Fitness Seller

GH + AAS kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang ga je op 16 IU zitten Dimos? Ik ben het met je eens wat die hobby betreft.. Top trouwens van je PR's. Dan kan je dag niet meer stuk hè..
Hoelang ben je van plan aan de GH te blijven?

Was 1malig die 16µ,was voor een goed herstel.

Prorocool nu is 10/10 gh/slin ma,woe,vrij.

Gh ga ik normaal nog een maand of zes doornemen en dan waarschijnlijk blijven doornemen op 1-2 ù 5/2.

Damn een deadlift van +20 kg is fantastisch wat een grote stap ook in 1 keer. Gefeliciteerd hoeveel DL je nu qua kg`s?

Thx,vind het ook wel super,durf gewoon nog niet echt doorgaan met DL voor eventuele blessures.

Doe deze oef. nog maar een aantal maanden,dus heel sterk ben ik er nog niet in,gisteren heb ik 130kg Zes stuks van gedaan,doe hem wel heel graag en de spierpijn is vandaag ook wel goed te voelen.

training wordt 6daagse split alles 2 keer per week, zal 3 keer slin nemen!

Tren wordt je goed gek van, maar blijft ongeevenaard

bij mij konden de sides niet op tegen de gains.

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Gisteren en vandaag weer klote buikgriep is al de tweede maal op 1 mnd,begrijp niet hoe dit komt,zou gh daarvoor iets tussen kunnen zitten dat men darmen zo raar doen?

Tijdens het kuren ben je altijd vatbaarder voor griepjes ed meen ik

respect zeg! 2x 170kg bench press!

Mooi man, ik krijg alweer zin om te stoppen met cutten en terug zwaar krachttraining te doen als ik die cijfers hoor.

HGH is dus toch de moeite waard om eens te proberen, moest ik ooit geld ervoor hebben.

Vind je de GH zijn geld waard? of zeg je AS met slin is goed genoeg? Twijfel namelijk over een 10weker met 5/7 10iu gh ED, dat zijn dus 5 kitjes (zoiezo wil ik year round 2tot 3.3iu 7/7doen)

Vraag me af of het het geld waar is om te uppen naar 10iu tijdens een kuur

respect zeg! 2x 170kg bench press!

Thx,vind het ook super:)

Mooi man, ik krijg alweer zin om te stoppen met cutten en terug zwaar krachttraining te doen als ik die cijfers hoor.

HGH is dus toch de moeite waard om eens te proberen, moest ik ooit geld ervoor hebben.

Is echt een mega verschil,in de cut benchte slechts 100k's,had er de energie gewoonweg niet voor,is echt veel leuker trainen imo.

Vind je de GH zijn geld waard? of zeg je AS met slin is goed genoeg? Twijfel namelijk over een 10weker met 5/7 10iu gh ED, dat zijn dus 5 kitjes (zoiezo wil ik year round 2tot 3.3iu 7/7doen)

Vraag me af of het het geld waar is om te uppen naar 10iu tijdens een kuur

Is idd. een dure investering,maar vind het nu wel beginnen opbrengen.

Is nu 8 weken dat ik op GH zit en heb nog nooit zovol gestaan,mooie ronde spieren en goede definitie.

Ben echt benieuwd hoe ik ga gaan op oxy/winny combo...pfff denk dat dit serieus gaat knallen worden.

Als je er het budget voor hebt,zeker eens proberen maar wel min. voor 3 maanden denk ik, want nu begin ik echt verschil te zien na 8 weken.

Luitjes bij deze een update:

Vandaag begonnen aan Week 10.

Stats: 94 kilo(+8 kilo) VP ??? iets gestegen denk ik maar abs zijn nog goed zichtbaar.

Kracht: Is echt mega top,Alle Pr's zijn gesneuveld,voel me echt ubersterk in de gym,zaterdag no 112 kilo seated shoulderpress geduwd 4 stuks.,DL is ook met 40 kilo gestegen sinds begin van men kuur.

