Fitness Seller

goed voedingschema voor cutten?

jordaaaaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
is die goed of zijn der nog verbeteringen? ik ben 92 kilo en 1,87 lang en wil er zo'n 5 kilo af hebben.

ik hoor graag van jullie

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoe gaat de krachttraining op alleen een appel en banaan?

• Topic Starter Topic Starter
zal ik de banaan en de appel verwisselen met mijn broodjes van 12:55?

Persoonlijk vind ik het fijner om voor de training een goede maaltijd te hebben gehad met veel eiwitten en KH's, of ik nou in de cut of bulk zit. als ik jou was zou ik de banaan+appel tussen KT en cardio doen aangezien dit toch snelle koolhydraten zijn. Verders ziet het er op zich goed uit, nu gewoon kwestie van de weegschaal en de spiegel in de gaten houden ;).

hmm oke ik snap het.
maar het vervelende is ik ga meteen uit school door dus zal niet weten wat ik anders nog meer kan nemen op dat moment.

en ik twijfel of er niet iets teveel is om 22:00 uur 500 gr magere kwark en tonijn:P

Laatst bewerkt:
hmm oke ik snap het.
maar het vervelende is ik ga meteen uit school door dus zal niet weten wat ik anders nog meer kan nemen op dat moment.

en ik twijfel of er niet iets teveel is om 22:00 uur 500 gr magere kwark en tonijn:P

idd verschuif die tonijn naar één van de broodmaaltijden. Dus 1x brood met kipfilet en de andere keer met tonijn. Kaas zou ik weg laten in plaats daarvan kiezen voor gezonde vetten, zoals noten of zalm voor op het brood.

misschien een optie vlak voor het trainen een whey shake (eventueel met brinta of havermout) omdat je zegt dat je niet fatsoenlijk de tijd hebt om te eten. Ligt ook niet zo zwaar op de maag. Half uur tot uurtje van tevoren en dan knallen.

Succes!

hmm okee dankje.

maar hoeveel kost een goede pot whey?
En hoelang doe je der mee?:P
ben ook maar een scholier die zo'n 100 euro in de maand te besteden heeft:P
Naja tijd heb ik trouwens wel maar om nou een hele tas met eten mee te nemen daar gaat het me meer om

Kerel hoezo zou je geen tas eten mee nemen als je meteen erna gaat trainen. In het begin kijken er een paar misschien wat raar maar boeien, zij zijn niet degene die moeten trainen zonder een goede maaltijd ervoor.
Ik haal me whey meestal bij bulkpowders; ongeveer 50 euro voor 5 kilo :P dan heb je sowieso een tijd genoeg. Je kan ook minder kopen, maakt voor de prijs volgens mij niks tot nauwelijks uit.

haha je hebt ook gelijk gewoon schijt aan hebben:P

okee dan maar een potje gaan bestellen:P

en dan alleen voor het trainen whey nemen of ook nog op een ander moment?

Laatst bewerkt:
Whey zou ik sochtends nemen als je wakker wordt, bij je brinta/havermout/verdere KH ontbijt. Bij de training ligt het beetje persoonlijk, zo'n mix van whey en brinta/havermout wat Dave voorstelde is ideaal als je niet al te veel tijd hebt om ervoor een maaltijd te bouwen. Ik zou deze shake zo'n 30 tot 60 minuten voor de krachttraining nemen.
Heb je wel de tijd om een maaltijd te fixen voor de training dan zou ik die whey gebruiken zodat je na de training snel wat naar binnen kan knallen, in dit geval zou ik dan de whey wel op zichzelf nemen en niet weer met brinta of havermout erbij aangezien je aan het cutten bent.
Ligt dus beetje aan je persoonlijke situatie en die kan ook per dag verschillen.

nee heb geen tijd om het te fixen:P
ben zo'n 3 uur klaar met school.
dus dan is die shake het beste voor mij en het fruit ertussen door pakken dan.
volgens de berekeningen mag ik zo'n 3300 kcal, en dan zit ik op zo'n 2700
ik train trouwens 4 x in de week 45-60 min kt en cardio

edit
whey is besteld en onderweg:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven