MuscleMeat

goed filmpje deadlift

jappe008

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m95
Massa
85kg
kan iemand mij een filmpje geven van de perfecte uitvoering van deadlift ? :) want je hebt er zoveel maar iedereen doet het precies anders. en wil het wel inees tegoei doen :)

• Topic Starter Topic Starter
ja ma da is inees me kei zware gewichte wil de beweging zien tegoei :) .
en moet je inademe als je de oefening uitvoert of terug neer zet ?

ja ma da is inees me kei zware gewichte wil de beweging zien tegoei :) .
en moet je inademe als je de oefening uitvoert of terug neer zet ?

de bovenstaande filmpjes zijn de start positie dus als je t eenmalig hebt opgetild moet je langzaam zakken liefst 3-4 seconden en zorg dat je de grond niet aanraakt een paar cm boven de grond en dan weer omhoog. wel rug streek houden. En de laatste rep moetje niet zo mongolachtig op de grond laten vallen.
Ik weet t 3-4 seconden is best veel zwaar maar is wel goed:D

kom op het je kunt toch bij die gasten zien dat ze het goed uitvoeren, en dat ademen is wel heel erg dat je het niet weet. altijd inademen voor de uitvoering en uitademen tijdens de uitvoering

de bovenstaande filmpjes zijn de start positie dus als je t eenmalig hebt opgetild moet je langzaam zakken liefst 3-4 seconden en zorg dat je de grond niet aanraakt een paar cm boven de grond en dan weer omhoog. wel rug streek houden. En de laatste rep moetje niet zo mongolachtig op de grond laten vallen.

Als je dan echt werkelijk waar niet weet waar je het over het hebt ga dat dan niet verspreiden op een openbaar forum.

Ga ergens anders onzin verkondigen of zo

Wat geef jij nou advies al je werkelijk geen verstand van een deadlift hebt?
De deadlift van het filmpje is een van een vrijwel perfecte techniek. Je ziet hoe je de juiste spanning moet zetten bij aanvang van de lift. Alle facetten van een goede deadlift komen aan de orde.

Deadlift = iedere rep op de grond en liefst de spanning eraf.

Damn! :mad:

weet je waarom dit de deadlift heet? waarschijnlijk niet :rolleyes:

juist geen spanning eraf g, ik heb binnen 5 weken van 60 kg naar 100 kg 10 x 4 seconden zakken ( je gaat hier van groeien) gaan jullie zo netals deze gasten het gewicht op de grond laten vallen?

juist geen spanning eraf g, ik heb binnen 5 weken van 60 kg naar 100 kg 10 x 4 seconden zakken ( je gaat hier van groeien) gaan jullie zo netals deze gasten het gewicht op de grond laten vallen?

je gaat binnen 5 weken van 60 naar 100 kg omdat je een beginner bent. de deadlift heet deadlift omdat je een dood gewicht optilt.

ik snap dat hij het fout heeft met dit te zeggen maar de spanning er niet af halen en dus niet terug op de grond zetten is wel een vorm van deadlift dus hij heeft het niet helemaal fout

Hoe train ik een hernia , vraag dat maar aan Ara :o
dat mensen gewoon zulk slecht advies durven te geven , is werkelijk ongelooflijk !

Ik doe persoonlijk ook altijd met een 'deadstop', maar ik dacht dat 'touch&go' gewoon een variant hierop was, die toch niet als gevaarlijk werd beschouwd?

meningen zijn altijd verdeelt en ik vind ook niet dat ara deze uitleg had moeten geven maar het is in principe geen foute uitleg, het is een variant op de deadlift

TS is nog een beginner

touch & go is zeker niet de manier waarop je een beginner leert deadliften.

meningen zijn altijd verdeelt en ik vind ook niet dat ara deze uitleg had moeten geven maar het is in principe geen foute uitleg, het is een variant op de deadlift
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dankje, en ook dank aan ara natuurlijk.

Kan slotje op want filmpje van een perfecte deadlift is gepost. :slotje:

Terug
Naar boven