- Waardering
- 2.963
En dat zeggen zoveel mensen. Ik heb meer dan 2 jaar bijna dagelijks geblowd zonder problemen. Mocht ik die enge ervaring nooit gehad hebben, zou ik met hetzelfde ongeloof gereageerd hebben als jij nu, trust me. Maar lees er maar eens enkele bad trip reports op na: véél mensen hebben nog véél angstigere dingen meegemaakt (o.a. psychose die altijd wel beetje blijven hangen is) met hun o zo onschuldige wietje dat ze dagelijks roken en waarvan ze normaal enkel chill worden.
En om dan te zeggen dat ik daarom van de G moet blijven? Dat ik van de acid moet blijven, oké, da's duidelijk. Maar van ghb, een downer first class die niks van psychedelisch effect heeft? Nee, da's appelen met peren vergelijken.
Oke, ik moet toegeven dat dit een vrij goed argument is, en ik zeg niet dat je iets moet hé.
Maar toch, coke was voor die jongen die ik in vorige comment aanhaalde ook geen goed plan. Maar hey, als jij je er goed bij voelt en het in de hand kan houden, go for it.O en for the record: Met blowen heb ik wel (heel) veel ervaring.

. Nu kan ik er gwn niet meer tegen omdat ik het al maanden niet meer rook en krijg ik er direct negatieve effecten van. (ook vind ik de high veel te saai).
.
dus toen overgestapt op G en daar voel ik me het lekkerste en goed uitgerust bij + dat kleine johny het tenminste weer gewoon doet