AndroidHealthClinic

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bruno Banani-Made for men
Emporio Armani He
Acqua di Gio (Armani)

Net een nieuw luchtje gekocht, echt een aanrader

Dolce & Gabbana - Light blue

armani valt wel vaak in de smaak?!

ach collega van me deed ( misschien nu nog ) wel de parfum van zijn vrouw op , hij zei ruikt toch allemaal hetzelfde .

gewoon heel veel deo spuiten

weet niet of deze al is langsgeweest maar Paco Rabanne: Ultra Violet is eentje die ik al jaren draag. Ruikt heerlijk fris maar is naar mijn mening voor de iets 'oudere' jongens.
Ook krijg ik regelmatig goede comments over deze parfum.
Een aanrader...

D&G The One (for men) of Roma van Laura Biagiotti zijn echt toppers chicks worde er gek van ;)

Armani - Attitute
D&G - The One

Om deze ga je lachen, maar hij is o zo nice en redelijk cheap :D
David Beckham - Intimately Yours (men)

de geur van vers zweet na een fitness training, wel korte houdbaarheid tot de geur omslaat :)

ik heb al meerdere scholen afgelopen , meerdere parfums gehad . Die dat echt aansloeg en dat ik ZOIEZO aanraad als ijsbreker ( raad 's welk parfum ik aanheb ) : Gucci Guilty

Viktor en Rolf

ik heb al meerdere scholen afgelopen , meerdere parfums gehad . Die dat echt aansloeg en dat ik ZOIEZO aanraad als ijsbreker ( raad 's welk parfum ik aanheb ) : Gucci Guilty

Vrouwen versie ruikt verdomd lekker als ze die dragen. Van de mannen versie heb ik een tester gehad, vond hem alleen niets. Kan wel later verandering in komen..

Ik vind bij een man Gio van giorgio Armani erg lekker ruiken, maar die is best prijzig!! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven