AndroidHealthClinic

Gezocht: mensen die gebruik maken van pre-workoutshakes

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat jullie jullie beeld over preworkouts een beetje moeten bijstellen. Het is letterlijk net zo boeiend als iemand die wat blikjes red bull drinkt. Er zitten geen exotische drugsachtige stoffen in preworkouts.
Niet in legale PWO's.

Maar zelfs wanneer je DMAA, DMHA, yohimbine etc. op elkaar mikt..ga je nog steeds weinig effecten zien.

Dat Joel Beukers helemaal idioot gaat doen van zijn preworkout schijnt marketing te zijn...:rolleyes:
 
Niet in legale PWO's.

Maar zelfs wanneer je DMAA, DMHA, yohimbine etc. op elkaar mikt..ga je nog steeds weinig effecten zien.

Dat Joel Beukers helemaal idioot gaat doen van zijn preworkout schijnt marketing te zijn...:rolleyes:

Legt hem precies ook geen windeieren ;) Ik weet ook niet wat ik van minder eigenwaarde vind getuigen, je lichaam verkopen of pubers uitbuiten op deze manier :rolleyes:
 
Legt hem precies ook geen windeieren ;) Ik weet ook niet wat ik van minder eigenwaarde vind getuigen, je lichaam verkopen of pubers uitbuiten op deze manier :rolleyes:
Die PWO is ook ziek ondergedosseerd voor die prijs om nog maar niet te spreken over de merchandising

Maar ja..die 14-16-jarige hè...
 
Hij boert er in elk geval goed van, dat moet ik hem (wel als een boer met kiespijn) blijven nageven. Die hysterie werkt bij een bepaalde generatie :treuren:
 
Hij boert er in elk geval goed van, dat moet ik hem (wel als een boer met kiespijn) blijven nageven. Die hysterie werkt bij een bepaalde generatie :treuren:
Ja, zelfs de turkse kloon van Joël Beukers heeft nu een lamborghini gekocht;
 
Ja, zelfs de turkse kloon van Joël Beukers heeft nu een lamborghini gekocht;
De eigenaar lijkt een autobedrijf en de APK lijkt ook verlopen. Heeft die gast een autobedrijf, waarmee hij deze gekocht heeft?
 
A-ha. Misschien duurt het aanmelden nog even in de administratieve molen. Hoe het ook zij, mooi dat hij zijn jongensdroom kan vervullen. Vaak zijn dit soort gasten enorm enthousiast als je in een dikke auto langs hen rijdt, lachen/ duim omhoog etc. Kampers idem. Veel andere helaas niet.
 
A-ha. Misschien duurt het aanmelden nog even in de administratieve molen. Hoe het ook zij, mooi dat hij zijn jongensdroom kan vervullen. Vaak zijn dit soort gasten enorm enthousiast als je in een dikke auto langs hen rijdt, lachen/ duim omhoog etc. Kampers idem. Veel andere helaas niet.

Ja dat is een vreemd wereldje, klinkt heel nobel maar dan weet je precies hoe ze over je denken als materiaal je niks boeit en in een Suzuki Alto rijdt.
 
De eigenaar lijkt een autobedrijf en de APK lijkt ook verlopen. Heeft die gast een autobedrijf, waarmee hij deze gekocht heeft?
Weer zo een mongool inderdaad..maar het zakelijk goed op orde
 
A-ha. Misschien duurt het aanmelden nog even in de administratieve molen. Hoe het ook zij, mooi dat hij zijn jongensdroom kan vervullen. Vaak zijn dit soort gasten enorm enthousiast als je in een dikke auto langs hen rijdt, lachen/ duim omhoog etc. Kampers idem. Veel andere helaas niet.

Mjoah. Is allemaal alsnog discutabel. Geld aftroggelen van kinderen, elke video aansporen om je dingen te kopen.
Kinderen zijn eenmaal erg beïnvloedbaar.
Verder is hij al meerdere keren opgepakt wegens geld witwassen.
Maarja, het is een lucratieve handel en ze hebben een goede markt ontdekt.
 
Mjoah. Is allemaal alsnog discutabel. Geld aftroggelen van kinderen, elke video aansporen om je dingen te kopen.
Kinderen zijn eenmaal erg beïnvloedbaar.
Verder is hij al meerdere keren opgepakt wegens geld witwassen.
Maarja, het is een lucratieve handel en ze hebben een goede markt ontdekt.

Ideale markt ook om je zwarte geld mee wit te wassen.. 1+1=5
 
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom we constant programma's moeten maken over het feit dat jongeren in een bepaalde leeftijdscategorie denken dat hun niks kan overkomen.

Dit blijft zo
Lachgas
Pwo
Xtc

Zo blijf je bezig. Het legt niet aan de middelen maar de gebruiker.

Misschien is een stukje maken over het gevaar van YouTube en instragram influencers een stuk beter
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom we constant programma's moeten maken over het feit dat jongeren in een bepaalde leeftijdscategorie denken dat hun niks kan overkomen.

Dit blijft zo
Lachgas
Pwo
Xtc

Zo blijf je bezig. Het legt niet aan de middelen maar de gebruiker.
Die lachgas hype snap ik niet wat mensen daar leuk aan vinden zn kort effect? Als je vaag wil worden zijn er genoeg leukere alternatieven toch
 
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom we constant programma's moeten maken over het feit dat jongeren in een bepaalde leeftijdscategorie denken dat hun niks kan overkomen.

Dit blijft zo
Lachgas
Pwo
Xtc

Zo blijf je bezig. Het legt niet aan de middelen maar de gebruiker.

Misschien is een stukje maken over het gevaar van YouTube en instragram influencers een stuk beter

Zijn zat DrugsLab videos die zeker wel interessant zijn hoor.
 
Ik ben sinds gisteren verslaafd, na amper 1 blikje.

20190826_173716.jpg
 
Back
Naar boven