MuscleMeat

Gewichtheffen Nederland

Word weer eens tijd dat er wat Limbo lifts er op komen.. Deze man is zijn eigendunk een beetje op aantschroeven!! ..

• Topic Starter Topic Starter
No offence, maar ik denk niet dat die zijn eigendunk wil opschroeven, ik denk eerder dat de beste man weinig ervaring heeft met fora...

Je hebt wel gelijk dat we weer eens wat moeten filmen Fausto! 31 December ga ik waarschijnlijk met Dominique meetoppen, ben jij er dan ook ?

No offence, maar ik denk niet dat die zijn eigendunk wil opschroeven, ik denk eerder dat de beste man weinig ervaring heeft met fora...

Je hebt wel gelijk dat we weer eens wat moeten filmen Fausto! 31 December ga ik waarschijnlijk met Dominique meetoppen, ben jij er dan ook ?

Hij heeft genoeg ervaring om zijn eigen topics te openen, en het is hem ook al gelukt hier in het Gewichtheffen Nederland topic te posten. Ik neem voor het gemak maar even aan dat ie ook kan lezen. Lijkt me duidelijk dat ie graag de aandacht wil krijgen voor deze filmpjes. Terecht misschien, maar kan gewoon allemaal in dit topic, en dat weet ie zelf ook wel.

@ max. !! FOck die shit weinig ervaring met fora wat Tymbo zegt die gast wil gewoon aandacht !! Als ik kom wil ik voor een 125 bench gaan een 210 DL en een 120 push jerk ARGHH !!! Nee bro ik heb de 27ste een zware DEMO, dus zal wel wat rehab nodig hebben. als ik tijd heb kom ik zeker kijke !! Kom je de 31ste savonds na mij .? :cool:

P.S Ga nu niet autocorrectie doen ;)

Pipo, je bent 21 :P 3 dagen rust is meer dan genoeg na een zware DEMO !:P Dominique doet ook mee en die heeft ook een DEMO :P

IIG: De 31e blijf ik eerste ff thuis denk ik... daarna kom ik langs jou (na 00:00) en daarna gaan we op stap? Als je niet mee op stap gaat ben je echt een HEAUMEAU !

hoe kan ik een filmpje zetten ?

Laatst bewerkt:
Pipo, je bent 21 :P 3 dagen rust is meer dan genoeg na een zware DEMO !:P Dominique doet ook mee en die heeft ook een DEMO :P

IIG: De 31e blijf ik eerste ff thuis denk ik... daarna kom ik langs jou (na 00:00) en daarna gaan we op stap? Als je niet mee op stap gaat ben je echt een HEAUMEAU !

Hij zal wel niet op stap gaan, want hij moet de dag erna werken om 06:00

Nee deze keer gaan we zeker de stad in maxi.. weet alleen niet welke stad het word brunssum vs heerlen . !! Ligt eraan wat de meererheid wil ( heb namelijk bezoek de 31ste) Dus HOMO ik zie je de 31ste :cool:

Zijn er nog mensen die morgen naar USC gaan?

Vanuit limburg niet ! de jongens zijn flink in de weer om Nk in februarie te knallen !!!

Shit just got real... impressive man... wat is zijn BW ?

Shit just got real... impressive man... wat is zijn BW ?

-77 kg klasse.
Ik zal hem morgen wel even vragen wat zijn gewicht is momenteel ;)

Hij is vroeger in Iran landskampioen geweest in de jeugd.
En woont sinds 2 jaar in Nederland.

Toekomstige nr. 1 van NL en misschien wel van de wereld :p

Ja die jerks zijn behoorlijk ziek! al helemaal aan dat bw

Volgens mij heb ik de nieuwe gewichthef schoenen van adidas gevonden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanuit america voor 200 dollar te bestellen, fuuuuuu... ben benieuwd of deze dan ook de adidas 2012 shoes zullen zijn...

Ja dat zijn ze max maar die zijn al een half jaar bekend :trollface:

Terug
Naar boven