XXL Nutrition

GHB ipv alcohol tijdens een kuur

• Topic Starter Topic Starter
Interessante topic :D
Wat voor effect heb je als het begint uit te werken (crash?)

Nope totaal niet. Het verdwijnt gewoon langzaam en je bent naderhand weer net zo fris als vantevoren. Je gaat er niet van de kaart vanuit zien en je kunt bij wijze van spreken de hele dag van de kaart zijn geweest en alst uitgewerkt is s'avonds gewoon gaan trainen ;)

Klinkt goed, zou'k wel ééns proberen ipv hele avond (whisky-)coke :p

Na een dag keihard trainen in je kuur, zou je voor het slapen gaan een goede dosis G kunnen nemen wachten tot het werkt en is opgenomen, je maaltijd nemen en 10 uur slaap pakken. Heerlijke rust en maximale spierontspanning.

Bovendien gaat je lichaam efficienter om met de voedingsstoffen en ben je dus gedurende je slaap nog beter verzekerd van voldoende toevoer van eiwitten.

Als je het neemt voor het slapen gaan, ben IK iig niet ontspannen. Ik word altijd bezweet wakker, en heb vage dromen! Ook mijn lakens zijn om de 1 of andere reden altijd van mijn bed getrokken:D

Hmm, opzich klopt dat ook wel, ik had altijd coïtusuele dromen òf extreem rare dromen die beangstigend konden zijn. Spierconditie was de volgende ochtend wel top.

Echter kwam dat pas bij frequent gebruik naar boven. Soms raak ik ook eerder gestimuleerd dan versufd vermoeid. Ik weet zeker dat voeding hier debet aan is ook.

Heerlijk topic dit.

Ik ben helemaal af van alle andere middelen. Geen drank, geen snackies of poedertjes. Maar een g-tje bij het stappen heer-lijk!

Ik heb nog nooit gehoord van lui die ik ken dat ze wanneer ze g nemen voor het slapen ze aan een stuk door slapen. Ikzelf ook niet, ik wordt altijd snachts wakker dan en kan dan nog moeilijk slapen. (kan ook komen doordat ik eerst de hele avond al de G heb gezeten, dat het effect veel korter is)

Ietsje minder nemen, slaap je gewoon door;)

Geef my maar alcohol.. dat wreet tenminste niet aan je hersenen waar je pas later spijt van hebt :(

nee,alcohol is zo lekker gezond voor je lichaam...:rolleyes:

Geef my maar alcohol.. dat wreet tenminste niet aan je hersenen waar je pas later spijt van hebt :(

Hahaha, leg dat maar eens voor aan de huisarts, die zal je toch echt iets anders vertellen. Als er iets schadelijks is voor je lijf en in het bijzonder je hersenen, dan is het wel alcohol. Vandaar dat je ws ook niet weet hoe je ''vreet'' moet spellen?

...
Als dit niet sarcastisch is(wat het ws niet is), slaat dit zooooo hard mis dat ik het nomineer voor grootste flater van 2007

dit is inderdaad de topper van het jaar "alcohol Wreet niet aan je hersens "

de flater komt later.............

Binnenkort toch maar eens wat GBL halen dan, mijn hersens doen het veel te goed. Ik kan wel wat missen....

vind het meer iets om thuis in uw zetel te blijven zitten dan
was tamelijk verlamd
niet echt iets om sociaal tussen de mensen te komen en met vrouwtjes te praaten zoals alcohol
vind ik

Nou dan heb je er weinig ervaring mee want je gaat er van lullen als een gek Hety is een erg sociale druk en de bijwerking is erg geil worden . Ik gebruik het ook op zaterdag in plaats van alc en heb geen problemen er mee erg relaxed erg geil en erg sociaal . Maar de meesten mensen houden zich niet aan de dosis . En daar gaan ze de mist mee in .
Ik zit ook in me kuur en ik merk dat het wat met me doet omdat als ik de volgende ochtend opsta heb ik last van me gyno die ik onderdruk met arimidex . Dus ik voel mijn borst alleen als ik G gebruikt heb teken dat je testosterone omhoog is gejaagd :)

What the **** 4 ml ben je gek geworden ofzo?
Ik weet niet welk slechte batch jullie hebben maar gasten die ik ken en het al jaren gebruiken nemen maar telkens een druppeltjes per inname.
Hoevaak ze dat doen op een avond weet ik niet maar toen ik die druppeltjes zag die ze namen weet ik haast zeker dat ze niet op de 4 ml kwamen.

