MuscleMeat

goed filmpje deadlift

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dankje, en ook dank aan ara natuurlijk.

Kan slotje op want filmpje van een perfecte deadlift is gepost. :slotje:

nee jij bent slim wilde je t zeggen= ik weet zeker dat ik een beter lichaam heb dan jouw lichaam, ik zeg niet dat ik sterker ben. En ik train met iemand die ooit een paar jaar terug bodybuilder is geweest, en hij doet precies t zelfde wat ik doe. En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen gaan jullie tijdens t deadliften t gewicht laten vallen zoals in t filmpje werd aangegeven=

nee jij bent slim wilde je t zeggen= ik weet zeker dat ik een beter lichaam heb dan jouw lichaam, ik zeg niet dat ik sterker ben. En ik train met iemand die ooit een paar jaar terug bodybuilder is geweest, en hij doet precies t zelfde wat ik doe. En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen gaan jullie tijdens t deadliften t gewicht laten vallen zoals in t filmpje werd aangegeven=

Kijk maar uit, Mr chick weegt bijna twee keer zo veel als jij.

Wie laat waar een gewicht op de grond vallen en wat heeft het met de vraag van TS te maken?
Zonder omwegen een permaban voor dit soort mong*len.

Terug
Naar boven