AndroidHealthClinic

Ghb

Bekijk eerst eens wat de stoffen zijn waar GHB mee gemaakt wordt, kijken of je daarna nog zin hebt om het te gebruiken..
Zo ja, space ze!

Jij hebt dus nooit chemie gehad zo te lezen.
Weet je hoe je zout kan maken?Dit kan je doen met zoutzuur en naoh.
Dus wat maakt het uit van wat voor stoffen het gemaakt word.

Die stoffen zitten er als het goed gedaan is niet meer in.
Ook al zouden er een beetje resten inzitten maakt het niks uit.
Na en Oh (resten zijn van naoh) komen in het lichaam voor en zijn onschadelijk.
Alleen geconcenteerd zijn ze gevaarlijk door de hoge ph.
En gbl resten zullen er niet snel inzitten omdat gbl op ghb drijft.
En als dit toch is maakt het ook niet uit omdat gbl binnen enkele minuten in het lichaam word omgezet naar ghb.

Laatst bewerkt:
Niet overdreven toxisch bedoel ik, even toxich als een normale antidepressiva bijvoorbeeld (GHB word al jaren klinish gebruikt bij narcolepsy patienten omdat het de slaap dieper maakt, die nemen 2 dosissen per nacht waardoor ze overdag beter uitgerust zijn).

Moet hier ook aan toevoegen dat gebruik natuurlijk een rol speelt, als je verslaafd bent en je lichaam constant in een staat van withdrawal komt kan je wel wat gezondheidsproblemen oplopen.

Ander voorbeeld Desoxyn (methamphetamine) word in de US al jaren klinish zonder schadelijke effecten gebruikt, maar zo'n verslaving is pure horror.

Is er trouwens niets te doen aan dat wakker worden tijdens het slapen onder invloed van ghb? Een of ander product dat die dopamine rebound tegengaat zodat je de nacht rustig verder slaapt? Dan zou ghb echt de perfecte inslaapdrug zijn!

Is er trouwens niets te doen aan dat wakker worden tijdens het slapen onder invloed van ghb? Een of ander product dat die dopamine rebound tegengaat zodat je de nacht rustig verder slaapt? Dan zou ghb echt de perfecte inslaapdrug zijn!

Dunno man, heb nog nooit een dopamine rebound gemerkt van GHB, gebruik je GHB ook tijdens de dag zelf? zoja dan is het ook gebruiken om te slapen om problemen vragen.

Zou zelf toch iets anders dan G gebruiken om te slapen.

Dunno man, heb nog nooit een dopamine rebound gemerkt van GHB, gebruik je GHB ook tijdens de dag zelf? zoja dan is het ook gebruiken om te slapen om problemen vragen.

Zou zelf toch iets anders dan G gebruiken om te slapen.

Die rebound is er ook als ik overdag niets heb gebruikt. Ik merk wel dat die rebound bij mij sterker aanwezig is dan hetgene wat ik lees in gebruikerservaringen. Mijn hart slaat dan echt onregelmatig, ik voel me niet echt op mijn gemak en een beetje geïrriteerd en heb last van een vage hoofdpijn. Die hoofdpijn beschrijf ik het best als het gevoel dat je hebt wanneer je scheel kijkt. Probeer het even, zou ik zeggen. :D

Wat zou je dan wel aanraden om te slapen? Alcohol gaat niet omwille van BB, benzo's niet omwille van de doc die ze mij weigert na een incidentje, seroquel XR 300 vind ik veel te zwaar (loop 2 dagen als een zombie rond), melatonine heb ik besteld op www.melatonine.nl maar na 3 weken hebben ze blijkbaar nog steeds mijn betaling niet ontvangen...

Ken je nog andere middelen of misschien een betrouwbare melatoninebron?

Word je direct geil van ghb, of eerder indirect doordat je geen remmingen hebt en het snel leuk hebt tijdens het stappen met vrouwen en daardoor geil wordt?
Kan me niet voorstellen dat er een middel is waarvan je libido als je geen zin hebt na een uurtje spontaan zo kan veranderen in een geile bui.

Word je direct geil van ghb, of eerder indirect doordat je geen remmingen hebt en het snel leuk hebt tijdens het stappen met vrouwen en daardoor geil wordt?
Kan me niet voorstellen dat er een middel is waarvan je libido als je geen zin hebt na een uurtje spontaan zo kan veranderen in een geile bui.

En toch is het zo, zo geil als een paard word je..

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Die rebound is er ook als ik overdag niets heb gebruikt. Ik merk wel dat die rebound bij mij sterker aanwezig is dan hetgene wat ik lees in gebruikerservaringen. Mijn hart slaat dan echt onregelmatig, ik voel me niet echt op mijn gemak en een beetje geïrriteerd en heb last van een vage hoofdpijn. Die hoofdpijn beschrijf ik het best als het gevoel dat je hebt wanneer je scheel kijkt. Probeer het even, zou ik zeggen. :D

Wat zou je dan wel aanraden om te slapen? Alcohol gaat niet omwille van BB, benzo's niet omwille van de doc die ze mij weigert na een incidentje, seroquel XR 300 vind ik veel te zwaar (loop 2 dagen als een zombie rond), melatonine heb ik besteld op www.melatonine.nl maar na 3 weken hebben ze blijkbaar nog steeds mijn betaling niet ontvangen...

Ken je nog andere middelen of misschien een betrouwbare melatoninebron?
Weed? Geloof me lichamelijk verslaafd aan een van die middelen wil je niet worden, tenzij je ze maar 3-4 dagen per week neemt ofzo.;)

En wat voor incidentje? Zoek anders een andere doc:p

En toch is het zo, zo geil als een paard word je..

