MuscleMeat

Gewicht aankomen, maar het lukt me niet goed

• Topic Starter Topic Starter
OK, heb mijn verbruik en opname eens opgeschreven voor gisteren.
Opname:
-7 boterhammen
-2 eieren
-2 stukken cake
-chili con carne
-chips
-appel, banaan, mandarijn en druiven

Verbruik:
-geslapen tot 11 uur
-gegeten
-uur gefietst
-kwartier squash
-1 uur fitness
-de rest zowat computer en tv (het was een chill dag :-)

Is dit een gebalanceerde voeding, of moet er meer gegeten worden

veeeeeeel te weinig schort nog veel aan

Teveel (snelle) koolhydraten, te weinig eiwitten.
Lees eerst wat rond in plaats van zitten priegelen met je kleutervoeding.

voeg sochtends vroeg wat brinta of havermout toe overdag vis en krentenbollen ofzo savonds nog wat kwark kom je al een heel eind....

Ik kan gewoon niet veel eten, zal er aan werken, maar ik ben het gewoon niet gewoon om zoveel te eten. Ben al misselijk na 2 eieren met 3 boterhammen(komt niet door hoeveelheid maar door de eieren).

Ik kan ook niet speciaal gaan vragen voor elke dag biefstuk te eten aan mijn ouders, zouden ook flippen.

Zit mijn verbruik echt veel boven mijn opname? Kan het niet goed inschatten, omdat het voor iedereen anders is, iemand van 100 kg zal bv veel meer verbruiken om een uur te fietsen, dan een grasspriet als ik :-)

In jouw geval kan je easy ook vette crap er bij eten... Probeer gewoon over je dag netjes alles te verdelen en niet in 1x 800kcal bijv te eten en dan 3 uur niks omdat je stampesvol zit, is gemakkelijker om 2x 400 te eten bijv..... Maar wat je net al postte wat je at...
voeg daar idd s'ochtends een bord brinta aan toe, s'middags nog een bakje tonijn of zo (koop gewoon cheap tonijn in blik) en s'avonds 1 bakje kwark (kost ook nog geen 80 cent) en dan kan je op basis van al die dingen prima groeien (als je natuurlijk er hard bij traint ;))

En als het mogelijk is, schrap je cardio (fietsen).... scheelt in je verbruik oftewel je hoeft dan ook minder te eten in verhouding...

Succes kerel!

ok bedankt

maar het is eigenlijk geen cardio, maar transport :-)

Op een gewone dag fiets ik 8 km(school) en dan op trainingsdagen nog eens 10 km erbij.
dan moet ik eten om dat te compenseren waarschijnlijk

ok bedankt

maar het is eigenlijk geen cardio, maar transport :-)

Op een gewone dag fiets ik 8 km(school) en dan op trainingsdagen nog eens 10 km erbij.
dan moet ik eten om dat te compenseren waarschijnlijk

Combineer het fietsen met eten ;)... Of uhh, weet niet of iedereen het hiermee eens is maar.... Neem snelle suikers of zo want daarmee kan je heel snel veel kh binnenkrijgen voor het fietsen bijv.....

Terug
Naar boven