XXL Nutrition

Goede livesets sites met RSS feeds?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ik ben op zoek naar goede livesets sites, muziekgenre maakt niet veel uit als het maar internationale artiesten zijn.
Verder heb ik er alleen maar wat aan als de site RSS feeds beschikbaar stelt..(te herkennen aan het oranje icoontje in je adresbalk).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karma spreekt voor zich.

Hoezo moet je RSS feeds hebben?

ik weet niet of ze rss enabled zijn, zie nergens zo'n icoontje bij google chrome zelfs niet op nieuwssites

http://belgiumlivesets.blogspot.com/

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
lekker zelf parsen die zooi :)

nee maar bij gebrek aan RSS feed zelf de benodige info van de site parsen bedoel ik (screen scrapen)
Is ook een optie, maar 1 rss fetch module draaien is veel overzichtelijker imo.. sowieso als ik volledige posts ga ophalen van externe sites zal ik voor 91 sites elk apart een filter moeten maken om de juiste content te isoleren en dat dan te posten op m'n eigen site.

RSS werkt ook sneller aangezien alles in een minimale hoeveelheid data staat, dus is veel makkelijker te extraheren en in de db te fl*kkeren, itt voor elke pagina de volledige data ophalen, laat staan dat je moet uitzoeken hoe de nieuwe posts geordend staan etc. etc. :D

i know, rss is veel makkelijker... maar weet niet hoe ruim gezaaid dat is op dit soort sites :)

i know, rss is veel makkelijker... maar weet niet hoe ruim gezaaid dat is op dit soort sites :)
Vrij veel lijkt me, aangezien veel mensen die livesets uploaden dat op wordpress blogs neerposten.
Bijna alle wordpress blogs hebben standaard rss feeds, helaas zijn er nog al veel en dacht dat de dbb-ers er mss een paar goede wisten.

ahh ok, ik dacht dat het een beetje een mistige scene was ook met besloten fora enzo :)

ahh ok, ik dacht dat het een beetje een mistige scene was ook met besloten fora enzo :)
Livesets kun je op vrij veel verschillende soorten sites vinden, net als hier op dbb bijv. ook een warez topic is en een liveset thread ook.. twee geloof ik zelfs.

Ja hoor Hierzo [Link niet meer beschikbaar] pagina video's en downloads.

Gr peter.

Terug
Naar boven