MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik persoonlijk vind niet veel aan GHB only, word er wat sufferig en licht geil van. Wil dan gewoon in de bank gaan liggen en slapen. Stacken met alcohol is zalig, alleen de kans om KO te gaan is dan ook veel groter..
Ik persoonlijk vind niet veel aan GHB only, word er wat sufferig en licht geil van. Wil dan gewoon in de bank gaan liggen en slapen. Stacken met alcohol is zalig, alleen de kans om KO te gaan is dan ook veel groter..

Hahaha sshtHij liegt er niet om, kan de keren dat'k hem heb moeten buitendragen al nietmeer op 1 hand tellen.
Hij heeft wel een sterke lever ;D
Stack het dan met sos. De kans op KO is dan nihil en de geilheid zal vele malen groter zijn.
zelf jaren van gesnoept, we waren de eerste in eindhoven zo ongeveer (zo'n 14 jr geleden. Een paar maten van mij hebben/hadden er een zware verslaving door gekregen. Elke dag om het uur een dosering nodig hebben
Een vriendin van mij werkt op de verslavingszorg en ziet daar steeds meer zware probleem gevallen
Incidenteel maakt het niets uit werkt pefect, maar omdat je zoweinig last er van hebt ga je toch vrij snel de fout in om het te vaak te gebruiken
En 2 maten verloren door het rijden onder invloed van ghb
.@Moraalridder
Mits het goed gemaakt is is GHB niet toxisch (wel neurotoxisch in rodents maar klinish gebruik heeft bewezen dat dat bij mensen wel meevalt).
Ehm, wat bedoel je precies mee? Alles wat je gebruikt (dus ook alcohol) is toch toxisch, of bedoel je iets anders. GHB heb ik zelf nooit gebruikt, omdat een vriend van me het een tijd maakte, en toen ik wist wat erin zat wilde ik t niet meer, laat staan als ik een paar mafkezen erop zag spacen. Verder wel met pep,sos en snoepjes geexperimenteerd, dus ik ga hier niet de moraalridder (haha) uithangen om te zeggen dat hij het niet moet nemen ofzo. Bovendien wil ik denk ik ook niet weten wat er allemaal in die pep zat die ik snoof.
Ehm, wat bedoel je precies mee? Alles wat je gebruikt (dus ook alcohol) is toch toxisch, of bedoel je iets anders. GHB heb ik zelf nooit gebruikt, omdat een vriend van me het een tijd maakte, en toen ik wist wat erin zat wilde ik t niet meer, laat staan als ik een paar mafkezen erop zag spacen. Verder wel met pep,sos en snoepjes geexperimenteerd, dus ik ga hier niet de moraalridder (haha) uithangen om te zeggen dat hij het niet moet nemen ofzo. Bovendien wil ik denk ik ook niet weten wat er allemaal in die pep zat die ik snoof.