anno_29120
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Net zoals zovelen hier op dit forum heb ik een voedingsschema opgesteld welke ik dagelijks prima kan volhouden qua eten/variatie. Bijgevoegd vinden jullie het schema.
Ik heb veel huiswerk gedaan, ook op basis input van forumleden, welke basis ingerdienten ik moet gebruiken om het schema op te stellen.
Mijn gegevens
Gewicht: 83KG
Lengte: 186cm
Leeftijd: 32
Vetpercentage: 11,5%
VVM: 73,50KG
Onderhoud HB: 2628 Kcal (op basis 1,375 activiteit)
Eiwit: 2,5xVVM, Vet: 1xVVM, KH de rest
Training: ma, wo en vr SL5x5
Cardio: 2-4x per week 10Km fietsen (werk)
De hamvraag is: Is bijlage een goed startschema voor onderhoud? Op rustdagen gaat de PWO (Whey/dextrose) er af.
Doel is eerst een periode dit aan te houden en wekelijks te meten wat er gebeurd... Uiteindelijk doel is aanzetten massa, waar ik verwacht dat ik onderhoud x 1,55 moet doen = 2960 Kcal.
Ik heb veel huiswerk gedaan, ook op basis input van forumleden, welke basis ingerdienten ik moet gebruiken om het schema op te stellen.
Mijn gegevens
Gewicht: 83KG
Lengte: 186cm
Leeftijd: 32
Vetpercentage: 11,5%
VVM: 73,50KG
Onderhoud HB: 2628 Kcal (op basis 1,375 activiteit)
Eiwit: 2,5xVVM, Vet: 1xVVM, KH de rest
Training: ma, wo en vr SL5x5
Cardio: 2-4x per week 10Km fietsen (werk)
De hamvraag is: Is bijlage een goed startschema voor onderhoud? Op rustdagen gaat de PWO (Whey/dextrose) er af.
Doel is eerst een periode dit aan te houden en wekelijks te meten wat er gebeurd... Uiteindelijk doel is aanzetten massa, waar ik verwacht dat ik onderhoud x 1,55 moet doen = 2960 Kcal.