XXL Nutrition

goede preworkout zonder creatine

forzaboy

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een goede preworkout zonder creatine. Bij Body en Fit raadde ze me jack3d micro aan of vaso grow en dan eventueel nog caffeine pillen erbij. Ik zit nu wel in de bulk. Wat raden jullie me aan en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Alvast bedankt!

Doen!

speed

game day

Game day is een goede pre-workout zonder creatine! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Beta-Alanine, Citrulline Malaat, Agmatine en cafeïne zelf los kopen en in een shaker gooien.
Natuurlijk kun je er ook nog andere ingrediënten als Tyrosine en Taurine bijgooien als je wil.
Zo heb je de dosering zelf in de hand en ben je vaak (relatief) goedkoper uit.

Redline whiteheat, zou binnenkort weer op voorraad komen bij B&F.
En kost maar 18 euro

Ik zat een tijdje geleden met dezelfde vraag en heb uiteindelijk voor fully loaded van xxl gekozen, het is geen rush pre-workout zeg maar, maar je krijgt er een heerlijke pomp en feelgood mood van en geen crash. Gameday ook gehad wat dan weer meer een rush pre-workout is en wel een crash kent, beide lekker op getraind maar het is net wat je zelf in een pre-workout zoekt.

Ik zat een tijdje geleden met dezelfde vraag en heb uiteindelijk voor fully loaded van xxl gekozen, het is geen rush pre-workout zeg maar, maar je krijgt er een heerlijke pomp en feelgood mood van en geen crash. Gameday ook gehad wat dan weer meer een rush pre-workout is en wel een crash kent, beide lekker op getraind maar het is net wat je zelf in een pre-workout zoekt.

Inderdaad, voor ieder wat wils :) Game Day is een pre-workout welke zorgt voor een lekkere rush, zeker 1 van mijn favoriete PWO's!

Bart

Game day is voor junks, niet voor sporters. Dan kan je net zo goed een xtc pil nemen. Zelfde effect en de crash is soms zelfs nog groter.

Fully loaded is inderdaad top. Gewoon een pre workout die zorgt voor meer spiermassa, pomp en wat lekkere energie. Precies zoals een pre workout zou moeten zijn.

Pre+ Pre-Workout van Revolutions vindt ik een zeer goede!

Terug
Naar boven