AndroidHealthClinic

GH + AAS kuur.

Hoe zag jou Full Body eruit?
Hanteerde je ook de rustweek?

Maandag:
Full Squat
Benchpress
Deadlift
Dumbbell Shoulder press
Chinnen of Lat pulley
Dippen

Woensdag:
Front squat
bent-over-rows
incline benchpress
dumbbell rows
side lateral raises
barbell ezbar curls

Vrijdag:
legg press
deadlift
dumbbell flyes
military press
shrugs
calf raises

ook maar hier ergens van het board gestolen hoor:D
eerste blok op maandag deed ik volgens hierboven, woensdag en vrijdag veranderde ik zelf steeds van oefeningen, ik ben niet zo gek op steeds dezelfde oefeningen. doe ik in een split ook niet, reps verander ik ook steeds.

geen rustweek.
vond dat er verrekte weinig armen in zaten....dus,
je zou altijd nog armen uit je fullbody kunnen laten, pak je die ff apart op zater of zondag.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zag jou Full Body eruit?
Hanteerde je ook de rustweek?

Maandag:
Full Squat
Benchpress
Deadlift
Dumbbell Shoulder press
Chinnen of Lat pulley
Dippen

Woensdag:
Front squat
bent-over-rows
incline benchpress
dumbbell rows
side lateral raises
barbell ezbar curls

Vrijdag:
legg press
deadlift
dumbbell flyes
military press
shrugs
calf raises

ook maar hier ergens van het board gestolen hoor:D
eerste blok op maandag deed ik volgens hierboven, woensdag en vrijdag veranderde ik zelf steeds van oefeningen, ik ben niet zo gek op steeds dezelfde oefeningen. doe ik in een split ook niet, reps verander ik ook steeds.

geen rustweek.
vond dat er verrekte weinig armen in zaten....dus,
je zou altijd nog armen uit je fullbody kunnen laten, pak je die ff apart op zater of zondag.[/QUOTE

Ziet er leuk uit,is idd. nog altijd aanpassen hoe je je erbij voelt.

In het protocool van Ful Body staat dat je na twee weken terug een rust week moet inlassen om zo opnieuw de spieren met lichter gewicht te kunnen prikkelen.
Dus als ik de vrijdag men laatste WO gedaan heb en pas de week erop de maandag terug mag beginnen is dat dan 10 rust er tussen.

Hoelang volgde je dit schema,wisselde je dan ook met oef.bv.bench door schuin bankdrukken en deed je geen oef. voor de Hams?

Ziet er verder wel leuk uit en welke sets deed je,ging je ook tot faillure?

maar dan train je in 3 weken tijd maar 6 keer? zou dat zoiezo niet doen! in een kuur kan je meer hebben! Wel een goed idee voor PCT

wisselde niet af, als ik me goed herinner dee ik met de Full squat de laatste 2 reps tot failure en bij de UB dagen alleen bench tot failure! Bor tot failure is moeilijk ivm onderrug!

wisselde weinig af eerlijk gezegt! soms verving ik de front squat door SL-DL m

heb het maar 3 weken gevolgd en toen ging ik door mijn rug met het voorslaan voor de MP

Zal vanaf morgen eens UB/LB volgen voor 4 weken tot aan men bridge,zien hoe ik me erbij voel.
Had iets in gedachten van:

Maandag:UB.

DL:3*8-10
Bench:3*8-10
MP:3*8-10
Barbell Curl:3*8-10
weet niet juist hoe die oef. noemt maar tis net zoals dippen tussen twee stangen maar dan triceps gericht ook 3*8-10

Dinsdag:LB.

Squat:3*8-10
Legg Presses:3*8-10
Roem.DL:3*8-10
Legg Ex.:3*8-10
Calf raises:3*8-10
Legg Raises:4*15

Donderdag:UB.

BOR:3*8-10
Latt Puldown:3*8-10
Incline Dumbeel Press:3*8-10
Seated dumbelpress:3*8-10
Biceps op machine,weet de naam niet juist : 3*8-10
Press Down:3*8-10

Vrijdag:LB.

Front Squat(ga dit eens proberen is wel nieuw voor,ga dit eerst enkel keren op de Smitmachine uitvoeren.):3*8-10
Legg Presses:3*8-10
Lunges:3*8-10
Legg Curl:3*8-10
Calf raises:3*8-10
Crucnhes:4*10-12

Wat vinden jullie daarvan.
Heb me nog niet echt verdiept in de meer gericht PL methode,lijkt me niet zo eenvoudig met die zware loads en speedreps,moet daar nog eens men huiswerk van maken.

Maar nu ff comments gevraagd op dit schema.

Front squat gewoon los, niet eerst in smith proberen! Dan ga je het jezelf verkeert aanleren!

ik dee Pyramides! 12,9,6,4,3 zo ongeveer

maandag DL en dinsdag squat is wat te gek denk!

zou dan vrijdag Front Squat, DL, legpress doen

Net terug van de gym,

Na 10 jaar toch eens afgestapt van de split,hehe...en het beviel me uitstekend.

