AndroidHealthClinic

ghreline

AAS88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Hallo,

Ik heb een vraag over ''ghreline''. Dit is een in de maag geproduceerde hormoon die de eetlust opwekt. Beschikbaar in injectievorm ( tabletten werken niet worden afgebroken in maag).

Is er iemand bekend met deze injecties? Weet iemand of de huisarts hier iets mee kan/mag doen?

Groet,
AAS88

Bron Ghreline;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghreline
[Link niet meer beschikbaar]

Wat ben je van plan? Ben je feeder ofzo?

Naja als je die stats ziet zal 't wel voor hemzelf zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
heel grappig

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:32 ----------

ik kwam het tegen op internet, dit hormoon wekt de eetlust op. Mensen met overgewicht hebben teveel van dit hormoon, dus dokters zorgen ervoor dat het hormoongehalte word verlaagd en dus ook de eetlust afneemt.

Als je naar me stats had gekeken dan had je kunnen zien dat ik erg mager ben. Ik wil dus het tegenovergestelde; Meer eetlust om meer calorieën binnen te kunnen krijgen via gezonde voeding en niet met shake's en e.d..

Groet

Laatst bewerkt:
infuus? Ben jij bekend met dit hormoon?

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 20:06 ----------

Zijn er ook dokters of deskundigen op het gebied van gezondheid aanwezig op dit forum? Wellicht kunnen zijn mijn vraag beantwoorden.

Mijn god gast ga gewoon eten.

Mijn god gast ga gewoon eten.

Kom mijn topic niet verzieken met waardeloze reacties gast ik heb een serieuze interessante vraag gesteld op het Dutch Bodybuilding forum. bodybuilding heeft alles te maken met voeding, voedingssupplementen en hormonen. Ik vraag geen advies over hoe ik anders in gewicht aan kan komen anders had ik dat wel gevraagd.

Jij denkt dat een arts zoiets voorschrijft omdat jij meer wilt eten maar het zelf niet kan.

Als je nu moeite hebt met meer eten moet je dat gewoon langzaam opbouwen.

Reacties als hierboven kun je verwachten als je zonder verdere toelichting vragen stelt over een goedje dat geinjecteerd dient te worden om zo eetlust te ontwikkelen. Wellicht zal het helpen om toe te lichten waarom je hierop over wil stappen. Lukt het maar niet je aan een voedingsschema te houden? Zijn er verdere medische complicaties waardoor je zeer moeilijk eetlust kunt opwekken?

Als er mensen zijn die ervaring hebben met ''ghreline'' zullen die zich vanzelf melden.

probeer eerst maar eenst gewoon om het uur te eten.
Dan krijgt je lichaam vanzelf de honger, en kun je de porties vergroten en de tijden ertussen ook tot een uur of 2-3.

Reacties als hierboven kun je verwachten als je zonder verdere toelichting vragen stelt over een goedje dat geinjecteerd dient te worden om zo eetlust te ontwikkelen. Wellicht zal het helpen om toe te lichten waarom je hierop over wil stappen. Lukt het maar niet je aan een voedingsschema te houden? Zijn er verdere medische complicaties waardoor je zeer moeilijk eetlust kunt opwekken?

Als er mensen zijn die ervaring hebben met ''ghreline'' zullen die zich vanzelf melden.

Bedankt voor je reactie, Nogmaals ik vraag hier geen advies over voedingsschema's e.d. dit kan ik allemaal netjes terugvinden op dit forum.

het gaat mij om die 3000+ calorieën aan voeding die ik naar binnen moet werken om in massa aan te komen.

Dit hormoon is het enigste in het lichaam wat de eetlust opwekt, dat is toch super interessant? Zou het niet fijn zijn als (beginnende) bodybuilder om alle benodigde calorieën zonder tegenzin gewoon naar binnen te kunnen werken? Het gaat er mij niet perse om dat ik een ''hormoon spuit'' toegediend moet krijgen, misschien zijn er middelen die de aanmaak van dit hormoon sterk bevorderen?

Bedankt voor je reactie, Nogmaals ik vraag hier geen advies over voedingsschema's e.d. dit kan ik allemaal netjes terugvinden op dit forum.

het gaat mij om die 3000+ calorieën aan voeding die ik naar binnen moet werken om in massa aan te komen.

Dit hormoon is het enigste in het lichaam wat de eetlust opwekt, dat is toch super interessant? Zou het niet fijn zijn als (beginnende) bodybuilder om alle benodigde calorieën zonder tegenzin gewoon naar binnen te kunnen werken? Het gaat er mij niet perse om dat ik een ''hormoon spuit'' toegediend moet krijgen, misschien zijn er middelen die de aanmaak van dit hormoon sterk bevorderen?

Oké dan tip van flip:
Tweemaal daags 150gr havermout + 500 ml volle melk + banaan blenden en drinken.
Elke dag liter chocomel + elke dag zak noten.

Met een beetje grote bananen en 150 gram cashew's 4000 kcal.

Ghrelin wordt geproduceerd in de maagwand en wordt evenredig meer geproduceerd naarmate je maaginhoud groter wordt. Als je dus meer eetlust wilt opwekken moet je een paar keer per week aan forcefeeding doen. Dat houdt in dat je boven verzadiging gaat eten tot je moet kokhalzen. Op dat moment prikkel je de maag om groter te worden en kun je na verloop van tijd meer eten. Voor cutten geldt het tegenovergestelde.

Terug
Naar boven