MuscleMeat

Ghb

Ik begin er niet aan. Vind de risico's te groot. Ben bang dat ik toch teveel zal nemen als het lijkt uit te werken. Met alcohol ook veel te vaak gezopen tot ik lam was.

Ik persoonlijk vind niet veel aan GHB only, word er wat sufferig en licht geil van. Wil dan gewoon in de bank gaan liggen en slapen. Stacken met alcohol is zalig, alleen de kans om KO te gaan is dan ook veel groter..

Hij liegt er niet om, kan de keren dat'k hem heb moeten buitendragen al nietmeer op 1 hand tellen.

Hij heeft wel een sterke lever ;D

Ik persoonlijk vind niet veel aan GHB only, word er wat sufferig en licht geil van. Wil dan gewoon in de bank gaan liggen en slapen. Stacken met alcohol is zalig, alleen de kans om KO te gaan is dan ook veel groter..

zuipen met ghb op...jochie toch:rolleyes:
moet je echt nooit doen...kan heel gevaarlijk zijn!
Je moet er pep bij nemen...ga je niet meer slapen en ben je ook niet licht geil meer...dan ben je zwaar geil!
Alleen werk i op speed niet...dus zul je kook moeten nemen...klein btje is genoeg!;)
koste het je ook de kop niet!

GHB is just 4 chicks maiiinnnn

Bende dopekoppen

Paar drankjes kan prima, echter M+G = 1+1=3 ;)

Stack het dan met sos. De kans op KO is dan nihil en de geilheid zal vele malen groter zijn.

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Paar drankjes kan prima, echter M+G = 1+1=3 ;)

M? Als in MDMA?
Heb gemerkt dat als ik al kort ben van de G en neem een pilletje of wat mdma, dat het effect van M een stuk kleiner is.

Als ik wat G op MDMA neem bleef ik gwn heel de tijd stilzitten, amuseer me dan wel maar loop toch liever hyperactief te doen:o.

waar kan ik ghb halen:P

Coke werkt juist tegen GHB overdosis dacht ik.

Maar vind de combi met coke maar nix, gaat totaal niet samen.

zelf jaren van gesnoept, we waren de eerste in eindhoven zo ongeveer (zo'n 14 jr geleden. Een paar maten van mij hebben/hadden er een zware verslaving door gekregen. Elke dag om het uur een dosering nodig hebben
Een vriendin van mij werkt op de verslavingszorg en ziet daar steeds meer zware probleem gevallen

Incidenteel maakt het niets uit werkt pefect, maar omdat je zoweinig last er van hebt ga je toch vrij snel de fout in om het te vaak te gebruiken

En 2 maten verloren door het rijden onder invloed van ghb

Laatst bewerkt:
Bekijk eerst eens wat de stoffen zijn waar GHB mee gemaakt wordt, kijken of je daarna nog zin hebt om het te gebruiken..
Zo ja, space ze!

Iemand die een betroubare, goede site kent voor Ghb recepten ?

zelf jaren van gesnoept, we waren de eerste in eindhoven zo ongeveer (zo'n 14 jr geleden. Een paar maten van mij hebben/hadden er een zware verslaving door gekregen. Elke dag om het uur een dosering nodig hebben
Een vriendin van mij werkt op de verslavingszorg en ziet daar steeds meer zware probleem gevallen

Incidenteel maakt het niets uit werkt pefect, maar omdat je zoweinig last er van hebt ga je toch vrij snel de fout in om het te vaak te gebruiken

En 2 maten verloren door het rijden onder invloed van ghb

Heb al een paar keer gelezen dat een GHB verslaving nog massas erger is dan een heroine verslaving. Maar vraag me ook af wrm om het uur gaan doseren? Zelf nam ik ook GHB dagelijks maar enkel savonds, leek me logisch dat als je van smorgens al begint je verslaafd word, maar toch laten mensen zich keer op keer vangen???.

@Moraalridder
Mits het goed gemaakt is is GHB niet toxisch (wel neurotoxisch in rodents maar klinish gebruik heeft bewezen dat dat bij mensen wel meevalt).

@Moraalridder
Mits het goed gemaakt is is GHB niet toxisch (wel neurotoxisch in rodents maar klinish gebruik heeft bewezen dat dat bij mensen wel meevalt).

Ehm, wat bedoel je precies mee? Alles wat je gebruikt (dus ook alcohol) is toch toxisch, of bedoel je iets anders. GHB heb ik zelf nooit gebruikt, omdat een vriend van me het een tijd maakte, en toen ik wist wat erin zat wilde ik t niet meer, laat staan als ik een paar mafkezen erop zag spacen. Verder wel met pep,sos en snoepjes geexperimenteerd, dus ik ga hier niet de moraalridder (haha) uithangen om te zeggen dat hij het niet moet nemen ofzo. Bovendien wil ik denk ik ook niet weten wat er allemaal in die pep zat die ik snoof.

Ehm, wat bedoel je precies mee? Alles wat je gebruikt (dus ook alcohol) is toch toxisch, of bedoel je iets anders. GHB heb ik zelf nooit gebruikt, omdat een vriend van me het een tijd maakte, en toen ik wist wat erin zat wilde ik t niet meer, laat staan als ik een paar mafkezen erop zag spacen. Verder wel met pep,sos en snoepjes geexperimenteerd, dus ik ga hier niet de moraalridder (haha) uithangen om te zeggen dat hij het niet moet nemen ofzo. Bovendien wil ik denk ik ook niet weten wat er allemaal in die pep zat die ik snoof.

Niet alle stoffen zijn per definitie toxisch, al is dit bij drugs wel vaak het geval. Goed gemaakte GHB is ph-neutraal en daarmee "zacht" voor je lichaam.

Niet overdreven toxisch bedoel ik, even toxich als een normale antidepressiva bijvoorbeeld (GHB word al jaren klinish gebruikt bij narcolepsy patienten omdat het de slaap dieper maakt, die nemen 2 dosissen per nacht waardoor ze overdag beter uitgerust zijn).

Terug
Naar boven