Een uurtje getraind en was volledig op.
Voor ik begon ff goed nagedacht hoeveel men 1RM was en zo berekend hoe ik toch voldoende gewicht kon nemen om 8 reps te volmaken en toch niet tot faillure te gaan.

Na de training was ik net gepantserd volledig hard overal,echt lekker gevoel.
Begrijp wel dat je goed poet opletten met dees schema voor ovetraining.

Morgen benen.

altijd nog beter dan DL en dag erna squat

vrijdag naar zaterdag anders?! je komt er wel uit

ga toch gewoon een bill starr of hst volgen. dat heeft zichzelf wel bewezen d8 ik zo.

ga toch gewoon een bill starr of hst volgen. dat heeft zichzelf wel bewezen d8 ik zo.

Oww,net je post gezien man...i'm sorry:D
Die hst lijkt misschien wel iets,kan ik lekker zwaar gaan.

Maar nu ff update:

Kuur ga ik nog een weekje of twee verder zetten,omdat ik nog steeds gains maak.

Stats:178 cm das dus hetzelfde gebleven:),96 kilo dit is met 10 kilo naar boven gegaan,vp denk rond de 12-13,die is wel wat gestegen(jammer).

Kuurtjes doen altijd goed hun werk,gains zijn altijd lekker,heb denk ik tijdens men Cut enkele maanden geleden het gewoon verkeerd aan gepakt,was nieuw voor mij en heb vanaf dag te weinig cals genuttig zat op iets van 1800-2000 wat veels te weinig was.
Resultaat de eerste 2 weken,goed gezakt in VP,maar ook veel spier verloren.
Conclussie naar 3 maanden:van 16% naar 10%,mar men gewicht is van 97 naar 86kg gegaan,is dus redelijk wat spier bij verloren gegaan.
Domme ik:mad:

Bedoeling van de bridge die 4 weken duurt is om een % of 4 te zakken,ga ik toch proberen tenminste,waarvan de laatste twee weken eventueel wat DNP ga implenteren,waardoor men volgende kuur goed gaat inslaan.

Enige minpunt is dat ik nu weer ****ing ziek ben,flinke verkoudheid met vervelende hoest en men neus die potdicht zit,echt klote om te slapen.

Mazzel:D

beterschap kerel.

sja, lang kuren zal wel zn weerslag hebben op je weerstand :D

beterschap kerel.

sja, lang kuren zal wel zn weerslag hebben op je weerstand :D

Dat denk ik ook wel,ben wel vaker ziek en gevoeliger aan bacterie,blijft ook langer aanslepen.
vraag menu wel of GH daar me bij door helpt,weet dat je vlugger hersteld en veronderstel dat dit ook bij ziekte gebeurd

Dat denk ik ook wel,ben wel vaker ziek en gevoeliger aan bacterie,blijft ook langer aanslepen.
vraag menu wel of GH daar me bij door helpt,weet dat je vlugger hersteld en veronderstel dat dit ook bij ziekte gebeurd

Heb dezelfde klachten en ken nog een heel antal mensen met die klachten griepje he.
Kun je wel vatbaarder voor zijn tijdens een kuur ja, das wel k*t.

Goed bezig verder!

Heb dezelfde klachten en ken nog een heel antal mensen met die klachten griepje he.
Kun je wel vatbaarder voor zijn tijdens een kuur ja, das wel k*t.

Goed bezig verder!

Thx.

Weet goed voor ik begon te juicen,was ik echt zelden ziek,heb misschien tot men 25 ste 2 keer de griep had ofzo.
kerngezond en goede weerstand,nu de laatste 2 jaar zeker 4-5 maal ziek gewxeest,weerstand wordt idd.verzwakt.

Ik maak men kuurcycles nu af, en ga dan een hele lange tijd off van AAS,maarwel Gh blijven verder zetten op een licheter dosis dan,1-2µ per dag,gewoon voor welzijn en gezond,blijf ik ook wel beter men massa vasthouden.
Misschien dat er wel nog eens slin bij te pas komt,maar geen AAS dan ff,want je lichaam moet dit toch ondervinden hoor,en allemaal goed nu om lekker te slikken en te spuiten maar moet soms eens verder denken dan men neus lang is,maar dit terzijde.

Kuren verzwakt je imunnsysteem is de conclussie

Kuren verzwakt je imunnsysteem is de conclussie

Mee eens.

Tijdje geleden ook een artikel gelezen dat mannen met een hoger test gehalte een lagere weerstand hebben. Ook dat iemand die aan bb continu aant herstellen is en hierdoor je lichaam minder tijd heeft je imunsysteem te versterken.

Voordeel is wel dat bbers minder snel spieren verrekken in hun werk en dat soort dingen. Herstellen er ook vele malen sneller van omdat hun lichaam dat gewend is.

Hoe gaat het hier ?

Pff,niet zo goed.

Wat probs die trainen nu heel moeilijk maakt,moet alles terug ff oporde zetten.
En normaal volgende maand terug opnieuw gefocusd.
Want half trainen/kuren gaat niet,tis volle bak of niet:)

Ik hoop niks ernstigs

Terug
Naar boven