Fitness Seller

geweldig fysiek

is wel degelijk mogelijk, heb het zelf gezien. die jongen woog ff ruim 80 kilo bij 6 procent naturel.

en Aron W stond op zijn wedstrijd niet kurkdroog zeker?
Ik keur het zeker niet af, is erg goed, maar gaat meer naar erg atletisch gespierd, ik zie liever de typische BB wedstrijdfysiek

Ik denk persoonlijk dat ik wel een procentje hoger zat :o. Voor de rest denk ik dat het mogelijk is om deze massa natural op te bouwen MAAR ik denk niet dat je die hardheid kan krijgen icm die massa zonder juice.

Het gaat indd om die hardheid,massa is geen probleem maar die hardheid lijkt mij naturel onmogelijk.

Denk ook niet dat dit natuurlijk mogelijk is..

ziet er heel goed uit.alleen een beetje te droog.

ik heb het ff opgemeten.. en riem tot schouder is maar 4,8 cm...

Heb eens wat gelezen over die Kane en trainingspartner. Kane traint al 25 jaar en is momenteel 41jaar. De gains die hij dus heeft gemaakt zijn er niet zomaar snel even bijgekomen. Het is volgens zijn trainingsmaat een echte freak by nature, naturel mesomorph en kan echt makkelijk droog blijven. Kane zei het zelf ook dat hij mogelijk wel goede genen zal hebben maar waarschijnlijk komt het vooral door 25jaar aan het ijzer te zitten.

Als je dan kijkt naar zijn trainingsmaat en je volgt de kerel zijn log dan zie je toch dat die man echt wel serieus bezig is met de sport. Volgens mij is die trainingsmaat alvast naturel en die Kane is gewoon een genetic freak die al heel lang traint.

Terug
Naar boven