Vanm. me lekker voorbereid om vandaag stevig benen aan te pakken men zwakste spriergroep trouwens.
Voor ik vertrok lekker sterke koffie gedronken ,doe ik altijd is voor mij de beste Pre Wo.
Aangekomen in de gym was ik lekker mentaal voorbereid om te starten met squat.
Op warmsetje met 20 kilo,dan 2 schijven van 25 erbij(70 kilo)10 repjes van gedaan,dan heb ik er nog 2 schijven van 15 bij gepatst(100 kilo)met lekker muziek als disturbed kon het niet meer stuk ,zat er goed in.
Uiteindelijk beland op 140 kilo wat voor MIJ echt heel goed is,heb daar 4 stuks van gedaan,overgegaan op legg presses ,daar was ik helemaal losgegaan heb tot 380 kilo met spotter 4 stuks weggeduwd weer een nieuw PR.
Roe.Dl. laatste setje 6 stuks van 140 kilo en de laatste rep was er tveel aan,voelde me heel dizzy ,heb dan nog een minuut of 5 gerust maar bleef maar versufd ,nog geprobeerd wat leg extension,maar men batterij was op ,te diep gegaan.
Uiteindelijk wel heel teverden over men WO,maar net iets te hevig geweest.
Morgen schouders en biceps op schema,hopelijk willen men schouders wat mee,want die doen echt pijn.
Waar ik graag even juliie mening over wil is voor men volgende kuur waarbij ik GH/Slin/sus/winny/oxy ga gebruiken.
Men bedoeling was om normaal gezien Full Body schema te gaan toepassen,klinkt opzich leuk,maar vraag me af of dit wel een goede keuze zou zijn ,met ik ubersterk ga zijn en dan de rustperiodes van 10 dagen in dit schema ga tegen komen en tijdens die rustperiode elke dag oxy en winny naar binnen speel,dit niet wat zonde zou zijn.
Iemand tips ,of een beter WO,doe al zo lang een basic splitt en zou dan graag eens alles uit de kast halen.
Tips zijn welkom.