XXL Nutrition

GH + AAS kuur.

Einde log, en dan hieronder...

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

:roflol:

Hij gaat volgens mij gewoon door met loggen, dit is zijn eerste deel van een kuur van meende ik 44 weken, wat uit drie delen bestaat.

Hij gaat volgens mij gewoon door met loggen, dit is zijn eerste deel van een kuur van meende ik 44 weken, wat uit drie delen bestaat.

Hehe klopt, neem aan dat hij met tot de volgende, tot de volgende update bedoeld. Aangezien zijn kuur nog 34 weken doorgaat.

Het in de biceps zetten is idd een goed idee met het doel het spiervlies op te rekken (synthol) Je creeert meer ruimte. Risico is alleen dat je iets sneller zenuwen kunt raken,das weer minder

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe,log gaat gewoon door jongens.

Dat klopt Johny 10µ na de training de ma,woe,vrij samen met GH.

Het moelijkste van al vind ik toch dagelijkse je voedingsschema blijven volhouden,maar is wel belangrijkste.

Bedankt voor de reacties:)

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Het in de biceps zetten is idd een goed idee met het doel het spiervlies op te rekken (synthol) Je creeert meer ruimte. Risico is alleen dat je iets sneller zenuwen kunt raken,das weer minder

Merk toch beter groei,dus blijft dit wel nog aanhouden,wanneer ik bridge ga ik weer Sbc zetten met doel vetverbranding.

Ok, my bad..., blijf ook doorlezen in dat geval :D

Vanm. me lekker voorbereid om vandaag stevig benen aan te pakken men zwakste spriergroep trouwens.
Voor ik vertrok lekker sterke koffie gedronken ,doe ik altijd is voor mij de beste Pre Wo.
Aangekomen in de gym was ik lekker mentaal voorbereid om te starten met squat.
Op warmsetje met 20 kilo,dan 2 schijven van 25 erbij(70 kilo)10 repjes van gedaan,dan heb ik er nog 2 schijven van 15 bij gepatst(100 kilo)met lekker muziek als disturbed kon het niet meer stuk ,zat er goed in.
Uiteindelijk beland op 140 kilo wat voor MIJ echt heel goed is,heb daar 4 stuks van gedaan,overgegaan op legg presses ,daar was ik helemaal losgegaan heb tot 380 kilo met spotter 4 stuks weggeduwd weer een nieuw PR.
Roe.Dl. laatste setje 6 stuks van 140 kilo en de laatste rep was er tveel aan,voelde me heel dizzy ,heb dan nog een minuut of 5 gerust maar bleef maar versufd ,nog geprobeerd wat leg extension,maar men batterij was op ,te diep gegaan.

Uiteindelijk wel heel teverden over men WO,maar net iets te hevig geweest.

Morgen schouders en biceps op schema,hopelijk willen men schouders wat mee,want die doen echt pijn.

Waar ik graag even juliie mening over wil is voor men volgende kuur waarbij ik GH/Slin/sus/winny/oxy ga gebruiken.
Men bedoeling was om normaal gezien Full Body schema te gaan toepassen,klinkt opzich leuk,maar vraag me af of dit wel een goede keuze zou zijn ,met ik ubersterk ga zijn en dan de rustperiodes van 10 dagen in dit schema ga tegen komen en tijdens die rustperiode elke dag oxy en winny naar binnen speel,dit niet wat zonde zou zijn.

Iemand tips ,of een beter WO,doe al zo lang een basic splitt en zou dan graag eens alles uit de kast halen.

Tips zijn welkom.

Netjes kerel, benen is ook mijn zwakke punt, wat ik ook doe, benen blijven betreft kracht altijd achterlopen op borst :rolleyes:

das nog is een update. blijve gaan maat ;)

Ik heb ook het fullbody principe uitgeprobeerd het is mij niet bevallen.
Wat mij wel goed is bevallen en waarbij je ook echt alles uit de kast kan halen en met name zwakke benen bijwerken is een Upperbody/Lowerbody principe. Je moet alleen zorgen dat je hierbij NIET tot failure traint
Mijn beenspieren zijn hier heel erg goed op gegaan, omdat je 2x per week benen pakt.

Als je nog een goed schema wil hebben moet je maar even pm-en heb namelijk net voor 6 weken dit UB/LB schema gevolgd.

Waar ik graag even juliie mening over wil is voor men volgende kuur waarbij ik GH/Slin/sus/winny/oxy ga gebruiken.
Men bedoeling was om normaal gezien Full Body schema te gaan toepassen,klinkt opzich leuk,maar vraag me af of dit wel een goede keuze zou zijn ,met ik ubersterk ga zijn en dan de rustperiodes van 10 dagen in dit schema ga tegen komen en tijdens die rustperiode elke dag oxy en winny naar binnen speel,dit niet wat zonde zou zijn.

bedoel je nou? sust, gh enz is toch ook werkzaam op je rustdagen

Ikzelf heb aan het begin van mijn kuur heel even 3xUB en 3xLB getraint! elke dag 2 sets tot failure op main oefeningen! dit ging erg goed!
Ben er mee gestopt toen ik met voorslaan door mijn rug ging!

Ik heb ook het fullbody principe uitgeprobeerd het is mij niet bevallen.
Wat mij wel goed is bevallen en waarbij je ook echt alles uit de kast kan halen en met name zwakke benen bijwerken is een Upperbody/Lowerbody principe. Je moet alleen zorgen dat je hierbij NIET tot failure traint
Mijn beenspieren zijn hier heel erg goed op gegaan, omdat je 2x per week benen pakt.

