AndroidHealthClinic

Goede bovenlichaam schema's?

• Topic Starter Topic Starter
Gelezen en al. Ik snap jullie opmerkingen van dat ik mijn benen moet trainen.
Maar ik vind in VERHOUDING tot de rest van me lijf mijn benen een stuk groter dan bijv mijn borstkast en laat ik nou ook niet een hele bodybuilder wil worden, maar gewoon een strak lichaam, niet te extreem... En ik vind mijn benen op dit moment mooi.
Kuit spieren wil ik met alle liefde doen :D. maar bovenbeen liever niet te vaak...

Krachttraining doe je wanneer je de kracht en het volume van de spieren wil laten toenemen. Maar het is ook een uitstekende ondersteunende training voor sportspecifieke training.
Het grote verschil is echter, dat het trainen met gewichten bij voetballers, schaatsers en tennissers meestal ondergeschikt is aan de beoefende tak van sport, en bij bodybuilding en fitness de hoofdmoot uitmaakt.

En als we u nu zeggen dat benen zwaar trainen leidt tot meer spiergroei over je hele lichaam? Als je wilt beginnen met trainen, doe het dan tegoei, train alles hard en zeg niet die onzin van 'mijn benen zijn al mooi genoeg :gay:'.

En als we u nu zeggen dat benen zwaar trainen leidt tot meer spiergroei over je hele lichaam? Als je wilt beginnen met trainen, doe het dan tegoei, train alles hard en zeg niet die onzin van 'mijn benen zijn al mooi genoeg :gay:'.

oke dan hebben we een deal daarover, ik train me benen gewoon zwaar hebben we dat punt dat gehad.
Nu verder...

Mooi zo! Daar zijn 25 posts voor nodig geweest, maar we hebben toch weer een zieltje gered.:D

je benen moeten je de hele dag dragen dus mss goei reden om deze te trainen
en over je vorige posts
meer spiermassa en spierkracht kan je omzetten naar meer snelheid:)
dus je kan je benen tien centimeter dikker maken aan elke kant door op massa te trainen en kracht en hierna ga je dan gewoon deze gewonnen spiermassa gebruiken om sneller dan ooit te worden
en je zegt dat je geen bodybuilder wilt worden en er te brutaal uitzien:)
ik denk dat je nog altijd kan stopen wanneer je wilt:) plus je hebt een bepaald punt wat jou maximum is van spiermassa waar je niet over kunt gaan zonder de nodige hulpmiddelen:)
bovendien moet je ook niet vergeten dat je er niet zo brutaal zal uitzien op een paar maanden tijd hoor:)
maar ik krijg toch altijd de schijt van mensen die zeggen dat ze bang zijn om te gespierd en langzaam te worden:) daar zijn jaren voor nodig hoor jongeman en je moet eens gaan kijken naar de topsporters in amerika hoe die gebouwd zijn
dus niet naar de voetballerkes van belgie kijken met hun bierpens :) maar kijk liever naar andere landen die topsporters dat zijn beesten en de laatste keer dat ik keek waren ze nog altijd sneller en sterker en meer imponerend dan de Belgische jongens:)
ook moet ik met spijt melden dat onze Belgische Kim Gevaert zeer zwaar met gewichten traint want deze zal natuurlijk veel langzamer worden
spijtig maja

Maar als je naar topvoetballers hun benen kijkt er zit kracht in, dat geef ik gelijk toe maar ze hebben geen supersterke bovenbenen hoor! Ik ben nederlands dus zou het echt niet over de belgen weten :P

en edgar davids ken je dan wel he:)
stond een tijd geleden in een boekje met zijn krachtschema:)

of als je een ander voorbeeld wilt:)
kijk eens naar die man wat het wereldrecord 100m sprint op zijn naam heeft staan:) das toch wel een serieus beest als je het mij vraagt

of als je een ander voorbeeld wilt:)
kijk eens naar die man wat het wereldrecord 100m sprint op zijn naam heeft staan:) das toch wel een serieus beest als je het mij vraagt

Oké, oké, maar hebben jullie iets van schema's en dan niet van maandag borst+ triceps
maar dan echt de oefeningen die ik erbij moet doen...

rechts: 56 cm en links: 54, als je als voetballer je benen gaat trainen word je toch alleen maar slomer en ik vind dit aardig groot al :O

Haha monsterbenen idd! Als je nu al niet meer in broeken past moet je eens een ander merk dan Gsus of Energie proberen. Profvoetballers trainen hun benen ook gewoon hoor. ;)

Haha monsterbenen idd! Als je nu al niet meer in broeken past moet je eens een ander merk dan Gsus of Energie proberen. Profvoetballers trainen hun benen ook gewoon hoor. ;)

Ja, maar die hebben ook nog tijd voor interfall trainingen enzo en wat denk je met je Gsus en energie :P gewoon wrangler dsl 55, maarja weer niet wat ik vraag

alsteblieft meneer
er staan er al een duizendtal op de site dus veel plezier
ga nu niet vertellen van een schema wat bij mij persoonlijk past ofzo want niemand hier kent je persoonlijk
veel plezier nog

oeps dubbel

Laatst bewerkt:
weet je wel wat intervaltraining betekent eigenlijk:)
en je doet eigenlijk al alsof je benen zo zwaar zijn dat ze nog alleen langzamer kunnen worden als je ze nog gaat trainen:)
en je blijft maar zeggen weer niet wat ik vraag je moet blij zijn dat we antwoorden op je reacties en er zijn trainingschemas genoeg op deze site
wie zoekt die vind he

whaha 56 cm en dan vind je ze al te groot. De mijne zijn 64 en vind ze nog niet echt groot, en ben ook niet langzaam. Dacht dat iedereen zich eerder druk maakte over zn buikje, maar te grote benen? nooit eerder gehoord nog. Een jaar lang benen trainen word je echt niet zomaar langzamer van hoor!
Train gewoon die benen drbij man, beter voor de spiergroei, en als je bovenlichaam wel gaat groeien lopen je benen straks weer achter.

weet je wel wat intervaltraining betekent eigenlijk:)
en je doet eigenlijk al alsof je benen zo zwaar zijn dat ze nog alleen langzamer kunnen worden als je ze nog gaat trainen:)
en je blijft maar zeggen weer niet wat ik vraag je moet blij zijn dat we antwoorden op je reacties en er zijn trainingschemas genoeg op deze site
wie zoekt die vind he

Ja, tuurlijk weet ik wat in interval is.
Doe het 2x per week met voetbal en ben nu eindelijk sneller aan het worden, maar ik ga vandaag me benen trainen. Ik heb gister mijn pees van me ellepijp afgescheurd :(.
Dus doe vandaag me rug, benen en buik en ik ga daar vragen om een full body schema met oefeningen en dan zet ik het er wel vandeweek op om te laten keuren ;)

Terug
Naar boven