MuscleMeat

Breaking News Goed nieuws voor de rechtse rakkers, Halsema per direct weg

• Topic Starter Topic Starter
Ik geef wel toe dat je als voorzitter een minder grote houdbaarheid hebt, maar toch, dat is wat anders dan volledig uit de politiek stappen zoals Halsema nu doet. Als je echt kwaliteiten hebt dan kan je als politicus tot ver voorbij de gerechtigde pensioenleeftijd doorgaan, al is het in minder zware functies, om daar toch nog wat te betekenen. Zou me eigenlijk niet verbazen als ze opnieuw de politiek in gaat wanneer de kinderen het huis uit zijn.

Vind het eigenlijk wel goed dat politici niet meer tientallen jaren vasthouden aan hun positie. Volgens mij krijg je op den duur toch te maken met tunnelvisie als je jarenlang een rol bekleed op het Binnenhof. 10 tot 15 jaar is lang genoeg of je moet goed kunnen omgaaan met de veranderingen op bestuurlijk niveau door de jaren heen. De meeste fossielen uit het verleden konden dat echter niet.

Gaan ook al een tijdje geruchten dat ze weleens richting de (geschreven) journalistiek zou kunnen gaan.

Vind het eigenlijk wel goed dat politici niet meer tientallen jaren vasthouden aan hun positie. Volgens mij krijg je op den duur toch te maken met tunnelvisie als je jarenlang een rol bekleed op het Binnenhof. 10 tot 15 jaar is lang genoeg of je moet goed kunnen omgaaan met de veranderingen op bestuurlijk niveau door de jaren heen. De meeste fossielen uit het verleden konden dat echter niet.
Anderzijds zie ik niet in waarom je meer ervaren mensen altijd als een nadeel zou zien. Ervaring vind ik misschien nog wel één van de meest belangrijke aspecten in de politiek. Oudere politici zijn vaak realistischer in hun blik op de samenleving, ook die mensen kunnen hun steentje bijdragen en de nieuwe generaties eventueel ondersteunen. Verder ben ik natuurlijk voor vernieuwing, maar ik heb een probleem met de wegwerp-politici die de bevolking allerlei zaken beloven en dan na de verkiezingen daar niets van terecht brengen, logisch dat dat de houdbaarheid niet ten goede komt.

Plus dat als politici langer zitten dit eventueel de continuïteit ten goede komt, iets wat in de politiek ver te zoeken in is.

jammer vond halsema wel plezierig om naar te kijken tussen die andere lamzakken.

Lijkt mij dat de koers van een partij niet afhankelijk is van de partijvoorzitter, zou een slechte zaak zijn. Ik geloof niet dat Groenlinks zo'n partij is.

Ja, is lachen "MagiCBeeMes". Die hadden we ook nog niet gezien! Humor voor gevorderden (lees: pubers)

Laatst bewerkt:
Bedoelde ook meer in het algemeen.

@klaas ja is wel lachen zag em voorbij gaan toen ik wat op zocht.

een partij voorzitter is meestal wel de aanspreek punt en het gezict van een partij waar mensen op stemmen.

wat denk je als wilders weg gaat dan verliest pvv waarschijnlijk ook heel veel zetels

-

Laatst bewerkt:
Qua vorm heb ik liever Halsema dan Jolande Sap.

Qua vorm heb ik liever Halsema dan Jolande Sap.

moet me echt denken aan een film waarin een milf onder gekalkt wordt.

0.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven