Soltari
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring wat een fysiek, zeker een doel voor mij, veeel mooier dan pro's van tegenwoordig met die HGH buiken. Ik heb geen verstand van steroids, maar denk dat deze man flink van de testosteron heeft gesnoept.

ik vind op die foto's zijn borst een beetje raar, het ziet er niet echt mooi uit. Maar verder wel kurkdroog, respect daarvoor!
heeft idd kwaliteitsmassa, maar ik vind fysieken zoals bv AronW en Jeppe toch nog stukken mooier, meer echt BB
Ik heb niet heel het topic gelezen, maar zijn er al opmerkingen geplaatst dat dit gemakkelijk te behalen is zonder AAS?
,alleen hij heeft wel veel minder massa als deze,maar ik denk dat het haalbaar is mits je de juiste GENEN hebt!ja kan wel in mijn ogen
ik heb ook een vriend waar ik mee train en die gast was vanzichzelf al gespierd.ja hij is zwart.
en damn wat heeft die gast een aders zo droog niet normaal.
echt als hij zn lichaam hard heeft getraind en doet zn shirt uit serieus echt hard gespierd.die gast doet geen eens buikspieren en die sixpack puilt er gewoon uit the lucky ass!,alleen hij heeft wel veel minder massa als deze,maar ik denk dat het haalbaar is mits je de juiste GENEN hebt!
die moet je zeker hebben!
go suck a d*ck dit is niet haalbaar zo droog en nog die massa zet 6 % bf bij zen frame en dit is echt geen kleine jongen

go suck a d*ck dit is niet haalbaar zo droog en nog die massa zet 6 % bf bij zen frame en dit is echt geen kleine jongen
held...t*ring wat een fysiek, zeker een doel voor mij, veeel mooier dan pro's van tegenwoordig met die HGH buiken. Ik heb geen verstand van steroids, maar denk dat deze man flink van de testosteron heeft gesnoept.

held...
Omdat jij nooit dicht tegen de massa van deze kerel zult geraken, kan niemand dat?
We zullen 't wellicht nooit weten, maar volgens mij is dit naturel perfect mogelijk voor sommigen.

ik geloof wel dat dit haalbaar is zonder AAS, maar zoals dus gezegd met de juiste genen en bouw.
maar geloof niet dat dit gewoon zonder AAS is,
zowel, wat zal er gebeuren als die kerel een kuurtje neemt
PS. Maniac heeft zeerzeker de ambities, die streeft hem nog voorbij!