MuscleMeat

goed schema?????

Santino88 zei:
Maandag : Schouders + Biceps + Flexors
Dinsdag : Benen

Donderdag : Rug + Achterkant schouders + Buik
Vrijdag : Borst + Triceps + Extensors
Welke flexors en extensors? Die van je tenen?

Dit is mijn trainingschema als het je mss kan helpen :

Maandag & vrijdag : Borst en triceps
Dinsdag & zaterdag : Benen en buik
Woensdag & zondag : Biceps en onderarmen
Donderdag : schouders en rug

ik train dus elke dag maar toch heb ik voldoende rust ( vind ikzelf )
dus ...

• Topic Starter Topic Starter
BodyGainer zei:
Dit is mijn trainingschema als het je mss kan helpen :

Maandag & vrijdag : Borst en triceps
Dinsdag & zaterdag : Benen en buik
Woensdag & zondag : Biceps en onderarmen
Donderdag : schouders en rug

ik train dus elke dag maar toch heb ik voldoende rust ( vind ikzelf )
dus ...

hoelang train jij al dan.. wat zijn jou stats?..

word je er een btje moe van santino?

santino hoelang train je al? wat zijn je stats?..

Ik snap niet wat je er tegen hebt Santino. Als mensen dit volume aankunnen vind ik dat zelfs beter dan iemand die elke spiergroep maar 1x/week gaat belasten...

creatinewilly zei:
santino hoelang train je al? wat zijn je stats?..

17 Jaar
1m 87 Cm
81 Kg
Bf 11 Procent

Trainingsperiode : 1 Jaar 2 weken
Gains in 05' : +12 Kg

Wat heeft dat er trouwens mee te maken?

Samu zei:
Ik snap niet wat je er tegen hebt Santino. Als mensen dit volume aankunnen vind ik dat zelfs beter dan iemand die elke spiergroep maar 1x/week gaat belasten...

Samu, ik heb niets tegen het feit dat iemand spiergroepen 2x of 3x per week train denk maar aan bv Hit...enz, maar in een gewone split je alle spiergroepn 3x per week trainen vind ik teveel van het goeie. Dan moet je zowat 7/7 trainen terwijl het voor naturels 3 - 4 dagen genoeg is! Bepaalde spiergroepen ze perfect te doen 2x per week en mss zelfs beter denk maar aan kleinere spieren als onderarmen, biceps, triceps, kuiten... maar om grotere spiergroepen als benen & rug 2x te doen in een gewone split ben ik geen voorstander.

En ik heb er wel iets tegen als schema waar je bv triceps 5 dagen na elkaar belast als goed word bevonden omdat iemand zegt dat hij erop "vooruit" gaat.

Santino88 zei:
Samu, ik heb niets tegen het feit dat iemand spiergroepen 2x of 3x per week train denk maar aan bv Hit...enz, maar in een gewone split je alle spiergroepn 3x per week trainen vind ik teveel van het goeie.
Hangt er volledig vanaf hoe het volume en de intensiteit zijn. Elke keer tot failure is idd te veel...

En ik heb er wel iets tegen als schema waar je bv triceps 5 dagen na elkaar belast als goed word bevonden omdat iemand zegt dat hij erop "vooruit" gaat.
Zolang hij er geen last van heeft, geen probleem. Maar zie ook antwoord hierboven.

2 keer in de week je spiergroepen pakken is niks mis mee zolangs alles maar in verhouding blijft en je voorruit blijft gaan en je hoeft je spieren toch niet 2 keer in de week tot het uiterste te trainen en ik verander om de 2 maanden mn scheme ook steeds

Terug
Naar boven