IK denk dat je je vergist in GBL inplaats GHB .
DE dosis van GHB ligt rond de 5 ml (ligt eraan hoe zwaar je bent en of je man of vrouw bent )en GBL ligt rond de 2,5 ml met de zelfde regels als GHB .
Ik neem zelf 5 ml maar kan zelfs 6 ml verdragen na lange tijd van gebruik heb je meer nodig om hetzelfde gevoel te krijgen . Je lichaam went eraan . Maar de eerste keer zal ik altijd heel laag beginnen en dan rustig steeds iets meer in nemen Niet dezelfde avond meer en meer nemen want dan gaat het fout .
Ikzelf neem 5 ml en na 2 uur nog eens 2,5 ml En ik ben nog nooit uit geweest en ik gebruik het al jaren .Of het echt verslavend is weet ik niet Ik heb het nooit doordeweeks gebruikt of het gevoel gehad dat ik het elke dag moest gebruiken .
Ik heb wel als ik uit gaat op zaterdag en ik neem niks dat het erg borring is . Het zal een lichte verslaving zijn . Maar als het zo verslavend was dan zou ik na al die jaren het dagelijks geruiken . Soms ben ik het zelfs zat dat gevoel en heb er geen zin in . Maar ja wat is beter ? 20 glazen alc of 5 ml GHb ? iK bedoel een kuur is ook niet echt gezond voor een lichaam Zeker als je ziet wat sommige naar binnen werken .
Ieder heeft wel iets wat verboden is of ongezond . Zolang je jezelf maar in controlle houd .

Hahaha, leg dat maar eens voor aan de huisarts, die zal je toch echt iets anders vertellen. Als er iets schadelijks is voor je lijf en in het bijzonder je hersenen, dan is het wel alcohol. Vandaar dat je ws ook niet weet hoe je ''vreet'' moet spellen?
alcohol is in lage dosissen zelfs goed voor je hersenen, maar recreatief is het erg slecht en zijn er veel betere alternatieven
GHB is zelfs goed voor je lichaam en zie niet echt een reden om het niet te nemen als je er een leuke avond mee kan hebben

alleen ja de dosis is het grote probleem, ook daardoor heeft GHB een slechte naam gekregen, vorige week in een dicotheek waar ik zat nog iemand te veel genomen, schrikt iedereen wel van als je ineens zo iemand ziet liggen, gaat dan de ronde dat hij GHB heeft genomen geeft niet echt een goede naam aan de drug

Ik zie meer mensen gek, raar doen, agressief worden en out gaan van de drank. Dus waar hebben we het nou over?! ??? Behoorlijk hypocriet lijkt me...

Overigens dat infrequent slapen is te wijten aan een cortisol stijging wanneer de G niet meer actief is. G dempt cortisol, èèn van de functies van cortisol is dat het je op laat staan en wakker laat worden. Zonder G zou je cortisol een constante werking hebben, maar eerst een afname en vervolgens weer terug naar het oude normale niveau betreft een stijging en dus wordt de functie wakker word geactiveerd.

Overigens kan ik je zeggen dat je van 2,5 ml GBL echt snel knock out gaat. De dosis ligt eerder op 1 ml tot 1,5 ml. 2,5 ml is niet gevaarlijk voor mezelf, maar heb dan wel een onbedwingbare slaap, misschien lichtelijk opgewekte coma zelfs.

Heb zelf iets van 700 dosissen GBL gehad in m'n leven, m'n maag heeft nooit serieuse probs gehad met opname of functioneren. Echter moet je wèl afstemmen met je voeding inname. Nooit te nimmer na het eten. Op een lege maag en 10 x verdund met water. Als het in het bloed is opgenomen en de piek van de psychoactieve werking vertoond, kun je veilig eten en slapen indien gewenst.

Verder gaat de vergelijking met alcohol niet eens op, G is niet schadelijk voor je musculaire weefsel. Het zorgt eerder voor bescherming ervan, want het gaat zuiniger om met de proteinen die zich in de spieren bevinden.

Ook bepaalde neurotransmitters vinden er voordeel bij, ook als beta-blokker heeft het een degelijke functie.

Wat praat iedereen hier nou over milliliters??? Denk je dat je pure GHB krijgt in je buisje? Ga er maar niet van uit;) Elk buisje heeft een verschillend aantal GRAM/MILLIGRAM aan ghb.

En GBL is echt TE ranzig:D

• Topic Starter Topic Starter
de ene keer (uit dezelfde literfles) heb 1 maar 2 buisjes nodig om helemaal van de kaart te zijn en de andere keer pak ik met gemak 5 buisjes. De inname hoeveelheid verschilt zelfs per keer van hetzelfde spul. Heel moeilijk te doseren dus

Terug
Naar boven