Fitness Seller

Gewichtheffen Nederland

gvd de gvd domme! kan jules hier ook niet wat regelen?!~!! hoe komt ie nu ineens aan deze ruimte dan?

• Topic Starter Topic Starter
HIJ gun ons limbo's ook wat ! :P maaruh pand naast de originele zaal kwam leeg te staan.. maar het is wel allemaal met elkaar verbonden, dus kweste van de deur instampen in you're in here :D

Speciaal voor jules ga ik hier nog veel PR's verbreken :fire:

Die jong is pure power.. Techniek moet die nog bij schaven.. Maar t*ring waar houd het op.. is geloof ik 1 / 2 maanden Olympisch gewichtheffen aan het doen. Lekkah Domi

clean is bij die 140kg echt epic man!
bazig :D

g3il!!

Opeens besluit ik toch maar een gewichthefklasse lager te gaan xD... **** hij ! gaat um goed af

Gruwelijke ontwikkelingen weer bij haefland zeg. Mooiste sportschool van NL by far!

Sicke snatch.. Hoeveel weegt die jongen?

Stephan is -94

Mirin, wil snatch en cnj ook leren, maar niemand die het me kan leren. :(

Veel lezen, video's bekijken, jezelf filmen en feedback vragen online en je kan ver komen imo.

Heb van een vriend gehoord dat je pas na 2jaar oefenen pas echt de powerclean onder de knie kan krijgen, en dat is slechts een beweging die onderdeel is van de oly lifts. :o

nieuwe vrienden aanschaffen

Ik ga stuk hie r! :)

Veel lezen, video's bekijken, jezelf filmen en feedback vragen online en je kan ver komen imo.

Daarmee kom je er niet helaas. Een coach die live cues geeft is een must, en online feedback vragen is wel het laatste wat je moet doen.

Daarmee kom je er niet helaas. Een coach die live cues geeft is een must, en online feedback vragen is wel het laatste wat je moet doen.

helemaal mee eens idd. iig in het begin stadium. wanneer je het in de grote lijnen onder de knie heb kun je altijd nog filmpjes maken en feedback vragen (liefst wel op een echt gewichthefforum)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 14:32 ----------

Opeens besluit ik toch maar een gewichthefklasse lager te gaan xD... **** hij ! gaat um goed af

kun je je natuurlijk niet mee gaan vergelijken he. hij is er ten eerste fulltime mee bezig, traint al een jaar of 6 op gewichtheffen en heeft een goeie coach. ;) neemt niet weg dat dit een buitengewoon goeie beurt is

Terug
Naar boven