Fitness Seller

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk gezegd vind ik wel dat geuren wel te duur zijn eigenlijk.

Gelukkig werkt mn moeder bij een parfumerie en heb ik er één gratis een paar keer per jaar :p

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd vind ik wel dat geuren wel te duur zijn eigenlijk.

Gelukkig werkt mn moeder bij een parfumerie en heb ik er één gratis een paar keer per jaar :p

Is waar geuren zijn opzich al best duur maar je betaald ook heel veel voor de design/ontwerp van het flesje.

hypnose van lancome, eeeeeerrrgg nice:)

D&G: The One, al ~10 flesjes opgemaakt altijd goed
Fictor en Rolf: Spicebomb, pas nieuw veel goede opmerkingen.
Davidoff: naam vergeten blauw flesje, erg goed bij de dames en goedkoper.

Beckham intimately 25 euro, ruikt lekkerder dan meeste geuren van 60 euro (srs)

[Link niet meer beschikbaar]
Ik koop mijne altijd hier,nog nooit problemen gehad en ze zijn zeker niet nep.
Dont believe me?...try it!

armani code + boss bottled

krijg ALTIJD complimentjes dat ik lekker ruik. dat hun bed altijd zo lekker naar mij ruikt enzo.

maarja heb een bron kan ik gewoon fakes van alle merken halen kost maar 25 euro voor 125 ml ofzo en ruik je nog goed ook :)

De Mens Health zomer editie tijdschrift heeft toevallig een aantal pagina's over tips om een geurtje te kiezen, met bijvoorbeeld welk geurtje past bij welk seizoen.

En neem voor de zomer een fris luchtje, voor de winter een warme.

armani code + boss bottled

krijg ALTIJD complimentjes dat ik lekker ruik. dat hun bed altijd zo lekker naar mij ruikt enzo.

maarja heb een bron kan ik gewoon fakes van alle merken halen kost maar 25 euro voor 125 ml ofzo en ruik je nog goed ook :)
Probleem met fake zooi is dat het fkin na 1a2 uurtjes alweer vervaagt

Probleem met fake zooi is dat het fkin na 1a2 uurtjes alweer vervaagt
dat valt bij deze fakes dus heeel erg mee. 5-6 uur later coïtusen ruiken ze het altijd nog + je moet ook wat op je kleren spuiten. Heb eigenlijk nog nooit de echte versie van code/bottled in handen gehad ik zal die wel t.z.t keer halen dan kan ik vergelijken

ik spuit trouwens altijd nek + borst + op me kleren + in me haar.

one million pacco rabanne.. is egt een topper. Iedereen hier in belgie scoort er chicks mee..

dat valt bij deze fakes dus heeel erg mee. 5-6 uur later coïtusen ruiken ze het altijd nog + je moet ook wat op je kleren spuiten. Heb eigenlijk nog nooit de echte versie van code/bottled in handen gehad ik zal die wel t.z.t keer halen dan kan ik vergelijken

ik spuit trouwens altijd nek + borst + op me kleren + in me haar.
Ik heb ook fakes gehad bro, spoot dan een shitload aan stuff in me haar/kleding en dan rook je er 5uurtjes later niks meer van

Dan leg ik liever 40/50 euro neer voor een echt geurtje waar je niet 2x per dag van hoeft bij te spuiten

5uur is toch prima? En in je haar?

De Mens Health zomer editie tijdschrift heeft toevallig een aantal pagina's over tips om een geurtje te kiezen, met bijvoorbeeld welk geurtje past bij welk seizoen.

En neem voor de zomer een fris luchtje, voor de winter een warme.
Beetje common sense toch ;)

Allure Homme Sport van Chanel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven