Fitness Seller

Ginger c*nt op weg naar onaardse aanwisten: Sheiko modus

• Topic Starter Topic Starter
Sheiko week 1 - Zaterdag - Trainingsdag 4 - Trainingstijd 2,5 uur (kan korter maar block pull constructie bouwen nam even wat tijd in beslag en veel bijpraten met eigenaar en andere g's

Deficit deadlift (staand op 15 kg. schijf, conventional)
3x110
4x2x132
easy as f**k

Incline bench press
5x3x70
heavy as f**k wtf

Deadlift off boxes, bar is 5-7 cm below knees
3x122,5
3x145
2x3x165
2x2x187,5
motherfucking heavy wtf bolling in onderrug als hele bange kat
2x177,5
alsnog zwaar en krom

Dips
5x4xbw

Leg press
5x5x280

Reverse hyperextension
4x8xrode band op de kop in hyperextension
als mensen nog niet dachten dat ik een debiel ben, dan nu wel

Comment: deadlift off boxes zwaar kut. Lange tijd sinds conventional deadlift, dus 1rm wat aanpassen naar beneden voor lichtere gewichten. Wel conventional aanhouden omdat sumo m'n knie op dit moment teveel irriteert. Verder prima training.

Bodyweight: 88 kliko. Fysiek begint weer behoorlijke ecto proporties aan te nemen. Binnenkort vetmeting.

Als je zoveel aan het lullen bent steeds is sheiko wel echt het perfecte schema

True, maar dat gelul verneukt wel compleet m'n focus.

had ik ook altijd last van dat de constructie voor blockpulls bouwen ff duurt

Sheiko week 2 - Maandag- Training 5 - Trainingstijd 2,5 uur (wat een tragedie op de campus, stampensvol dus ergernislevel over 238902482408,5235)

Squat
5x80
4x96
3x112
3x120
5x2x127,5
Slecht, pijnscheuten in onderrug. Toch meer verneukt dan ik dacht tijdens blockpulls vorige week.

Paused bench press
5x60
4x70
3x82,5
5x2x92,5
Easy

French press lying
5x6x30

Incline dumbbell press
8x28
8x28
8x30
8x30

Hyperextension
4x8x20

Comment: Squat was nasty door pijnlijke onderrug, verder prima training. Jammer dat ik weer niet kon doorpakken vanwege drukte. Kwartier wachten op vrije bench, nee hoor nog steeds vol met spotters die biceps curls doen. Dan maar constructive bouwen in squat rack, net warm up setje bezig is bench vrij for f**k sake. Snel bench claimen en shit weer opruimen bij squat rack. Doei half uur.

Woensdag moet ik eigenlijk benchen tegen kettingen, maar daar heb ik vrijdag pas weer de beschikking over in andere gym. Daarom de board bench press van vrijdag naar woensdag. Lijkt me geen ramp.

Laatst bewerkt:
Nette training. Die ergernis op maandagavond in de campusgym komt me bekend voor. Het zijn altijd de mensen die je normaal nooit ziet, die op maandagavond ineens massaal wel komen trainen :dunno: Zijn de gewichten die sheiko voor je berekent goed te doen of is het veel grinden?

Nette training. Die ergernis op maandagavond in de campusgym komt me bekend voor. Het zijn altijd de mensen die je normaal nooit ziet, die op maandagavond ineens massaal wel komen trainen :dunno: Zijn de gewichten die sheiko voor je berekent goed te doen of is het veel grinden?

Idd. Fucking vreselijk. Gewichten zijn goed te doen. Wel even wennen aan het 4x per week benchen met het oog op herstel. Vond wel de deadlift off boxes/block pulls brutaal zwaar, maar dat zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat ik na lange tijd sumo weer ben teruggegaan naar conventional.

Sheiko week 2 - Woensdag- Training 6 - Trainingstijd 1,5 uur (lol er was een schrale ecto met een dik boek in de gym die hij onder z'n shirt deed; het moet echt niet gekker worden)

Board bench press paused (met boek onder shirt)
3x70
3x82,5
3x92,5
2x2x97,5
3x1x105
Lastig archen zonder dat boek verschuift

Conventional deadlift w/pause 5-7 cm below knees
3x110
3x130
3x147,5
5x2x160
Rug recht houden blijft moelijk

Side raises
6x12
4x6x10

Leg extension (1 sec pause every rep at the top)
6x60
6x65
6x70
6x75
6x80
6x80
Easy, maar oppassen met knie

Hanging leg raises
4x10

Shout out naar @eddieuutemst voor het helpen bij het benchen

Ginger finger c*nt... best of luck with that

ok

Jongens, jongen, rustig,geen zorgen! Alle bezorgde berichten zijn onnodig, want ik ben er nog. Veel studiegainz gemaakt en uiteraard geen training gemist. Zojuist bij de fysio geweest vanwege aanhoudende knieklachten en het lijkt erop dat ik een ontsteking heb bij de onderkant van die knie (apexitis patellae). Vrijdag staat er een echo op het programma. Kan en moet gewoon doortrainen, hoe chill. Heb er ook niet al teveel last van oké doei

Terug
Naar boven