Musclle gains: Deze zijn echt lekker vol geworden,mooie rondingen en leuke definitie mede door de GH en slin.
Meeste vooruitgang heb ik geboekt in men armen,iedereen spreekt me er toch over aan.
Zet al men gh/slin injects in Biceps/triceps,ook al zijn er geen bekende studies die plaatselijke groei bevestigen maar bij mij werkt het toch.

GH: Nu ook 9 weken mee bezig en merk dat de gains nu wel aardig komen,vermoeidheid blijft ook weg sinds ik slin toe heb gevoegd,gebruik ook geen T4.
Huid voelt als een babyvelletje aan:)

Slin:Is echt een supermeerwaade aan men kuur,begin aan men 4 de week met slin.
Wat betreft hypogevoelig zijn,je voelt dit echt vlug opkomen,kga dan even checken met men GM en zie dat men glucose wel gezakt is,meestal gebeurt dit na een 45 tal min.na men maaltijd,eens je voeding binnen hebt voel je je snel weer beter,ben toch altijd wel blij wanneer de slin is uitgewerkt want je moet er toch bij zijn met je gedachten,als ik slin gebruik maak ik voor mezelf dat ik de eerste 3 uur niks moe doen dan wat op de sofa te liggen en te eten natuurlijk.
Slin ga ik nog doortekken tot 6 weken dan stopt men eerste kuur ook.

Test,ben nu overgeschakeld op een gr. Norma en voelde dit ook wel de dag nadien,voelde me wat onrustiger.

Men vorige kuurtjes waren veel hoger gedosseerd qua AAS en waren de resultaten niet zo als nu dus de peps doen heel zeker hun job.

Je hoeft zeker niet +40 zijn om met gh te starten heeft zeker een meerwaarde en ik ben daar het bewijs van.

Kuur laat ik doorlopen tot 14 weken omdat ik nog blijf gainen,dan 4 weken bridgen op 250 test,4µ gh 5/2 en dan komt de nieuwe kuur met oxy/winny,slin,gh,sus. voor 12-14 weken.

Zo luitjes tot de volgende.

Groetjes.

zo hey zeg, dat klinkt allemaal zijn euro's waard tot nu toe

Ach je suppliers zullen vast DIK aan je VERDIENEN,ze doen dat vast niet voor niks.

Ik heb nog slin in de koelkast liggen maar gebruikte dat niet consequent omdat ik vaak te laat in de avond terugkwam van de gym, dus ik heb niet echt ervaring opgedaan met de doseringen. Tot 14 iu ging goed.

Ik zie dat jij 10 iu zet(te) na elke training?

Mooi om te horen, vind persoonlijk GH ook super. Heb zelf ook anderhalve week slin gebruikt, maar op 1 of andere manier krijg ik snel een lage BG-waarde ook als ik ongeveer 200 gram carbs opvreet binnen twee uren, hierdoor werd ik alleen maar vetter.

Probeer nu eerst mijn vetpercentage naar beneden te brengen en ga daarna weer de combi slin / GH nemen.

Succes dimos, ben benieuwd hoe je er aan het einde van deze lange kuur bij staat.

leuke updates dimos!

Neem ook ff abbo op dit log.

Super goed bezig man!
Denk trouwens dat als je de injects in je biceps zet de aas niet echt invloed daarop heeft. Meer dat je de structuur van je spieren oprekt en doordat je er iets van buitenaf inpomp je lichaam er extra stoffen heen stuurd.

Zo luitjes tot de volgende.

Groetjes.

Einde log, en dan hieronder...

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Neem ook ff abbo op dit log.

Super goed bezig man!
Denk trouwens dat als je de injects in je biceps zet de aas niet echt invloed daarop heeft. Meer dat je de structuur van je spieren oprekt en doordat je er iets van buitenaf inpomp je lichaam er extra stoffen heen stuurd.

:roflol:

Terug
Naar boven