XXL Nutrition

goede kuur????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
soulreaver zei:
De manier waarop had anders gekund, maar op een gegeven moment bij de 20ste keer reageert iemand wellis net wat geprikkelder.. elke keer dezelfde vragen op dezelfde tijdstippen in het jaar..

Ja maar zolang deze forum zal bestaan zal je altijd deze vragen blijven krijgen.
Ik zal er zelf ook wel eens gek van woorden denk ik.
Maarja het blijven mensen die om advies vragen.

Groetjes Adriaan

skydirk zei:
ik kijk altijd eerst hoe oud iemand is. tegen iemand van 25 jaar ga je toch niet meer beginnen te zedenpreken. als jullie iemand van bvb 17 jaar hard gaan aanpakken, ga ik daar ook niet op in. soms vraagt er iemand raad die al op voorhand zegt: ik ben 26 jaar, train al 3 jaar en weeg 95 kg. tegen zo iemand vraag je toch niet meer: hoeveel keer per week train je, wat eet je? dan antwoord je toch gewoon op zijn vraag. allez, ik vind dat er soms overdreven word. 't is niet omdat iemand pas op dit board zit dat hij een beginneling is op gebied van trainen. maar zo worden ze dikwijls behandeld ook al kun je uit zijn profile uitmaken dat dit niet het geval is. bij sommigen is het natuurlijk terecht. maar die kun je er ook zo uithalen.
No offence, maar hij zegt alleen dat ie 26 jaar oud is. Dat wil niet per se zeggen dat hij al lang traint en veel weegt, daar rept ie met geen woord over. Je kan ouderdom niet voor alles als excuus gebruiken :D .

raistlin: bij deze persoon heb je gelijk, maar dikwijls staat het er wel bij. en ik vind als één of twee personen (ervaren mensen en/of moderators) kritiek geven, dat dit voldoende is, maar meestal zie je dan nog 5 andere personen herhalen wat die al gezegd hebben. 't is wel een beetje minder de laatste tijd, heb ik de indruk.

Tjah, soms wordt het inderdaad een zooitje. Maar niet altijd :D .

Nou.. om maar ff deze draad omhoog te schoppen. Het resultaat is dus bekend, en het had niet gehoeven. Hij heeft z'n 12kg gegaind. Met ws een hoop vocht/vet. Als ie nou een half jaar had getraind naturel had hij dat ook ZEKER kunnen halen, en dan 12kg echte spiermassa :P

dat je deze wist te vinden :D

knap hoor :thumb: :D

DBC01 zei:
We worden steeds makkelijker hier. :thumbd:

Was het een maand geleden nog absoluut 'not done' om op Maxi's manier te beginnen met kuren (zonder enige vorm van basiskennis, zonder vermelding van achtergrond), nu wordt iedereen met een 'Hoi, ik wil kuren met Deca en test wat moet ik doen' hartelijk uitgenodigd om te beginnen.

Het is zeker niet verkeerd om iemand op z'n verantwoordelijkheid en de gevaren te wijzen he! Je moet het blijkbaar wel durven.

Idd...maar een aantal geeft gewoon aan dat ze niet op preken zitten te wachten, daaruit concludeer ik dat ze hoe dan ook de spuit gaan zetten.

Dan maar wat inschattingsvermogen aanwenden om een 'kant-en-klare kuur op maat' voor te schrijven. Ik wijs mensen er wel op dat ze hetzelfde met wat simpele research ook kunnen doen. Het is aan ieder zelf om ermee te doen wat ze willen.....

• Topic Starter Topic Starter
dag luitjes,

een paar dingen hebben jullie gelijk, het is misschien te vroeg maar daar integen geeft het me wel nog meer doorzettings kracht om verder te gaan.

over gezondheids aspect: of je het nu of over 2 jaar doet het is en blijft ongezond.

daarbij is het ieder zijn eigen keus, en over een basis een basis had ik maar door omstandigheden kom ik niet trainen.
het is niet mijn 1e kuur mijn 1e kuur bestond uit d-bol stromba orals. ben ik alles van kwijt door omstandigheden. en orals verkankeren je nog meer en daarom had ik besloten om het zo te doen en ik vertel jullie, geen spijt. ga me energie niet verspillen aan discussies, kan het nu beter gebruiken om zoveel mogelijk vast te houden. of het makkelijk was ,nou nee hoor. met up en downs maar ja dat moet je maar voor lief nemen. of ik niet zo hard hoeft te trainen haha
of het alleen ff voor de vakantie was haha :cool:
en daar bij nog is de achterdochtigheid , iets minder :o
geeft het je zelf vertrouwen haha inderdaad :D

hoop over 1jaar jullie het tegendeel te bewijzen dat de progressie er nog steeds inzit.