Als je nog een goed schema wil hebben moet je maar even pm-en heb namelijk net voor 6 weken dit UB/LB schema gevolgd.

Thx ,klinkt leuk.

Mag gerust hemin men log posten hoor je schema:D

bedoel je nou? sust, gh enz is toch ook werkzaam op je rustdagen

Ikzelf heb aan het begin van mijn kuur heel even 3xUB en 3xLB getraint! elke dag 2 sets tot failure op main oefeningen! dit ging erg goed!
Ben er mee gestopt toen ik met voorslaan door mijn rug ging!

Ja tuurlijk blijft GH enz. doorlopen,wat ik bedoelde dat het zonde zou zijn om 10 dagen niet te trainen wanneer ik op deze gear ben.

Anders mag je gerust eens je schema posten ,kan dan ff bekijken welke het beste zou passen voor mij.:)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Vandaag dag drie van ****ing hoofdpijn,moet s'morgens echt vroeg uit menbed,hou het anders niet uit,deze week door omstandigheden geen gh gezet,misschien dat er connectie is??
Anyway,vrijdag en zaterdag niet kunnen trainen,telkens ik me hoofd buig en magadrukkend gevoel op men hoofd,dus niet echt optimale omstandigheden om een deftige WO te doen,hopelijk morgen beter.

Daarjuist nog een Gr;Norma erin,merk wel dat deze pijnlijker zetten is dan men vorige UG test,blijf nu voor de rest van de komende kuren met zoveel mogelijk HG shizzle werken,voel me er toch wat beter bij.

met langwerkend zou ik geen problemen hebben, maar om 10 dagen lang oxy/winny te nemen en dan niet te trainen is zonde van de gear en je lichaam. daar haal je dan niet het maximale uit.

Mee eens.

met langwerkend zou ik geen problemen hebben, maar om 10 dagen lang oxy/winny te nemen en dan niet te trainen is zonde van de gear en je lichaam. daar haal je dan niet het maximale uit.

Zo denk ik ook,daarom de andere keuze van trainingsschema.

Welk vind jij wel lekker om goed te kunnen doorgaan?

Rug + achterkant schouders
Armen + buik
Benen
Armen + buik
Borst + voorkant schouders
Armen + buik
Rust

Zo heb ik een tijdje getraind, m'n armen en buik zijn toen flink aangetrokken. Misschien heb je zelf ook een groep waar je niet helemaal tevreden over bent?

Wat ik er vergeet bij te zeggen is dat na dit schema van 4 weken ik opnieuw een split hanteerde van alles 2x in de week. Hierdoor ging ik kwa kracht echt met sprongen vooruit op de bench en andere oefeningen..

Laatst bewerkt:
ik heb niet genoeg terug gelezen....wat jij hanteert? maar ik zat eerst op split, in een lange kuur uiteraard. op een gegeven moment was ik er aardig doorheen....toen ben ik fullbody gaan doen voor een week of 5/6, nu weer split voor een week of drie....en krijg weer een behoorlijke boost....trek goed droog. dus mijn plan is nog een weekje split te doen, om daarna weer een week of 5/6 fullbody te gaan doen. 3 x per week! en deze cyclussen te blijven herhalen:) voelt goed aan.

ik heb niet genoeg terug gelezen....wat jij hanteert? maar ik zat eerst op split, in een lange kuur uiteraard. op een gegeven moment was ik er aardig doorheen....toen ben ik fullbody gaan doen voor een week of 5/6, nu weer split voor een week of drie....en krijg weer een behoorlijke boost....trek goed droog. dus mijn plan is nog een weekje split te doen, om daarna weer een week of 5/6 fullbody te gaan doen. 3 x per week! en deze cyclussen te blijven herhalen:) voelt goed aan.

Hoe zag jou Full Body eruit?
Hanteerde je ook de rustweek?

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Rug + achterkant schouders
Armen + buik
Benen
Armen + buik
Borst + voorkant schouders
Armen + buik
Rust

Zo heb ik een tijdje getraind, m'n armen en buik zijn toen flink aangetrokken. Misschien heb je zelf ook een groep waar je niet helemaal tevreden over bent?

Wat ik er vergeet bij te zeggen is dat na dit schema van 4 weken ik opnieuw een split hanteerde van alles 2x in de week. Hierdoor ging ik kwa kracht echt met sprongen vooruit op de bench en andere oefeningen..

Vind je dit niet teveel 3*pr week Armen?

Ja tuurlijk blijft GH enz. doorlopen,wat ik bedoelde dat het zonde zou zijn om 10 dagen niet te trainen wanneer ik op deze gear ben.

Anders mag je gerust eens je schema posten ,kan dan ff bekijken welke het beste zou passen voor mij.:)

waar train je10 dagen niet? volg het even niet? ik dee het toen zo geloof ik:

dag1/3/5 Bench+Pull up+Bor+MP
dag2/4/6 Squat+Front squat

waar train je10 dagen niet? volg het even niet? ik dee het toen zo geloof ik:

dag1/3/5 Bench+Pull up+Bor+MP
dag2/4/6 Squat+Front squat

In het protocool van Ful Body staat dat je na twee weken terug een rust week moet inlassen om zo opnieuw de spieren met lichter gewicht te kunnen prikkelen.
Dus als ik de vrijdag men laatste WO gedaan heb en pas de week erop de maandag terug mag beginnen is dat dan 10 rust er tussen.

Hoelang volgde je dit schema,wisselde je dan ook met oef.bv.bench door schuin bankdrukken en deed je geen oef. voor de Hams?

Ziet er verder wel leuk uit en welke sets deed je,ging je ook tot faillure?

Terug
Naar boven