maxi
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:Zou je het erg vinden jouw huidige voedingsschema met ons te delen?
maxi zei:Welke fouten, dat het te vroeg is?
dat ik geen verstand had of heb om me voeding ideaal te maken?
en leg mij maar uit in gezondsheids aspect wanneer het dan beter is?
ben er zeer tevreden over het resultaat en geeft me meer motivatie.
punt.

)maxi zei:zou ik best willen maar weet toch wel dat er over gebitchd wordt.
me bloed waardes geen idee , misschien een idee om naar de huisarts te gaan?
MightyDuck zei:Gaat snel een schema maken/copy past er een van een ander forum.
Hoewel ik de vraagstelling ook wat stupide vond moet er toch gezegd worden dat niet iedereen een guru wil worden. Er zijn ook mensen die gewoon kcal cijfertjes vragen bij een trainer, die klakkeloos krijgen, vervolgens een kuur in de bil zetten, die kcal vreten en verder nergens naar kraaien.
Idd hij zit erger vol met vocht dan een gebruikt condoom, maar laat die jongen nou, de komende maanden zullen wel uitwijzen of hij hét heeft en zn gains vasthoud of niet. Verspil er niet teveel woorden aan we jagen zo mensen weg van het board. We zijn allemaal ooit als noob begonnen, en mochten jullie gelijk hebben, dan komt mr maxi daar vanzelf tezijner tijd wel achter.
MrJ zei:Op deze manier krijgen AAS voor de buitenwereld een slechte naam; "Zie je wel dat het slecht voor je is! Maxi is er zeker een 1/2 jaar lang kapot van geweest!'

MightyDuck zei:Hij heeft toch wel goed na-gekuurd ? Zo niet, dan is me dat even ontgaan en is dat idd schandelijk. Anders zal men ( hopelijk ) zo wijs zijn om te zeggen : "hij begon ook wel heel erg snel maar hij had de ballen niet het zelf op te vangen"
Future will bring the true.![]()

MrJ zei:Geen idee of hij nagekuurd heeft.
Misschien iets in de richting van; "2 weken 1 zo'n pilletje wat die gozer me gaf. Wat het precies was weet ik niet meer."![]()

DBC01 zei:We worden steeds makkelijker hier.
Was het een maand geleden nog absoluut 'not done' om op Maxi's manier te beginnen met kuren (zonder enige vorm van basiskennis, zonder vermelding van achtergrond), nu wordt iedereen met een 'Hoi, ik wil kuren met Deca en test wat moet ik doen' hartelijk uitgenodigd om te beginnen.
Het is zeker niet verkeerd om iemand op z'n verantwoordelijkheid en de gevaren te wijzen he! Je moet het blijkbaar wel durven.
soulreaver zei:Waarom al die zedenpreken? Wat zou je doen als maxi nu je zoontje of broertje was die met dit verhaal naar je toe kwam? Zou je dan ook zeggen ga je gang en zoek nog wat info over nakuren? Ik vind dat dbc het wat vriendelijker en met iets minder arrogantie had kunnen zeggen, maar in de kern heeft hij 100% gelijk. Vlak voor de zomer zien we ineens een piek. Deze mensen allemaal aan de testo helpen is niet bepaalt de oplossing. Mensen op hun verantwoordelijkheid wijzen en hen aanzetten zich te verdiepen in de materie is wel een oplossing. Een deel zal inzien dat het zeker niet zonder gevaren is en zal er voor kiezen niet te gebruiken. Hoeveel beginners die er nog lang niet klaar voor zijn hebben we hier inmiddels als kunnen weerhouden?? Al heel wat, en ik denk dat dat zeker iets positiefs is en dat we daar zeker mee door moeten gaan.
Je gaat niet zomaar iemand helpen als je niets over die persoon weet. Een dokter gaat toch ook niet zomaar wat voorschrijven zonder de achtergrond van de patiënt te kennen? Waarom zouden wij dat wel moeten doen, wetende dat we met potentieel gevaarlijke middelen bezig zijn?skydirk zei:ik kijk altijd eerst hoe oud iemand is. tegen iemand van 25 jaar ga je toch niet meer beginnen te zedenpreken. als jullie iemand van bvb 17 jaar hard gaan aanpakken, ga ik daar ook niet op in. soms vraagt er iemand raad die al op voorhand zegt: ik ben 26 jaar, train al 3 jaar en weeg 95 kg. tegen zo iemand vraag je toch niet meer: hoeveel keer per week train je, wat eet je? dan antwoord je toch gewoon op zijn vraag. allez, ik vind dat er soms overdreven word. 't is niet omdat iemand pas op dit board zit dat hij een beginneling is op gebied van trainen. maar zo worden ze dikwijls behandeld ook al kun je uit zijn profile uitmaken dat dit niet het geval is. bij sommigen is het natuurlijk terecht. maar die kun je er ook zo uithalen.
Zeg maxi, in de roid sectie van bodybuilding.com zijn ze nog "erger" dan hier op dat vlak.maxi zei:precies niks aan toe te voegen![]()
kijk maar is op de amerikaans sites haha dan kan je lache dan stelt het hier nog niks voor