AndroidHealthClinic

Gezocht model M en V voor fitness website.

Bezoekers in dit topic

Is het echt model staan of gewoon oefeningen uitvoeren ?
 
ik doe het voor niks! stel je eens voor.. duizende bezoekers per dag die naar mijn tietten kijken... zucht.
ik ga mezelf alvast scheren:)
 
Wat gaat er eigenlijk nog meer op die site komen?
 
ik doe het voor niks! stel je eens voor.. duizende bezoekers per dag die naar mijn tietten kijken... zucht.
ik ga mezelf alvast scheren:)
Als skinnie meedoet hoef ik me al niet meer op te geven...
 
ik doe gelijk mijn testikels scheren, je weet maar nooit of ze tijdens de fotoshoot uit mijn onderbroek floepen:)
 
ik doe gelijk mijn testikels scheren, je weet maar nooit of ze tijdens de fotoshoot uit mijn onderbroek floepen:)
Volgens mij is dit gewoon een subtiele manier van zeggen wat je zelf graag wilt

:banana:
 
ik doe gelijk mijn testikels scheren, je weet maar nooit of ze tijdens de fotoshoot uit mijn onderbroek floepen:)

Scheer dan ook gelijk je kontje, je weet maar nooit.;)
 
Hoe dichter tegen de zomer hoe beter de fysieken , Dutchbeachboys.com < ik ook yehh buddeh :D
 
Ga een beetje foto's lopen sturen naar zo'n vaag gebeuren.
 
België of holland?
 
België of holland?

Holland

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 11:45 ----------

Is het echt model staan of gewoon oefeningen uitvoeren ?

Er worden ongeveer 5 filmpjes gemaakt waarin een boodschap naar de bezoeker word verteld en de rest bestaat uit oefeningen op een correcte manier voordoen.
 
Binnen welk tijdsbestek zal de shoot plaats vinden? En inderdaad, tatoeages een probleem?
 
Is het hebben van een baard een probleem?
 
Binnen welk tijdsbestek zal de shoot plaats vinden? En inderdaad, tatoeages een probleem?

Tussen 4-6 weken. Je draagt een t-shirt van de website. Tatoeages waarschijnlijk wel, maar misschien die van jou niet..

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 10:17 ----------

Is het hebben van een baard een probleem?

Ja, helaas is een baard (hoe goed die sommigen ook staat) een probleem.
 
Je zal toch eerst met een bedrag over de sloot moeten komen alvorens het echt interessant wordt voor ons.
 
Ja, helaas is een baard (hoe goed die sommigen ook staat) een probleem.

:rolleyes:

Naast dat ik het voor de grap zei ben ik nu wel heel benieuwd waarom zoiets in Gods naam een probleem zou zijn.
 
Je zal toch eerst met een bedrag over de sloot moeten komen alvorens het echt interessant wordt voor ons.

Denk idd ook dat je alleen echt goede aanbiedingen gaat krijgen als je er wat geld voor geeft. Ikzelf ben hier niet geïnteresseerd in omdat mijn fysiek niet goed genoeg is. Maar ik weet uit ervaring dat figureren etc een heel lastige job is. Vaak is het uren luisteren naar iemand die je beoordeelt/commandeert om zo het juiste shot/fragment te bekomen. Kleine verloning lijkt me gepast.
 
Back
Naar boven