Fitness Seller

goed Cut voedingsschema?

zorg er dan op zijn minst voor dat de waardes in de app kloppen. ;)
Dus kijk op verpakkingen wat erin zit en voer dat in. Weeg ej eten af. Daan weet je pas of je nauwkeurig bezig bent. Nu ben je eigenlijk gewoon aan het gokken....

Schema met kcal is gericht op een hele week als je het op je onderhoud baseert.
Soms vinden mensen het prettig om op trainigsdagen net wat meer te eten dan op rustdagen. Maar aan ed andere kant op de rustdagen herstel je en heeft ej lijf ook voeding nodig.. Dus je kan ook elke hetzelfde schema aanhouden.

Cheaten is een keuze wanneer. Je kan een vaste maaltijd in plannen.... of gewoon houden aan 1 x per week (bv bij een onverwachts etentje oid... of een keer met vrienden weg of een verhaardag met een punt gebak oid. )

• Topic Starter Topic Starter
aangepast, maar dan kom ik op we veel kcal,?

Bijlagen

Met alle respect maar die extra wheyshakes en extra supps ( bcaa’s , glutamine enz ) zijn mijnsinziens ( nog ) niet echt nodig ,

Je voeding en je trainingsschema zijn nog niet goed op orde dus kun je daar veel meer uithalen , beter dat dan direct als beginneling / nieuweling naar de supps grijpen ..

310 gr aan eiwit ? WoW .. 1,5 a 2 gr per kg lichaamsgewicht is meer als zat , voor het gemak je 100 kg aan gewicht gepakt dus max 200 gr aan eiwit is prima ..

Ps , cutten is prima maar met een eetschema van 3k en je doel om af te vallen is dat niet heel reeel

Laatst bewerkt:
Dat van die supps en de vrij hoge kcals inname vwb het afvallen was ook hetgeen mij opviel.

310 gr aan eiwit ? WoW .. 1,5 a 2 gr per kg lichaamsgewicht is meer als zat , voor het gemak je 100 kg aan gewicht gepakt dus max 200 gr aan eiwit is prima ..

En wat bovenstaand betreft, TS heeft zo’n 70 kg VVM. Vwb eiwit inname ga je uit van de VVM. Uitgaande van max 2 gr/kg lichaamsgewicht VVM heeft TS ruim voldoende aan 140 gr proteïne per dag.

Marina kennende zal ze in de pb vast alles ‘rechttrekken’...

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg op moment 104 kg, heb voorheen ook veel gesport en zo, toen was ik minder dik als nu, door omstandigheden lang niet kunnen sporten en is mijn omvang uit de hand gelopen,
ik sport 5x per week en moet wel rekening houden met het geen wat ik ook nog verband, bedankt voor het advies

Bij het maken van een voedingsplan moet je mi uitgaan van je VVM, niet van je huidige gewicht.

Je VVM is 70 kg, energiebehoefte zal zo’n 2500 kcal zijn. Hier ga je om te beginnen een week of twee 200 kcal onder zitten, kijk naar het resultaat en zonodig de opvolgende 2 weken weer 200 kcal er af.

Hou je eiwit inname op 140 gram, je vet inname op 70 gram en varieer met de inname van koolhydraten.
2-3 x per week een krachttrainingssessie met hoge intensiteit.
Regelmatig een uurtje SS cardio (wandelen, fietsen).

Eigenlijk heel simpel ;)

Terug
Naar boven