PS
dit is een goeie forum alleen hoe sommige meestal 18 - 22 jarige reageren slaat nergens op. en weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt de reacties zijn soms echt DOM maar goed is een forum he.

Er zijn idd mensen die het niet kunnen verkroppen dat een ander snel groeit op wat roids. Vind dat zelf ook zeer on-acceptabel om met jou stats al te kuren maargoed, eigen keus. Kuur iig vrij goed uitgepakt. Mooie fysiek nu. Beetje droger mag alleen wel, maar neem aan dat hier nog vocht aan zit ?

*nu mag er wel een slotje op de thread*

Hij had voor de kuur iig. het fysiek van iemand die never nooit een dumbbell had gezien. Ik ben er ook vroeg bij maar dit slaat alles

What's next?

Een 15 jarige die een slin/igf-1 combo wil beginnen? De sportschool waar te trainen zoekt 'ie dan wel halverwege z'n kuur uit.

Eerlijk gezegd zijn wij geen beste voorbeelden.....beginners zien een stel flinke pecs en dikke armen en vragen of je wel s roids hebt gebruikt en concluderen daarmee automatisch dat dat DE oplossing is.

Iedereen hier herkent vast deze uitspraak wel:

'Ja ik ga ook een jaar goed trainen en dan mss een kuurtje doen'.

Leviathan zei:
Eerlijk gezegd zijn wij geen beste voorbeelden.....beginners zien een stel flinke pecs en dikke armen en vragen of je wel s roids hebt gebruikt en concluderen daarmee automatisch dat dat DE oplossing is.

Iedereen hier herkent vast deze uitspraak wel:

'Ja ik ga ook een jaar goed trainen en dan mss een kuurtje doen'.
precies niks aan toe te voegen :thumbs:

kijk maar is op de amerikaans sites haha dan kan je lache dan stelt het hier nog niks voor

maxi zei:
precies niks aan toe te voegen :thumbs:

kijk maar is op de amerikaans sites haha dan kan je lache dan stelt het hier nog niks voor

Dus jij achtervolgt ze maar. Punt is dat jij totaal geen massa had voordat je begon. Daarnaast is of was je kennis 0,0 zo te zien. En dan ben je fout bezig.

sanniejj zei:
Dus jij achtervolgt ze maar. Punt is dat jij totaal geen massa had voordat je begon. Daarnaast is of was je kennis 0,0 zo te zien. En dan ben je fout bezig.

wie ben jij om te oordelen?

wordt is wakker in deze wereld.

no offens,maar ik wordt er zo moe van.
Ik dacht dat dani zei dat het wel een viva forum leek nou daar lijkt het bijna op

maxi zei:
wie ben jij om te oordelen?

wordt is wakker in deze wereld.

no offens,maar ik wordt er zo moe van.
Ik dacht dat dani zei dat het wel een viva forum leek nou daar lijkt het bijna op

Daar oordeel ik niet over maar dat liet je zelf zien op de foto's. En we geven geen commentaar om je af te kraken, maar wel op je voor fouten te behoeden.

Welke fouten, dat het te vroeg is?

dat ik geen verstand had of heb om me voeding ideaal te maken?
en leg mij maar uit in gezondsheids aspect wanneer het dan beter is?
ben er zeer tevreden over het resultaat en geeft me meer motivatie.
punt.

en ja hoor weer een 18 jarige pffffff..

let op over drie jaar:
ik ben 21 en is dit een goed kuurtje?
laat me niet lachen, anders zoek je niks in deze sectie.

maxi zei:
Welke fouten, dat het te vroeg is?

dat ik geen verstand had of heb om me voeding ideaal te maken?
en leg mij maar uit in gezondsheids aspect wanneer het dan beter is?
ben er zeer tevreden over het resultaat en geeft me meer motivatie.
punt.

Zou je het erg vinden jouw huidige voedingsschema met ons te delen?

PS: Hoe zijn je bloedwaardes trouwens nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven