MuscleMeat

Goede supp voor energie voor training

• Topic Starter Topic Starter
van de cafeine ja, dit komt ook pas ongevuur 45-60 min na inname,
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Of valt er niks aan te doen?
Want voor de rest is het goed spul, kben alert,wakker,energiek, alleen wanner de kotsneigingen omhoog komen is het gelijk alsof je ziek begint te worden,
let wel ik neem het dan ook sochtend's bij mijn ontbijt
en dat bestaat uit
-magere melk
-brinta
-whey proteine instant shake

iemand enig idee?

Zou ook ziek worden als ik 10 koppen koffie in één keer naar binnen giet :D

Wat is het toch met dat No Explode dat iedereen daar zenuwachtig, slecht slapen, etc van krijgt?:D Zou het zelf graag een keer willen proberen maar deze kenmerken houden me tegen, gezien school wil ik er niet als een slapende, zenuwachtige, nerveus zitten:P

der zit geloof ik maar 100 mg caffeine per dosering in, een maat van me kon er ook niet tegen, heb de pot van hem gehad en ik train er lekker op, niks niet, niet slapen of nerveus ofzo, wel lekkere knaltrainingen

Ik zou wel genoeg water drinken bij caffeine gebruik

Oliebolle met creatine poeder :roflol: dat maakte me moeder bijna met kerst ;(

3x zo goedkoop en hetzelfde effect als Crack (eigen ervaring);

White Flood van controlled Labs!! Te koop bij sponsors van dit forum.

Ik ga goed op die nieuwe no xplode, slaap er niet slechter door maar normaal ben ik rond 00.00 kapot en vermoeid. Op trainingsdagen geraak ik nu niet voor 01.00 in men bed blijf klaar wakker.

der zit geloof ik maar 100 mg caffeine per dosering in, een maat van me kon er ook niet tegen, heb de pot van hem gehad en ik train er lekker op, niks niet, niet slapen of nerveus ofzo, wel lekkere knaltrainingen

Dat is inderdaad niet echt veel ofzo, ik een kop koffie zit 70mg. Zou er niet een andere reden zijn dat je wakker blijft?

Heb ook wel eens gelezen dat sommige concentratie problemen krijgen, enig idee waar dit door kan zijn?

Thnx!

NO XPLODE!!! GOOD SHIT EN nu 25 gratisss

Ik had nog een potje stimulant x staan en die gebruikte ik voor de training en ik ging gefocust en vol met energie de training in. Nu stap ik over op fast diet van body en fit om te zien hoe de resultaten daarmee zijn.

Xtreme Nox Pump :thumbs:

wat skinnie zegt, caf. capsules kosten niks en werkt prima!
ik heb ook zo'n energie product nodig maar ik gebruik creatine monohydraat momenteel dus ik gebruik liever geen caffeine caps of iets dergelijks, just to be on the safe side.

klinkt interessant, misschien eens proberen

E-911 van LG Sciences schijnt ook wel goed te zijn, en voor die prijs natuurlijk zeker het proberen een keer waard!

Terug
Naar boven