XXL Nutrition

goed schema?????

creatinewilly

Novice
Waardering
0
ik volg nu dit schema wat vinden jullie er van?

maandag: rug,triceps,buik

dinsdag:borst, biceps,

woensdag: benen, schouders

donderdag: rug, triceps,buik

vrijdag: borst, biceps

zaterdag: benen, onderarmen

zondag: rust

Ik vind je schema eigenlijk wat raar. is 3 spiergroepen op 1 dag niet wat overdreven ? en ik zou Borst en triceps samendoen en buik en benen samen ??? :) veel succes in ieder geval ;)

• Topic Starter Topic Starter
BodyGainer zei:
Ik vind je schema eigenlijk wat raar. is 3 spiergroepen op 1 dag niet wat overdreven ? en ik zou Borst en triceps samendoen en buik en benen samen ??? :) veel succes in ieder geval ;)

ik heb altijd borst en triceps samen gedaan maar mij is verteld dat je het om de zoveel tijd moet veranderen want als je zwaar borst traind doe je triceps toch minder zwaar en buik pak ik eigenlijk altijd wel btje mee..

Je volgorde zit niet helemaal snor Willy (zo noemt m'n penis trouwens :) ).
Zo belast je bv van Maandag tot vrijdag je triceps, voorkant schouders 3x na elkaar.

Als je geen anabolica gebruikt, maar je wel wilt groeien. Zou ik je aanraden om je te beperken tot 3 trainingen per week.
Waarbij je elke spiergroep 1 keer per week traint. Beperk je tot de basis.

Pro Nature zei:
Als je geen anabolica gebruikt, maar je wel wilt groeien. Zou ik je aanraden om je te beperken tot 3 trainingen per week.
Waarbij je elke spiergroep 1 keer per week traint. Beperk je tot de basis.

Onzin, je kan best een spiergroep meer dan 1 keer per week trainen :rolleyes:

Jopske zei:
Onzin, je kan best een spiergroep meer dan 1 keer per week trainen :rolleyes:

Ja oke ja kant het, maar dan moet je jezelf een paar vragen stellen.
Waarom, hoe...

Je kant niet zomaar zeggen ik ga alles 2x doen je moet rekening houden met bepaalde factoren. Neem gewoon een 4dagen split om te beginnen.

Santino88 zei:
Ja oke ja kant het, maar dan moet je jezelf een paar vragen stellen.
Waarom, hoe...

Je kant niet zomaar zeggen ik ga alles 2x doen je moet rekening houden met bepaalde factoren. Neem gewoon een 4dagen split om te beginnen.

waarom kan ik niet 2 keer per week die spiergroepen belasten? ik eet voldoende en ik krijg genoeg eitwitten binnen.

creatinewilly zei:
waarom kan ik niet 2 keer per week die spiergroepen belasten? ik eet voldoende en ik krijg genoeg eitwitten binnen.

Je groeit NIET in de gym kerel, maar er buiten (op je rustdagen dus). En die heb je zeker niet voldoende.

ga ik wel wat meer rust houden kijken hoe dat gaat, maar ik train al n tijdje alles 2 keer per week en ik blijf steeds vooruit gaan, maar je hebt gelijk je groeit van rust en goede voeding

creatinewilly zei:

Ja oké 2x , maar geen 5x na elkaar hé zoals je triceps. Het gaat em ook om de verdeling van je spiergroepen je moet alles laten overlappen.

Bv borst & schouders samen of rug + biceps

Let wel als je alles 2 x wilt doen e.

Doe zelf, MA Benen en Triceps
DI Schouders en Rug
WO Borst en Biceps
DO Benen en Triceps licht
VR Schouders en Rug licht
ZA Borst en Biceps
ZO Rust

Luister naar je lichaam, wanneer ik een bepaalde spiergroep nog te erg voel, doe ik het rustig aan en kan het de volgende keer weer zwaar belasten.
Of een spiergroep niet en pak het de volgende keer weer aan, maar wel volgens mijn schema,dan zit er altijd 7 dagen rust tussen intensief belasten van een spiergroep.

Verder aan voeding, hele dag door eten en shake overdag, voor het trainen Creatine en na het trainen een shake en 1 tot 2 maal avond eten.

@ Daniell, in principe belast jij iedere dag je triceps.

Voorkant schouders belast je 2x in 2 dagen. DI WOE, VRIJ ZA...

santino hoe ziet jou trainings schema er dan uit?

dat wil ik ook wel ens weten !!

ik cardio bijna iedere dag,weeg nu 95 kg moet zwaar minder.
maar probeer ook niet een spiergroep meer dan 1 x in de week te doen.
combineer half uur trainen met 45 min cardio

Je geeft zelf aan dat je er op vooruitgaat. Hou het dan zo. :)

95 kg? hoe lang ben je dan?.. volgens mij heeft iedereen zn eigen manier van trainen en moet je zelf uitzoeken wat het beste voor je is...??

creatinewilly zei:
santino hoe ziet jou trainings schema er dan uit?

Normaal :

Maandag : Schouders + Biceps + Wrist Flexors
Dinsdag : Benen

Donderdag : Rug + Achterkant schouders + Buik
Vrijdag : Borst + Triceps + Wrist Extensors

Op dit moment ff :

Week 1 Maandag : schouders + Triceps (2 oef) + Biceps (3 oef)
Week 2 Maandag : Schouders + Triceps (3 oef) + Biceps (2 oef)

Dinsdag : Benen

Donderdag : Rug + Achterkant schouders + Biceps (2 oef) + Buik
Vrijdag : Borst + Triceps (2 oef) + Wrist extensors

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven