Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat valt bij deze fakes dus heeel erg mee. 5-6 uur later coïtusen ruiken ze het altijd nog + je moet ook wat op je kleren spuiten. Heb eigenlijk nog nooit de echte versie van code/bottled in handen gehad ik zal die wel t.z.t keer halen dan kan ik vergelijken
ik spuit trouwens altijd nek + borst + op me kleren + in me haar.
Op welke geur lijkt die sculpture een beetje, en vervaagt ie ook na 2uurtjes?Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar die neppe parfums, dat is echt troep hoor. Het vervaagt snel en het verspreid niet goed over je lichaam. Ook kun je er irritaties van krijgen. Als je veel geld uitgeeft aan je uiterlijk dmv BB, kan je best 1 x per half jaar 60 euro kwijt aan een fatsoenlijke parfum. Want met goede parfums hoef je ook veel minder te gebruiken, he.. Maar dat is mijn mening.
Als je iets goedkoops wilt kan ik je Nikos Sculpture aanraden. Als echt wat goeds wilt kan je denken aan Dior intense pour homme of L'instant de Guerlain. Verder vind ik Cartier Declaration ook wel fijn. Je moet maar even kijken wat je lekker vindt. Bij de locale parfumzaak krijg je altijd wel testertjes mee voor thuis.
Het is waar dat de meeste vrouwen one million of diamonds wel fijn vinden, maar daarmee kan je je absoluut niet onderscheiden. Van de 10 mensen draagt 50% een van die 2 parfums.
Op welke geur lijkt die sculpture een beetje, en vervaagt ie ook na 2uurtjes?
Waar ruikt ie naar dan?Sculpture vindt ik tot noch toe één van de lekkerste geuren, blijft bij mij ook best lang hangen en doet zeker niets onder voor duurdere merken als paul gaultier of dolce&gabbana.
Hmm reallyHmm lastig om uit te leggen, in iedergeval sterker dan le male en ik denk ook iets zoeter en frisser tegelijk. Als je Le male trouwens een goede geur vindt mag je mijn fles best voor een zacht prijsje over kopen, ik heb er hooguit 3x mee gesprayt maar vindt het echt een k*tgeur (had hem gekregen).

Ik zou gewoon bij One Million blijven, als meisje kan ik je zeggen dat alle meisjes gek lopen van die parfum![]()
is egt een top parfum !