AndroidHealthClinic

geweldig fysiek

t*ring wat een fysiek, zeker een doel voor mij, veeel mooier dan pro's van tegenwoordig met die HGH buiken. Ik heb geen verstand van steroids, maar denk dat deze man flink van de testosteron heeft gesnoept.

t*ring wat een fysiek, zeker een doel voor mij, veeel mooier dan pro's van tegenwoordig met die HGH buiken. Ik heb geen verstand van steroids, maar denk dat deze man flink van de testosteron heeft gesnoept.

dat zal ongetwijfeld. al die amerikanen zijn huge en krijgen pro hormonen door de pap :D

Zeker een mooi fysiek, lekker droog ook:D

Heel mooi, goede maten ook voor de lengte en bf. 45cm armen bv is niet verkeerd zo droog, en die waist is tiny.

ik vind op die foto's zijn borst een beetje raar, het ziet er niet echt mooi uit. Maar verder wel kurkdroog, respect daarvoor!

ik vind op die foto's zijn borst een beetje raar, het ziet er niet echt mooi uit. Maar verder wel kurkdroog, respect daarvoor!

op dat filmpje op youtube zag zijn borst er heel mooi uit.

hier heeft hij hem gwn heel hard aangespannen,kan je ook wel zien

Ik heb niet heel het topic gelezen, maar zijn er al opmerkingen geplaatst dat dit gemakkelijk te behalen is zonder AAS?

Ik heb niet heel het topic gelezen, maar zijn er al opmerkingen geplaatst dat dit gemakkelijk te behalen is zonder AAS?

ja kan wel in mijn ogen

ik heb ook een vriend waar ik mee train en die gast was vanzichzelf al gespierd.ja hij is zwart.

en damn wat heeft die gast een aders zo droog niet normaal.

echt als hij zn lichaam hard heeft getraind en doet zn shirt uit serieus echt hard gespierd.die gast doet geen eens buikspieren en die sixpack puilt er gewoon uit the lucky ass!:rolleyes:,alleen hij heeft wel veel minder massa als deze,maar ik denk dat het haalbaar is mits je de juiste GENEN hebt!

die moet je zeker hebben!

ja kan wel in mijn ogen

ik heb ook een vriend waar ik mee train en die gast was vanzichzelf al gespierd.ja hij is zwart.

en damn wat heeft die gast een aders zo droog niet normaal.

echt als hij zn lichaam hard heeft getraind en doet zn shirt uit serieus echt hard gespierd.die gast doet geen eens buikspieren en die sixpack puilt er gewoon uit the lucky ass!:rolleyes:,alleen hij heeft wel veel minder massa als deze,maar ik denk dat het haalbaar is mits je de juiste GENEN hebt!

die moet je zeker hebben!

..

Laatst bewerkt:
als je naar het hoofd/frame verhouding kijkt is hij niet heel groot,maar ziet er wel hèèl erg goed uit,vooral die armen djeezes

netjes man 45,5 cm armen bij dit vet %

go suck a d*ck dit is niet haalbaar zo droog en nog die massa zet 6 % bf bij zen frame en dit is echt geen kleine jongen

:rolleyes: held...

Omdat jij nooit dicht tegen de massa van deze kerel zult geraken, kan niemand dat?
We zullen 't wellicht nooit weten, maar volgens mij is dit naturel perfect mogelijk voor sommigen.

Vroeger trainde er op mijn toenmalige sportschool een donkere jongen die van beroep danser was in videoclips.

Hij zag er bijna net zo uit ; slank met een goed lichaam.
Was hij klaar met trainen en spande hij zijn spieren aan, dan vroeg je je af waar die grootte ineens vandaan kwam.

:rolleyes: held...

Omdat jij nooit dicht tegen de massa van deze kerel zult geraken, kan niemand dat?
We zullen 't wellicht nooit weten, maar volgens mij is dit naturel perfect mogelijk voor sommigen.

ik geloof wel dat dit haalbaar is zonder AAS, maar zoals dus gezegd met de juiste genen en bouw.
maar geloof niet dat dit gewoon zonder AAS is,
zowel, wat zal er gebeuren als die kerel een kuurtje neemt :eek:

PS. Maniac heeft zeerzeker de ambities, die streeft hem nog voorbij!

ik geloof wel dat dit haalbaar is zonder AAS, maar zoals dus gezegd met de juiste genen en bouw.
maar geloof niet dat dit gewoon zonder AAS is,
zowel, wat zal er gebeuren als die kerel een kuurtje neemt :eek:

PS. Maniac heeft zeerzeker de ambities, die streeft hem nog voorbij!

Deze meneer weegt 84kg @ 1m79... hij heeft nog een kleine 35kg te gaan om (even als voorbeeld) op 't Olympia-podium te staan.

Trouwens, hij ziet er niet meer zooo jong uit (ik kan me vergissen), dus het zou best kunnen dat ie al menige jaartjes aan 't ijzer zit.

Nu goed, aas of niet, monsterfysiek is 't wel, en als ie zou zeggen dat ie clean is, geloofde ik 't wel.

Terug
Naar boven