XXL Nutrition

Gezocht model M en V voor fitness website.

Bezoekers in dit topic

Tussen 4-6 weken. Je draagt een t-shirt van de website. Tatoeages waarschijnlijk wel, maar misschien die van jou niet..

Ok, dat moet nog wel te doen zijn denk ik april werk ik heel even in het buitenland namelijk. Ik heb wel interesse, als jij mij uitsluitsel kan geven dat mijn tatoeage niet uit zal maken.
 
kijk daar gaan we al je moet een vriendelijk gezicht hebben .....dan val ik zowiezo al af
 
Wat voor pics moeten er ingestuurd worden?
Gewoon full-body met gezicht? En wat voor kleding wordt door de vrouw gedragen tijdens de shoot?

Lijkt me wel leuke manier om wat bij te verdienen, maar zou wel graag opzetje vd site zien.
 
ik ben 15 jaar en zie er goed uit pm me voor meer info
 
Wat voor pics moeten er ingestuurd worden?
Gewoon full-body met gezicht? En wat voor kleding wordt door de vrouw gedragen tijdens de shoot?

Lijkt me wel leuke manier om wat bij te verdienen, maar zou wel graag opzetje vd site zien.


Ja idd, dit. Iets meer info..
 
Wow wat doen er veel mensen moeilijk hier.

Als je gewoon een mailtje stuurt met een fullbody foto van jezelf in een onderbroek dan wordt je vanzelf wel teruggemailt met details erover en wat je er voor zult krijgen als hij je geschikt vindt.
 
Weet je hoe veel trolls hier wel niet zo dit vragen?
Ga jij naar iedereen een foto in je ondergoed sturen?
 
Weet je hoe veel trolls hier wel niet zo dit vragen?
Ga jij naar iedereen een foto in je ondergoed sturen?

Ehh lekker boeiend? Of in een zwembroek ofzo?

Zie het verschil niet in foto's plaatsen hier op DBB in je profiel, en naar een potentieele opdrachtgever wat foto's mailen.
 
Ontzettend bedankt voor alle inzendingen!
Er zijn ontzettend veel en mooie inzendingen geweest, alleen moesten we een keuze maken uit 2.
We zullen alle mails netjes verwijderen om je privacy te respecteren en wensen je heel veel succes in de toekomst!


Met vriendelijke groet,

Stefan Haafkes
 
Sorry , ik schrik mensen af .
 
Is behaarde kont een probleem? Ben nudist-BodyBuilder :p
 
Keuze uit 2...?
Kak, ik ben te laat >_<

Sowieso is onze groot vriend van 15 een van de 2
 
Ik wou eerst ook even inschrijven, maar toen hoorde ik dat brenno meedeed :(
 
Back
Naar boven