- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd vind ik wel dat geuren wel te duur zijn eigenlijk.
Gelukkig werkt mn moeder bij een parfumerie en heb ik er één gratis een paar keer per jaar![]()
Probleem met fake zooi is dat het fkin na 1a2 uurtjes alweer vervaagtarmani code + boss bottled
krijg ALTIJD complimentjes dat ik lekker ruik. dat hun bed altijd zo lekker naar mij ruikt enzo.
maarja heb een bron kan ik gewoon fakes van alle merken halen kost maar 25 euro voor 125 ml ofzo en ruik je nog goed ook![]()
dat valt bij deze fakes dus heeel erg mee. 5-6 uur later coïtusen ruiken ze het altijd nog + je moet ook wat op je kleren spuiten. Heb eigenlijk nog nooit de echte versie van code/bottled in handen gehad ik zal die wel t.z.t keer halen dan kan ik vergelijkenProbleem met fake zooi is dat het fkin na 1a2 uurtjes alweer vervaagt
Ik heb ook fakes gehad bro, spoot dan een shitload aan stuff in me haar/kleding en dan rook je er 5uurtjes later niks meer vandat valt bij deze fakes dus heeel erg mee. 5-6 uur later coïtusen ruiken ze het altijd nog + je moet ook wat op je kleren spuiten. Heb eigenlijk nog nooit de echte versie van code/bottled in handen gehad ik zal die wel t.z.t keer halen dan kan ik vergelijken
ik spuit trouwens altijd nek + borst + op me kleren + in me haar.
blijkbaar blijft het dan langer zitten ofzo + je haar ruikt lekker. Doe het overigens niet altijd als ik bijvoorbeeld net me haar heb gedaan dan niet. Bitches love lekker ruikend haar.
dan ga ik eens naar belgieone million pacco rabanne.. is egt een topper. Iedereen hier in belgie scoort er chicks mee..
Beetje common sense tochDe Mens Health zomer editie tijdschrift heeft toevallig een aantal pagina's over tips om een geurtje te kiezen, met bijvoorbeeld welk geurtje past bij welk seizoen.
En neem voor de zomer een fris luchtje, voor de winter een warme.

one million pacco rabanne.. is egt een topper. Iedereen hier in belgie scoort er chicks mee..

Ja, en met andere geurtjes scores jullie daar chicks with d**ks for sure!![]()