MuscleMeat

Ghb

En dat zeggen zoveel mensen. Ik heb meer dan 2 jaar bijna dagelijks geblowd zonder problemen. Mocht ik die enge ervaring nooit gehad hebben, zou ik met hetzelfde ongeloof gereageerd hebben als jij nu, trust me. Maar lees er maar eens enkele bad trip reports op na: véél mensen hebben nog véél angstigere dingen meegemaakt (o.a. psychose die altijd wel beetje blijven hangen is) met hun o zo onschuldige wietje dat ze dagelijks roken en waarvan ze normaal enkel chill worden.

En om dan te zeggen dat ik daarom van de G moet blijven? Dat ik van de acid moet blijven, oké, da's duidelijk. Maar van ghb, een downer first class die niks van psychedelisch effect heeft? Nee, da's appelen met peren vergelijken.

Oke, ik moet toegeven dat dit een vrij goed argument is, en ik zeg niet dat je iets moet hé.;) Maar toch, coke was voor die jongen die ik in vorige comment aanhaalde ook geen goed plan. Maar hey, als jij je er goed bij voelt en het in de hand kan houden, go for it.

O en for the record: Met blowen heb ik wel (heel) veel ervaring.

Wellicht simplistisch, maar ik als Nederlander ken zoveel mensen die blowen, en de enige die ergens last van hebben, (laat staan van een paar hijsen, dat is gewoon eigenlijk onmogelijk, maar goed) zijn mensen die al een geschiedenis van psychische problemen/stoornissen hebben of waar dat in de familie voorkomt.
2voorbeelden: 1jongen met een erg laag iq+nogal wat psychische aandoeningen is totaal schizofreen ervan geworden. Andere jongen had er ook aanleg voor (veel in familie), maar dit werd pas echt erg na andere drugs te hebben genomen.

Maar misschien komt het omdat jij het over 1ml hebt, en ik ben geen expert, maar dat is niet de hoeveelheid die je neemt als je naar de klote wilt gaan van de G toch?

Ik heb het gwn niet voor downers, daarom neem ik ook nooit grote doseringen G (vind dat gevoel echt bagger in hoge doseringen, net zoals ik alcohol slecht vind, lage doseringen vind ik daarentegen wel leuk, maar niet als partydrug, gwn thuis, zoiets als een weedvervanger zeg maar), heb daarentegen wel een monstertolerantie voor MDMA of stims. (en nog altijd niet shizofreen geworden;)).

Ik heb zelf voor een paar maand weed meegerookt als ik buitenkwam met mn maten vroeger (ben daar nu mee gestopt) het was ook niet altijd dat ik me er angstig bijvoelde maar gebeurde toch een aantal keer als ik teveel rookte en dat hoeft voor mij niet:). Nu kan ik er gwn niet meer tegen omdat ik het al maanden niet meer rook en krijg ik er direct negatieve effecten van. (ook vind ik de high veel te saai).

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wel inderdaad. Maar waar komt die chronische slapeloosheid vandaan dan? Die komt toch niet zomaar uit de lucht vallen?

G voor het slapen gaat bij mij toch niet lukken, laatst had ik maar 3 uur tijd om nog te kunnen slapen dus wilde eens proberen in diepe slaap te geraken met een goeie dosis G, ging in mn bed liggen maar zodra het insloeg wilde ik onmiddelijk terug muziek gaan luisteren in de plaats van te slapen, van slapen kwam dus niet veel meer in huis:cool:.
Een grotere dosis het me wel knockout gemaakt maar dan word ik eerst zo draaierig als wat.

Maar goed gelukkig heb ik geen slaapproblemen.

ghb + pep gevaarlijke combi omdat het een upper en downer zijn. ik zou het niet zo snel doen mits je beide wat vaker apart gebruikt hebt.

GHgoddelijk vind ik wel, ideaal voor het uitgaan.

Waarschijnlijk wel inderdaad. Maar waar komt die chronische slapeloosheid vandaan dan? Die komt toch niet zomaar uit de lucht vallen?

geen idee, is iets waar ik het grootste gedeelte van mijn leven al mee kamp. wel slaappillen van de dokter gehad maar dat heeft mij teveel sides, niet echt uitgerust de volgende dag, er steeds meer nodig hebben per keer tot aan impotentie aan toe :mad: dus toen overgestapt op G en daar voel ik me het lekkerste en goed uitgerust bij + dat kleine johny het tenminste weer gewoon doet ;)

Psychische problematiek. Kun je zeggen los dat eerst op, maar dat is niet mogelijk op korte termijn. Waarom is dat een 'faal' dan?

Geen coke geen speed geen alcoohol geen andere troep alleen elke avond klein beetje Ghb en je slaapt zo freaking diep (kan alleen maar groeibevorderend werken imo)!

En buiten het feit dat je extreem diep slaapt moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me fitter en uitgeruster voelde de dag nadat ik een beetje G genomen had (niet veel zoals ik al zei savonds gewoon een klein beetje).

Verder merkte ik tijdens het gebruik wel degelijk dat ik meer gainde (dit kan ook zijn omdat mijn voeding train en supp schema beter waren dan ervoor)
Maar voor mijn gevoel droeg de Ghb absoluut bij aan de groei.

+1 voor Ghb tijdens een kuur voor mij!

Tip: doe het alleen tijdens een kuur of om alcohol te vervangen tijdens het stappen en gebruik zeker niet te veel en PAS OP voor verslaving!
dus na je kuur ook van de G af!

Laatst bewerkt:
Sinds ik GHB gebruik, maak ik de gains van me leven.

Sinds ik je zusje paal, maak ik de gains van m'n leven.

Ik ga slapen brahs.

GHB is brol , kan je beter coke of md met pep doen

Lekker heroine roken

GHB is brol , kan je beter coke of md met pep doen

en dit zijn serieuse reacties? Of ghb nou wel of niet werkt 1 ding is zeker coke, pep, en M werken zeker niet als je wil groeien!

En gains van je leven maken door Ghb Is imo ook echt onzin.

Als het al helpt is het een klein beetje (ik had het gevoel dat het wel degelijk iets hielp maar ja iets dat tussen je oren zit kan ook helpen)

1 Ghb boven alle andere drugs of alcohol als je dan toch moet kiezen (misschien geen positief effect maar zeker wel de minste negatieve effecten).
2 Ghb is niet bewezen mee te dragen aan je groei
3 Als je het gebruikt en voor je gevoel helpt het! vooral blijven doen!
4 Als je een extra middel zoekt om groei te bevorderen G lekker links laten liggen
5 Tis wel lekker zo af en toe hehe ^^

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven