om er zo droog bij te staan!!!

ik zag dat filmpje train insane with kane... en daar oogt ie echt stukke minder groot! kleine kuiten,smalle beentjes leek het ...

Hij is denk ik enkel mega ript met ene mega smalle taille en dan éen goede foto en je lijkt HUGE......

ik kan het mis hebben maar Train insane with kane dat filmpje is het niks bijzonders.

Vind um in het filmpje ook niet echt bijzonder. Traint iig niet veel bruter dan wat ik gewend ben.

en Aron W stond op zijn wedstrijd niet kurkdroog zeker?
Ik keur het zeker niet af, is erg goed, maar gaat meer naar erg atletisch gespierd, ik zie liever de typische BB wedstrijdfysiek
het gaat me meer om de mensen die het zeggen...
als die op zo'n bf staan houden ze niets over...dus kijk dan eens met een wat hoger bf van die gast en hij is groter als veel van de mensen hier zullen worden...uitzonderingen daar gelaten maar dit is zeker niet klein...

Terug
Naar boven