Fitness Seller

Gewichtsverlies, vraag!

Om even terug te komen op het citroen-eiwit verhaal...

Moet dat door elkaar heen gemengd zijn op één of andere manier? Of kun je bijvoorbeeld ook na het nuttigen van een eitje een citroen uitpersen en mengen met wat water...?
Misschien wat suggesties van hoe jullie dit dan zouden combineren?
Ik ben benieuwd...!

Om even terug te komen op het citroen-eiwit verhaal...

Moet dat door elkaar heen gemengd zijn op één of andere manier? Of kun je bijvoorbeeld ook na het nuttigen van een eitje een citroen uitpersen en mengen met wat water...?
Misschien wat suggesties van hoe jullie dit dan zouden combineren?
Ik ben benieuwd...!

Niet mengen met water en voor het naar bed gaan innemen. Ikzelf(mijn jongste bulkperiode heeft behalve tot meer spieren walgelijk genoeg ook tot meer vet geleid :o ) neem nu een eitje zonder dooier en een citroen voor het naar bed gaan door eerst wat ei te nemen, dan wat partjes citroen, dan wat ei en dan wat partjes citroen. Nadien eet ik niets meer en drink ik niets meer en ga ik naar bed.

Okay! heel erg bedankt, ik ga het ook maar eens proberen.

Okay! heel erg bedankt, ik ga het ook maar eens proberen.

Wel op letten dat je er niet al te lang mee door gaat. Na een paar maanden wordt het weer tijd dat je tanden en botten van de continue toevoer van citrus herstellen. Raadzaam is om tijdens het gebruik van de 'Califorian fatburner' een glazuurbeschermende tandpasta te gebruiken. En als je normaal gesproken het zuur krijgt van zuur voedsel dan zou je de citroen samen met een magnesium tabletje kunnen innemen, bovendien is magnesium ook nog eens goed voor de botten, tanden en spieren en daarnaast slaap je er ook nog eens goed op.

Dooierloos ei + halve citroen bevat maar 21 kcal, slechts 1,6 gram koolhydraten en 4 gram eiwitten.

Laatst bewerkt:
gewoon iets onder onderhoud eten en wat cardio 3x30 minuten om te beginnen..... eiwit citroen verhaal wtf echt

gewoon iets onder onderhoud eten en wat cardio 3x30 minuten om te beginnen..... eiwit citroen verhaal wtf echt

Tja, ik merk verschil, fotomodellen merken verschil, maar een wetenschappelijk onderzoek is er, voor zover ik weet, niet naar gedaan. Maar dat is het zoveel zaken zo. Wat echter wél vast staat is dat de vorming van aminozuren uit eiwitten beter tot stand komt door citroenzuur. Je kipfileetje zou optimaler z'n werk in het lichaam kunnen doen als het met een schijfje citroen, limoen of bergamot gegeten wordt. Hoewel ook daar, zoals altijd, ook weer meer onderzoek nodig is.

wat grean tea extracten eventueel kweetnie of dat helpt

Ik ken je niet. Maar ik ken zoveel aspecten van me zelf die overeenkomen met aspecten van anderen dat het net lijkt of ik de hele wereld ken. Niets menselijks is mij vreemd. ;)

Vooral de eerste week waarin ik producten als zemelen en kiemen gebruikte waren een schok. Tegenwoordig eet ik gerust ongesuikerde kwark met zemelen en kiemen zonder met toegeknepen ogen een muil te trekken. Met plezier lepel ik een blikje tomatenpuree leeg. Zonder ineengeschrompelde mond eet ik mijn citroentje met eiwit. Ik slaak kreten bij de laatste herhalingen van de laatste setjes bij het kracht trainen. Ik stort nog net niet ter aarde wanneer ik vijftig minuten met een hartslag van gemiddeld 145 heb geroeid, hard gelopen en gefietst. En dat allemaal voor mijn gewenste standfiguur, opdat als ik net uit zee kom en de waterdruppels lekken langs mijn borst de schone vrouwen zullen denken 'die is droog'. :D

En ik maar denken dat ik vies eet...

Je kan trouwens beter flax gebruiken dan zemelen. Zit ook nog omega-3 in en dat helpt ook bij vetverbranding.

En ik maar denken dat ik vies eet...

Je kan trouwens beter flax gebruiken dan zemelen. Zit ook nog omega-3 in en dat helpt ook bij vetverbranding.

Als je flax eet, dan eet je inderdaad smeriger. Ik heb wel eens lijnzaadproducten geprobeerd maar volgens mij is het eten van keverpantsers nog smakelijker.

Omega-3 is een goed idee. Ik had het een tijdje stop gezet in verband met cadmium-en pcb stapeling. Het nuttigen van zalmolie van slechte kwekerijen en afkomstig van vissen uit de Atlantische Oceaan kan men beter tot een minimum beperken.

Op een weight gainer programma zetten. :D
Als je dacht dat ik dat nog niet geprobeerd had dan heb je een verkeerde inschatting over me gemaakt ;)
Die ecto sport niet, heeft er geen behoefte aan / wil niet en kan zicht volproppen met eten en nog steeds niks aankomen. Shakes moet 'ie niks van hebben (en vraagt zich af waarom ik ze gebruik)...

Terug
Naar boven