XXL Nutrition

GHB ipv alcohol tijdens een kuur

Op partys en zo worden deze buisjes ook altijd verkocht

valt wel mee hoor, buisjes, helemaal grotere hoeveelheden, zijn lastig mee naar binnen te krijgen en kom je dus vrij zelden tegen.

meestal worden er ballonnen gebruikt, veel veiliger om mee naar binnen te krijgen.

eenmaal binnen overgieten in flugelflesjes of een flesje water en klaar...

• Topic Starter Topic Starter
Aankomende zaterdag gaat ie mee in een verpakking van friese vlag breaker ;). Kun je het makkelijk overgieten en ligt als een inlegkruisje in je onderbroek tijdens het fouilleren. Ideaal!! ;)

Laatst bewerkt:
Kukkeledeh zei:
What the **** 4 ml ben je gek geworden ofzo?
Ik weet niet welk slechte batch jullie hebben maar gasten die ik ken en het al jaren gebruiken nemen maar telkens een druppeltjes per inname.
Hoevaak ze dat doen op een avond weet ik niet maar toen ik die druppeltjes zag die ze namen weet ik haast zeker dat ze niet op de 4 ml kwamen.

In een flesje van 5ml zit 4ml pure GHB. Hoewel iedereen anders reageert, is dat de normale en maximale dosis die je kan nemen. Ik denk dat de druppeltjes waar jij het over hebt Ketamine is, een stuk sterker en ietwat heftiger...en ik ben nog steeds niet gek.

Ik deed 't weleens in een condoom. Dan kon ik zonder probs 30 ml binnenkrijgen.

In een flesje van 5ml zit 4ml pure GHB. Hoewel iedereen anders reageert, is dat de normale en maximale dosis die je kan nemen. Ik denk dat de druppeltjes waar jij het over hebt Ketamine is, een stuk sterker en ietwat heftiger...en ik ben nog steeds niet gek.

Nee, van ketelar ampullen neem je oraal ook zeker geen druppeltjes.

Ik gok op GBL, dan is chemisch extreem verwant aan GHB en wordt in het lichaam omgezet. Minimaal 2 x zo sterk. In zuivere vorm heb je de allereerste keer idd een paar druppeltjes nodig soms op een theelepeltje. 0.5 ml geeft dan al een voelbaar effect.

gbl is een bestanddeel van ghb, je moet het alleen ff oplossen in gootsteen ontstopper( naoh) en wat gedistileerd water er bij en weer een litertje heerlijke g klaar

Op party's neem ik het mee in zo'n ephedrine potje/orals potje. Daar kan ongeveer 35 ml in. Dan nog eenklein spuitje en dat zooitje in je onderbroek, smokkel je zo mee naar binnen.

@AAJ, in welke verhoudingen moet je de GBL oplossen in die shizzle? En is dat naoh niet schadelijk voor je?!? (gootsteen ontstopper is toch zwaar chemisch?)

ik ben nog van de buisjes tijd, had je alleen wel een grootte bobbel in je broek,

@AAJ, in welke verhoudingen moet je de GBL oplossen in die shizzle? En is dat naoh niet schadelijk voor je?!? (gootsteen ontstopper is toch zwaar chemisch?)

Lees en huiver: partyflock forum onderwerp: "Het ghb fanclub topic [GPT]" pagina 72

En ja als je zo natriumhydroxide neemt is het niet goed voor je nee, maar als je het laat reageren met een stof, heeft het hele andere eigenschappen.

Keukenzout is Natriumchloride. Scheidt je die 2, krijg je een explosief (natrium)en een gifgas (chloorgas).

En als je zelf gaat koken, meet het dan zo af dat je iets te veel gbl hebt (natuurlijk indien er geen ph-papier aanwezig is).

Edit: Hiermee wil ik niemand aanzetten tot het zelf maken voor GHB, de informatie is dan ook puur informatief:D

idd, een half buisje tot buisje is echt niet ongewoon hoor.

een paar druppels per keer? die is pas gek!

ketamine ken ik trouwens niet in vloeibare vorm???

ontopic;

GHB is DE drugs voor de sporter, mocht je dan toch onder invloed willen zijn in de weekenden.

Lees en huiver: partyflock forum onderwerp: "Het ghb fanclub topic [GPT]" pagina 72

En ja als je zo natriumhydroxide neemt is het niet goed voor je nee, maar als je het laat reageren met een stof, heeft het hele andere eigenschappen.

Keukenzout is Natriumchloride. Scheidt je die 2, krijg je een explosief (natrium)en een gifgas (chloorgas).

En als je zelf gaat koken, meet het dan zo af dat je iets te veel gbl hebt (natuurlijk indien er geen ph-papier aanwezig is).

Edit: Hiermee wil ik niemand aanzetten tot het zelf maken voor GHB, de informatie is dan ook puur informatief:D

Thnx voor de link baas!

Aanvulling op de bovenstaande link:
Dr.Wermuth is een uit het voormalige Oost-Duitsland ontsnapte/overgelopen arts die zijn diensten verleende voor de KGB. GHB is uitgevonden en bedoeld als waarheidserum. De term sociabiliseerder is dan ook een leuke omschrijving...:o

Ik was die avond ook helemaal naar de klote van de alcohol en mdma poeder en ik zat bij een paar oudere gasten thuis en die hadden gewoon een literfles doorzichtig spul op tafel staan en ze namen de heletijd druppeltjes.
En toen ik vroeg wat het was zei die ghb maar die gozer had ook blauwe lippen ervan gekregen.

was dit niet locked ?

@AAJ, in welke verhoudingen moet je de GBL oplossen in die shizzle? En is dat naoh niet schadelijk voor je?!? (gootsteen ontstopper is toch zwaar chemisch?)[/QUOTE]

google maar even op ghbrecepten;)

• Topic Starter Topic Starter
Op naar de 100 :D

Interessante topic :D
Wat voor effect heb je als het begint uit te werken (crash?)

Terug
Naar boven