AndroidHealthClinic

GH voor herstel

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Laatst bewerkt:
Hahaha je denkt tog niet dat je 5 IU GH per dag voorgeschreven gaat krijgen :cool:

Ik zit nu al 3 maanden aan de sth 2iu per dag en moet zeggen dat ik aardig last heb van de bijwerkingen (slapende handen) en mn vet verdwijnt ook al aardig :D dus met 2 iu kunnen sommige mensen ook voor uitgang boeken ;)

??? Ik geloof dat ik hier heel weinig van begrijp....

LangeMan zei:
Mijn vraag is :

Hoeveel IU/dag en voor hoe lang moet ik nemen zodat mijn schouder optimaal geneest ?

Oh ok, je wilt je schouder herstellen met een kuur GH dus! Ik begrijp het weer! :D
Alleen denk ik, en dat is mijn mening, dat er andere/betere/goedkopere wegen zijn te bewandelen om je schouder te helen.

ik zou eerder denken aan deca of EQ i.p.v. het überdure sth

Beter nog is een combinatie sth,deca,test(max 200mg/week)glucosamine,chondroitin,msm,mangaan en pentosan.

Ik vind het geen goed idee om iemand die schouderproblemen heeft en geen (iig heel weinig) ervaring heeft met kuren, gelijk aan de deca/test/sth te zetten, terwijl er tal van andere opties zijn zoals therapie of opereren. Kuren kan nl ook een te zware belasting in een keer zijn en dat kan tijdens of na het kuren zeer averechts werken en dan ben je weer terug bij af of erger...

maar hij heeft al alles gehad , therapie, operatie, kine...

oh dat vertelt ie er niet bij...

Maar dan nog is aas en gh niet de oplossing. Het is alleen tijdelijk camouffleren van de pijn en ik denk dat het zeker i.s.m training geen goed zou doen. Ga met een arts hierover praten, want op eigen houtje kuurschema's samenstellen om je schouder te laten herstellen is in mijn ogen niet de juiste oplossing (en instelling). Ik heb zelf al jaren last van tennisarmen (gelukkig grotendeels opgelost), maar kuren en trainen heeft er geen goed aan gedaan...

deca wordt echter wel voorgeschreven voor herstel te bevorderen ;)
welliswaar geen 400mg :D

enrico zei:
deca wordt echter wel voorgeschreven voor herstel te bevorderen ;)
welliswaar geen 400mg :D

Nee idd :D

Bij osteoporose bv: 50mg per 3 weken...
Ik weet niet waar ie precies last van heeft/wat de aandoening is, maar
dit soort dingen bespreek je echt met een arts.

• Topic Starter Topic Starter
ZUCHT, ik open wel effe een nieuw topic met alle info

SLOTJUHH op deeze

Terug
Naar boven