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Weed? Geloof me lichamelijk verslaafd aan een van die middelen wil je niet worden, tenzij je ze maar 3-4 dagen per week neemt ofzo.;)

En wat voor incidentje? Zoek anders een andere doc:p

Pfff wiet, daarvoor zitten we in't zelfde schuitje hé: bad trips, paniekaanvallen...
Zal het vanavond eens met codeine proberen, dat lukt soms wel aardig alhoewel het ook geen wondermiddel is.
Ik heb contact opgenomen met de melatonineleverancier en blijkbaar werd mijn betaling nu plots gevonden en wordt het opgestuurd. Ik heb daar nu mijn hoop op gevestigd.

Lock, ga naar het gewezen topic.

Ok, hopelijk gaat het voor je werken man.

ik gebruik ghb al lange tijd om te kunnen slapen. enige waar ik rekening mee moet houden is dat ik niet teveel veel neem en daardoor K.O. ga want dan word je na 2-3uur weer wakker en moet ik weer een nieuwe dosis nemen, soms wel tot 3 x per nacht. maar als ik 's avonds gewoon een beetje neem (voor mij 6ml.) dan ga ik niet K.O. maar ontspan genoeg om in 1 keer door te slapen tot de volgende ochtend.

ik gebruik ghb al lange tijd om te kunnen slapen. enige waar ik rekening mee moet houden is dat ik niet teveel veel neem en daardoor K.O. ga want dan word je na 2-3uur weer wakker en moet ik weer een nieuwe dosis nemen, soms wel tot 3 x per nacht. maar als ik 's avonds gewoon een beetje neem (voor mij 6ml.) dan ga ik niet K.O. maar ontspan genoeg om in 1 keer door te slapen tot de volgende ochtend.

Damn man, meer dan een ml GBL of 2ml GHB is al te veel voor mij:o.

Drugs gebruiken om in slaap te komen is toch wel de grootste faal ooit.

Pfff wiet, daarvoor zitten we in't zelfde schuitje hé: bad trips, paniekaanvallen...
Zal het vanavond eens met codeine proberen, dat lukt soms wel aardig alhoewel het ook geen wondermiddel is.
Ik heb contact opgenomen met de melatonineleverancier en blijkbaar werd mijn betaling nu plots gevonden en wordt het opgestuurd. Ik heb daar nu mijn hoop op gevestigd.

LOL! Je zit aan de G, maar van een stickie krijg je 'bad trip' (alsof je tript van wiet) en paniekaanvallen? Als je dat echt meent, zou ik helemaal niets nemen.

Persoonlijk vind ik wiet ook heftiger dan ghb. Behalve dat je out kan gaan van G blijf je toch een stuk helderder dan van wiet.

LOL! Je zit aan de G, maar van een stickie krijg je 'bad trip' (alsof je tript van wiet) en paniekaanvallen? Als je dat echt meent, zou ik helemaal niets nemen.

Heb hetzelfde hoor, van een paar trekken krijg ik al paniekaanvallen en voel ik me barslecht en misselijk.
Dat je daarom van andere drugs moet wegblijven is belachelijk, Als je daar niet tegen kan ligt gwn individueel, stims zijn voor sommige ook anxiogenic (eg veroorzaken paranoia of te veel bijwerkingen) waar je voor gevoeliger bent is persoonsgebonden. Weed een lichte drug dus als je daar niet tegen kan, dan kan je nergens tegen, nogal een simplistische visie...

GHB is echt hoeresaai... zuip gewoon

Heb hetzelfde hoor, van een paar trekken krijg ik al paniekaanvallen en voel ik me barslecht en misselijk.
Dat je daarom van andere drugs moet wegblijven is belachelijk, Als je daar niet tegen kan ligt gwn individueel, stims zijn voor sommige ook anxiogenic (eg veroorzaken paranoia of te veel bijwerkingen) waar je voor gevoeliger bent is persoonsgebonden. Weed een lichte drug dus als je daar niet tegen kan, dan kan je nergens tegen, nogal een simplistische visie...

Wellicht simplistisch, maar ik als Nederlander ken zoveel mensen die blowen, en de enige die ergens last van hebben, (laat staan van een paar hijsen, dat is gewoon eigenlijk onmogelijk, maar goed) zijn mensen die al een geschiedenis van psychische problemen/stoornissen hebben of waar dat in de familie voorkomt.
2voorbeelden: 1jongen met een erg laag iq+nogal wat psychische aandoeningen is totaal schizofreen ervan geworden. Andere jongen had er ook aanleg voor (veel in familie), maar dit werd pas echt erg na andere drugs te hebben genomen.

Maar misschien komt het omdat jij het over 1ml hebt, en ik ben geen expert, maar dat is niet de hoeveelheid die je neemt als je naar de klote wilt gaan van de G toch?

En dat zeggen zoveel mensen. Ik heb meer dan 2 jaar bijna dagelijks geblowd zonder problemen. Mocht ik die enge ervaring nooit gehad hebben, zou ik met hetzelfde ongeloof gereageerd hebben als jij nu, trust me. Maar lees er maar eens enkele bad trip reports op na: véél mensen hebben nog véél angstigere dingen meegemaakt (o.a. psychose die altijd wel beetje blijven hangen is) met hun o zo onschuldige wietje dat ze dagelijks roken en waarvan ze normaal enkel chill worden.

En om dan te zeggen dat ik daarom van de G moet blijven? Dat ik van de acid moet blijven, oké, da's duidelijk. Maar van ghb, een downer first class die niks van psychedelisch effect heeft? Nee, da's appelen met peren vergelijken.

Terug
Naar boven